Tikkurila zaprasza na bezpłatne porady designerów online
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Osoby planujące remonty i poszukujące w związku z tym wskazówek kolorystycznych mogą teraz bez wychodzenia z domu i całkowicie bezpłatnie, skorzystać z usług profesjonalnych designerów, a wszystko dzięki poradom organizowanym przez Tikkurila. Kalendarz konsultacji online z designerem oferowanych przez tę markę dostępny jest w serwisie https://www.estudiokoloru.pl/porada-designera/porada-designera-online
Konsultacje online z designerami mają formę wideo rozmowy trwającej do 45 minut. Aby zapewnić jak największą ich efektywność, osoby korzystające z usługi proszone są wcześniej o wypełnienie ankiety, która jest pomocna w zapoznaniu się z preferencjami klienta, a także w ustaleniu rodzaju i wielkości pomieszczenia, które będzie omawiane będzie podczas spotkania. Efektem porady jest przygotowana przez projektanta spersonalizowana tablica inspiracji oraz propozycja zestawień kolorystycznych.
Jako podsumowanie spotkania wysyłana jest wiadomość mailowa zawierająca informacje o wybranych kolorach, propozycję produktów do zastosowania na poszczególnych powierzchniach oraz wyliczenie ilości farb potrzebnych do pomalowania danego pomieszczenia. Ponadto, by zapewnić możliwość przetestowania w konkretnym wnętrzu wybranych kolorów, w ramach usługi klient otrzymuje przesyłkę kurierską z 3 próbkami farby Tikkurila Optiva Matt 5 o pojemności 0,09 l wraz z pędzlem do ich aplikacji.
- Kolor ścian ma kluczowe znaczenie zarówno dla stylistyki wnętrza, jak i naszego samopoczucia. Samodzielny wybór odcieni farb z oferowanej przez Tikkurila palety ponad 13 tysięcy możliwości bywa trudny. W odpowiedzi na takie sygnały od naszych klientów postanowiliśmy wprowadzić usługę porady designera, dedykowaną wszystkim, którzy przymierzając się do zmian kolorystycznych we własnych wnętrzach potrzebują fachowego wsparcia. Formuła spotkania, czyli konsultacja online, pozwala na skorzystanie z niej w zaciszu własnego domu, co w czasie pandemii dla większości osób stanowi dodatkowy atut. Pierwsze opinie klientów udowadniają, że pomysł doskonale się sprawdza. Dzięki wiedzy i doświadczeniu projektantów oraz ich przygotowaniu się indywidulanie do każdego spotkania, konsultacje są bardzo merytoryczne i prowadzą do rzeczowych konkluzji. Usługa daje także możliwość przetestowania wybranych odcieni, ponieważ w przeciągu kilku dni klient otrzymuje próbki farb - komentuje Małgorzata Skąpska, kierownik ds. komunikacji marketingowej i PR Tikkurila Polska.
Tikkurila oferuje szeroki wybór produktów przeznaczonych do malowania, dekoracji i ochrony różnego rodzaju powierzchni zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz pomieszczeń. Wyróżnia je najwyższa jakość, przyjazność dla środowiska oraz bogactwo kolorów. W 2020 r. Tikkurila została uznana przez wykonawców za najlepsza markę farb dekoracyjnych wewnętrznych i otrzymała prestiżowy tytuł Złotej Budowlanej Marki Roku 2020 w tej kategorii.
Więcej informacji na temat usługi „Porada Designera z Tikkurila” dostępnych jest na stronie https://tikkurila.pl/artykul/bezplatna-porada-designera-online
Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli
Proste przyjemności na zimowe wieczory
Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka
Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.
Konsument
Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa
Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich
Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.