Komunikaty PR

Toyota Bank Polska wprowadza opcję kredytów samochodowych z odroczeniem spłaty

2020-05-21  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Maciej Sitarski
multiAN

ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/

W czasie panującej pandemii Toyota Bank Polska chcąc rozszerzać możliwości klientów i ułatwić im zakup nowego auta, udostępnił możliwość wzięcia kredytu samochodowego z odroczeniem spłaty. Zarówno klienci wybierający Kredyt SMARTPLAN, jak i Standard Kredyt mogą otrzymać finansowanie już teraz, a pierwszą ratę zapłacą dopiero po 3 miesiącach.

W związku z trwającą pandemią oraz trudniejszą sytuacją finansową wielu klientów, Toyota Bank Polska wprowadził do swojej oferty wariant kredytów samochodowych z odroczeniem spłaty pierwszych 3 rat finansowania (rata kapitałowa i odsetkowa). Możliwość ta jest dostępna zarówno dla klientów indywidualnych, jak i firmowych, którzy zdecydują się na zakup nowego auta w Kredycie SMARTPLAN oraz Standard Kredycie.

Odroczenie spłaty ma na celu ułatwienie klientom zakupu niezawodnych aut Toyoty i Lexusa, nie nadwyrężając przy tym domowego lub firmowego budżetu i pozwalając na zachowanie stabilności finansowej. Karencja nie wpłynie w żaden sposób na zwiększenie kosztów kredytu, a minimalna wpłata własna przy takim wariancie kredytu to 10% wartości auta.


Aby skorzystać z oferty można odwiedzić Wirtualny Salon Toyoty lub Lexusa, wybrać konkretny model auta i wypełnić wniosek kredytowy z Dealerem. Po przedstawieniu dokumentów finansowych, klient może otrzymać decyzję kredytową nawet w ciągu godziny i będzie mógł podpisać umowę, a następnie odebrać nowy samochód.

- Zdajemy sobie sprawę, że przez sytuację związaną z pandemią Klienci mogą odczuwać mniejsze lub większe trudności finansowe. Zakładamy  jednak, że jest to jedynie sytuacja tymczasowa i już niebawem wszystko wróci do względnej normalności. Mamy nadzieję, że opcja odroczenia spłaty kredytu zwiększa elastyczność finansową, nie generuje dodatkowych obciążeń i w efekcie pomaga w podjęciu decyzji o zakupie auta  – mówi Bartosz Suchecki, Kierownik Wydziału Rozwoju Produktów Bankowych w Toyota Bank Polska.

Kredyt SMARTPLAN to gwarancja elastycznej wpłaty własnej oraz spłaty tej części wartości auta, która odpowiada rzeczywistej utracie jego wartości. Preferencyjne oprocentowanie kredytu wynosi od 5,49%. Na koniec umowy finansowania, klient może wymienić auto na nowe bez angażowania gotówki.


Standard Kredyt to z kolei klasyczny kredyt samochodowy z oprocentowaniem od 5,99%, dzięki któremu finansowanie auta można rozłożyć nawet na 96 miesięcy.

 

 

Informacja o banku:

Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation.

Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: multiAN
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie Biuro prasowe
2025-03-27 | 10:00

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Godzenie rozwoju zawodowego z życiem rodzinnym, argumentowanie swojej wartości oraz dowodzenie słuszności swoich pomysłów – to zaledwie kilka wyzwań, na jakie
Finanse Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca
2025-02-12 | 17:00

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

1 marca w hotelu Hilton w Warszawie odbędzie się Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu oraz finał XXXII edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu. Nagrodę specjalną BCC
Finanse Ponad 60% kobiet prowadzących biznes doświadczyło kryzysu psychicznego
2024-11-21 | 12:00

Ponad 60% kobiet prowadzących biznes doświadczyło kryzysu psychicznego

Choć raport podkreśla, że prowadzenie biznesu w Polsce jest trudne dla każdego przedsiębiorcy, bardziej obciążone są kobiety. 3/5 przedsiębiorczyń prowadzących własną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.