Komunikaty PR

To jest nasz drób! Europejska wysoka jakość – kulinarne atrakcje na koniec lata

2021-09-14  |  15:28
Biuro prasowe

W dniach od 12 do 15 sierpnia 2021 miał miejsce Ogólnopolski Festiwal Dobrego Smaku 2021. W ciągu czterech dni, ambasadorzy kampanii To jest nasz drób! Europejska wysoka jakość – Cristina Catese, Jasiek Kuroń i Sebastian Krauzowicz gotowali potrawy, których głównym bohaterem było mięso drobiowe.

Zgodnie z ideą festiwalu, goście na poznańskim Starym Rynku mogli odwiedzić wiele kulinarnych zakątków Polski, a na stoisku organizatora kampanii „To jest nasz drób! Europejska wysoka jakość” nawet Włoch, gdzie przeniosła ich, dzięki swoim potrawom, ambasadorka projektu Cristina Catese. Cristina przygotowała m.in. Kurczaka alla cacciatora z oliwkami i rozmarynem oraz Indyka z pomarańczą z ziołami i migdałami. Pozostali ambasadorowie nawiązali do regionalnych smaków. Jasiek Kuroń, zaserwował danie Wielkopolski Orient, czyli chińszczyznę na bazie polskich produktów i kurczaka oraz Curry z indykiem, orzechami ziemnymi i kolendrą, natomiast Sebastian Krauzowicz postawił na orzeźwiający Chłodnik drobiowy z zielonymi ogórkami, dzikimi ziołami i smażoną piersią z kurczaka oraz Kaszotto grzybowe z piersią z kaczki, zielonymi warzywami i kozim serem.

Smakowite jedzenie, atrakcje dla dużych i małych

Organizator kampanii To jest nasz drób! Europejska wysoka jakość dysponował jednym z większych stoisk podczas Ogólnopolskiego Festiwalu Dobrego Smaku 2021. Podczas dni festiwalu dopisała piękna pogoda i wysoka frekwencja. Wśród atrakcji przygotowanych dla gości OFDS znalazły się nie tylko degustacje smacznych dań z różnymi rodzajami mięsa drobiowego, ale również pokazy kulinarne na żywo prowadzone przez ambasadorów kampanii, a także kącik dla dzieci i rodziców prowadzony przez animatorów. Konkursy z nagrodami, malowanie twarzy – jednym słowem zabawa dla dużych i małych oraz inspiracje kulinarne dla całej rodziny.

Z ambasadorami kampanii już wkrótce będzie można się spotkać ponownie na targach Polagra Food w Poznaniu, które odbędą się w dniach od 4 do 6 października 2021. Jak zwykle, nie zabraknie wielu nowych inspiracji kulinarnych, które zostaną przygotowane przez ambasadorów projektu na stoisku To jest nasz drób! Europejska wysoka jakość.

Jeżeli interesują Was porady, ciekawostki i przepisy kulinarne z wykorzystaniem mięsa drobiowego – na stronie internetowej kampanii https://pl.eu-poultry.eu znajduje się dużo cennych informacji.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.