Komunikaty PR

TikTok wspiera kultowe warszawskie kino Amondo

2022-12-05  |  14:00
Biuro prasowe
Do pobrania Amondo ( 0.44 MB )

W ramach wspierania lokalnej kultury, TikTok, globalna platforma rozrywkowa nawiązuje współpracę z unikatowym miejscem na mapie Warszawy – niezależnym kinem Amondo. Ta niesztampowa kolaboracja ma na celu odświeżenie przestrzeni oraz wsparcie kolejnych kulturalnych i ważnych inicjatyw, które mają tam miejsce.

Ukryte w podwórku przy ulicy Żurawiej i oddalone od gwaru centrum Warszawy studyjne kino Amondo to prawdziwa perełka na mapie stolicy, która od lat przyciąga pasjonatów filmu. Przestrzeń otwarta dla wszystkich, której główną misją jest dzielenie się miłością do kinematografii, od momentu pandemii mierzy się z problemami. Dlatego marka TikTok wyszła z inicjatywą pomocy Amondo, by przywrócić miejscu dawny blask. Wsparcie ze strony TikToka pozwoli, m.in., na remont i zwiększenie powierzchni lokalu, gdzie będą mogły odbywać się wydarzenia kulturalne, warsztaty oraz pokazy filmowe. Przede wszystkim jednak pozwoli utrzymać bieżące funkcjonowanie.

Jedno z najmniejszych kin w Polsce otworzyło swoje podwoje w 2018 roku po trzech latach nieoficjalnej działalności zakładającej spotkania i dyskusje fanów kinematografii. Dysponuje w tej chwili dwoma salami mogącymi pomieścić dwadzieścia i dwadzieścia pięć osób. Stylowa przestrzeń wspólna wypełniona neonami czy kasetami VHS to z kolei idealne miejsce na niespieszne spotkania w gronie znajomych, czy pracę poza domem.

Brak tłumów, cisza, interesujący dobór filmów i otwarte dyskusje po seansach sprawiają, że wizyta w Amondo na długo zostaje w pamięci. Kino oferuje zróżnicowany repertuar – w weekend 25-27 listopada odbędzie się druga edycja queerowego przeglądu filmów „Born this way”, podczas którego będą wyświetlane głośne obrazy m.in. „Boylesque” czy „Pięć diabłów”. Poza tym – repertuar obejmuje sporo niezależnych i artystycznych tytułów, a także pokazy filmów na kasetach VHS.

Amondo to jednak nie tylko filmy – to też zaangażowana społeczność entuzjastów kina, miłośników tej klimatycznej przestrzeni i okolicznych mieszkańców. Grupa ludzi, którzy bliską im sercom inicjatywę wspierali nie tylko finansowo w ciągu ostatnich miesięcy. Teraz do tego grona dołącza TikTok, by pomóc Amondo w wyjściu z finansowych tarapatów.

TikTok to platforma rozrywkowa, oferująca swojej różnorodnej społeczności bezpieczną przestrzeń wymiany poglądów i kreatywności, która angażuje się także w wartościowe lokalne projekty. Poza dużymi partnerstwami stawiamy też na nieoczywiste organizacje czy inicjatywy, które są warte uwagi i przede wszystkim – ważne dla rodzimej kultury. Cieszymy się na planowane wspólne działania i już teraz zapraszamy do odwiedzenia tego wyjątkowego miejsca. – mówi Paula Kornaszewska, dyrektor zarządzająca TikTok na Europę Wschodnią i Centralną.

Odświeżenie i powiększenie przestrzeni Amondo pozwoli na poszerzenie działalności kina o kolejne warsztaty, festiwale i wydarzenia kulturalne.          

Bardzo cieszy nas perspektywa współpracy z TikTokiem. Od początku istnienia naszego kina zależało nam, aby Amondo było miejscem dla każdej formy filmowego przekazu. Nasza współpraca to nie tylko okazja do dotarcia do większej liczby widzów, ale również możliwość eksperymentowania z filmową materią. Nasza kolaboracja z TikTokiem jest w tym sensie wyjątkowa. Otwierając się na nowe media chcemy ratować – niezwykle ważną dla nas – kulturę chodzenia do kina. – dodaje Jan Lubaczewski z Amondo.

Synergia dwóch różnych na pierwszy rzut oka organizacji zaowocuje pierwszymi wspólnymi wydarzeniami już w 2023 roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Hobby Seria HONOR 400 - zaawansowana technologia AI w zasięgu każdego użytkownika Biuro prasowe
2025-06-17 | 09:30

Seria HONOR 400 - zaawansowana technologia AI w zasięgu każdego użytkownika

Marka HONOR, globalny lider w branży technologicznej, zaprezentowała najnowszą serię smartfonów HONOR 400. Premiera ta jest nie tylko krokiem naprzód w dziedzinie
Hobby Światowe wydarzenie znów w Polsce – Międzynarodowy (Ty)Dzień Archiwów w 37 miastach
2025-06-05 | 06:00

Światowe wydarzenie znów w Polsce – Międzynarodowy (Ty)Dzień Archiwów w 37 miastach

9 czerwca na całym świecie obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Archiwów. Archiwa Państwowe w Polsce już po raz osiemnasty aktywnie włączą się w wydarzenie,
Hobby Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery
2024-12-19 | 11:30

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Mistrzostwa Świata Międzynarodowej Federacji Szachowej (FIDE) w Szachach Szybkich i Błyskawicznych, jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń szachowych na świecie, zadebiutują w

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.