To wyjątkowa okazja dla architektów, projektantów wnętrz, urbanistów i architekt
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
To wyjątkowa okazja dla architektów, projektantów wnętrz, urbanistów i architektów krajobrazu, aby zaprezentować swoje innowacyjne projekty na międzynarodowej scenie i zyskać uznanie wśród czołowych ekspertów branży. Konkurs Simon Living Places, organizowany we współpracy z renomowaną Fundacją im. Miesa van der Rohe, wyróżnia te realizacje, które odpowiadają na kluczowe wyzwania współczesnego świata – od zrównoważonego rozwoju po tworzenie przestrzeni przyjaznych dla użytkowników i środowiska. Czasu jest coraz mniej – termin nadsyłania nominacji mija 16 września 2024 roku, dlatego to idealny moment, aby dołączyć do grona najlepszych i pokazać swoją twórczą wizję.
Simon Living Places, konkurs w którym corocznie uczestniczą projektanci z całego świata, cieszy się międzynarodowym uznaniem w środowisku architektonicznym. Jury, składające się z wybitnych ekspertów, ocenia projekty nie tylko pod względem estetycznym, ale także pod kątem funkcjonalności oraz zdolności do odpowiadania na wyzwania współczesnej architektury. Poprzednie edycje przyciągnęły setki zgłoszeń, a nagrodzone prace zdobyły uznanie zarówno na scenie międzynarodowej, jak i w branży. Zmagania konkursowe stanowią wyjątkową okazję do zaprezentowania swojej innowacyjności w tworzeniu przestrzeni, które odpowiadają na dynamicznie zmieniające się potrzeby współczesnego świata. W dobie rosnącej świadomości ekologicznej oraz dążenia do zrównoważonego rozwoju, projekty zgłaszane do Simon Living Places mają szansę wyznaczać nowe standardy w branży.
Kategorie konkursowe, w których można zgłosić swój projekt to:
- Przestrzeń publiczna: budynki użyteczności publicznej, przestrzenie biurowe i komercyjne.
- Przestrzeń osobista/domowa
Międzynarodowe jury wybierze pięciu finalistów w każdej z kategorii oraz po jednym zwycięzcy z każdej grupy. Zwycięskie projekty zostaną nagrodzone 10 000 EUR. Zgłoszenie jest bezpłatne a najlepsze projekty zostaną opublikowane w prestiżowych magazynach branżowych. Finaliści i zwycięzcy będą mieli okazję zaprezentować swoje prace na międzynarodowych targach. Zarówno finaliści, jak i zwycięzcy, otrzymają trofeum zaprojektowane przez Andreu Carullę.
Zachęcamy do szybkiego i prostego zgłoszenia swoich projektów – to wyjątkowa okazja do zaprezentowania swojego talentu międzynarodowym ekspertom oraz rozwinięcia kariery zawodowej. Termin nominacji trwa do 16 września 2024 roku, a zakończenie przyjmowania zgłoszeń przewidziane jest na 30 września 2024 roku.
Więcej informacji na stronie: www.simonprize.org

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.