Komunikaty PR

Totalne remonty Szelągowskiej II dostępne na YouTube!

2021-06-16  |  13:20
Biuro prasowe
Do pobrania IP ( 0.08 MB )

Do tej pory spektakularne metamorfozy wnętrz autorstwa popularnej projektantki, można było śledzić w telewizji oraz na platformie Player. Od 14 czerwca można zobaczyć je również na oficjalnym kanale Castorama Polska w serwisie YouTube.

Dobro powraca

Każdy z odcinków to niezwykła historia ludzi, którzy zgłaszani są przez rodzinę lub przyjaciół. Do ostatniego momentu nie wiedzą, że to Dorota Szelągowska odwiedzi właśnie ich dom lub mieszkanie. Na ekranie możemy więc obserwować cały wachlarz emocji towarzyszący tej wzruszającej chwili. Wszystkich bohaterów metamorfoz łączy bezinteresowne dzielenie się dobrem – które podczas programu wraca do nich z podwójną siłą.

W II sezonie programu, ekipa Doroty odwiedziła m.in. Gdańsk, Wrocław czy Skarżysko- Kamienną, przeprowadzając totalne remonty mieszkań, jak i domów. W dopasowaniu przestrzeni do potrzeb mieszkańców projektantkę wspierała Castorama, zapewniając kompleksowe rozwiązania zarówno do wykończenia, jak i aranżacji wnętrz. Ekipa korzystała m.in. z produktów marki Erbauer, Magnusson oraz ubrań marki Site.

- Założenia programu doskonale wpisują się w misję Castoramy. Przyświeca nam idea, że każdy powinien mieć przestrzeń, w której czuje się dobrze. Dlatego też od wielu lat wspieramy Polaków w realizacji mniejszych i większych domowych metamorfoz i dostosowywaniu wnętrz ich mieszkań i domów do indywidualnych potrzeb. Dzięki naszej pracy, tysiące domów każdego roku może zmieniać się na lepsze, pozytywnie wpływając na komfort życia ich mieszkańców. W programie, wspólnie z Dorotą Szelągowską możemy robić to samo, totalnie odmieniając nie tylko wnętrza, ale i życie bohaterów. Już od 14 czerwca, seria pojawi się na naszym kanale w serwisie YouTube, dzięki czemu fani programu w każdej chwili będą mogli wrócić do rozwiązań proponowanych przez Dorotę, w poszukiwaniu inspiracji i praktycznych wskazówek.  – mówi Beniamin Schön, Dyrektor ds. Klienta i Digitalu w Castorama Polska.

Już od 14 czerwca odcinki będą dostępne bezpłatnie na kanale marki Castorama w serwisie YouTube.

Więcej na temat metamorfoz wnętrz z programu na stronie https://www.castorama.pl/trs/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań
2025-04-24 | 14:00

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane
Dom Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.