Trend Alert: beż jako baza w aranżacjach wnętrz w 2021 roku
Beż, który przeżywa obecnie renesans, doskonale radzi sobie w roli barwy bazowej, jako alternatywa dla bieli i szarości. W 2021 roku zdominuje trendy aranżacyjne, tym samym zastępując nieco zimniejsze odcienie. W zależności od tego, jaki efekt chcemy uzyskać we wnętrzu, możemy zestawiać go z dodatkami w intensywnych, kontrastowych kolorach w czerni, granacie lub w nieco łagodniejszych tonacjach pastelowych, takich jak brudny róż, zgaszona zieleń, czy oliwkowy. Doskonale współgra z naturalnymi materiałami i odcieniami – drewnem, kamieniem, jak również ze złotymi zdobieniami dodając szyku i elegancji wnętrzu. Ponadto jest to barwa nieoczywista – ma bogatą tonację – od nude, camel, taupe, tan po greige. Dobrze sprawdzi się w aranżacji kuchni hamptons, rustykalnej lub vintage, w minimalistycznym lub boho salonie, loftowej sypialni, czy też w eko lub romantycznym wnętrzu. Rozjaśnia niewielkie przestrzenie, odbijając światło, dlatego gwarantuje dobre samopoczucie. Beż jest stylowy, a jednocześnie przytulny, dlatego w tym roku znajdzie wielu zwolenników – komentuje Natalia Nowak, ekspert ds. aranżacji wnętrz salonów Agata.

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.