Tona karmy od Nestlé Purina dla laureatek plebiscytu „Serce dla Zwierząt 2022”
Tona karmy od Nestlé Purina dla laureatek plebiscytu „Serce dla Zwierząt 2022”
Laureatkami plebiscytu „Serce dla Zwierząt 2022” – a tym samym zwyciężczyniami nagrody głównej w postaci 1 tony karmy marki Purina – zostały Magdalena i Sandra Budzyńskie, pomysłodawczynie inicjatywy „Edek szuka domów”.
Już po raz 19. w ogólnopolskim plebiscycie portalu Psy.pl wyłoniono osoby, które w sposób szczególny troszczą się o los czworonogów i zdaniem głosujących są wzorem do naśladowania dla innych. Nagrodę główną – tonę karmy dla zwierząt od marki Purina, wieloletniego partnera plebiscytu – otrzymały Magdalena i Sandra Budzyńskie za inicjatywę wspierającą adopcję psów „Edek szuka domów”.
Magdalena i Sandra to mama i córka, które od lat silnie angażują się w szukanie domów dla bezdomnych zwierząt ze schroniska w Celestynowie. Są twórczyniami fanpage’a pod patronatem psa Edka: pierwszej schroniskowej miłości, której – dzięki internetowi – znalazły dom. Strona https://www.facebook.com/edekszukadomow ma już ponad 120 000 fanów i pozwala łączyć kolejne potrzebujące opieki zwierzęta z kochającymi właścicielami.
Niezwykle ważne jest, by eksponować i doceniać postawy odpowiedzialnego zachowania wobec zwierząt. To nie tylko uhonorowanie takich działań, ale także zachęta i inspiracja dla innych, by włączać się w pomoc czworonogom – podkreśla Izabela Wojtczak, Marketing Manager w Nestlé Purina i dodaje – Jako marka już od trzynastu lat wspieramy plebiscyt „Serce dla Zwierząt” i co roku nagradzamy niezwykłych ludzi i ich działania na rzecz zwierzaków. Cieszymy się, że jako partner plebiscytu możemy pomóc jego zwycięzcom w ich codziennej działalności. W tym roku wspieramy tak bliską naszemu sercu sprawę, czyli pomoc w adopcjach.
Nestlé Purina we współpracy z Fundacją VIVA! już od siedmiu lat prowadzi inicjatywę wspierającą adopcję zwierząt ze schronisk – Adopciaki.pl, która jeszcze w tym roku będzie mogła poszczycić się 5 tysiącami zrealizowanych adopcji. Wspólnie z Fundacją marka przekazuje też karmę dla potrzebujących zwierząt: podczas pandemii do schronisk trafiło 240 ton karmy, a w tym roku przekazanych zostało kolejnych blisko 300 ton karmy, która w dużej mierze trafia do zwierząt w Ukrainie bądź tych, które z tego kraju przybyły do Polski.
Obecnie bardzo istotne są działania wspierające skuteczne adopcje. Do naszego kraju trafiło bowiem wiele zwierząt z Ukrainy i tylko sprawne, lokalne działania adopcyjne, dzięki którym zwierzęta znajdują kochające domy, mogą być odpowiedzią na wyzwania stojące przed schroniskami. Tym bardziej cieszy tegoroczny wybór laureatów plebiscytu – dodaje Izabela Wojtczak.
Nestlé Purina nieustannie wspiera opiekunów zwierząt domowych w Polsce – zarówno zapewniając wysokiej jakości karmy, jak też dzieląc się doświadczeniem i poradami na temat żywienia i odpowiedzialnej opieki nad zwierzętami domowymi. Więcej na temat marki przeczytać można na stronie: www.purina.pl
fot. Celestyna Król dla PetStar

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych
Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.
Konsument
Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.
Dom i ogród
Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.