Komunikaty PR

Trendy motoryzacyjne na lato. Dziś ruszyła wystawa w Magnolia Park

2020-06-19  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Jaki samochód do miasta? Tego lata na przód wysuwają się kompaktowe SUV-y. Najmodniejsze z nich można zobaczyć na wystawie Moto Summer, która właśnie rozpoczęła się w Magnolia Park. Wśród nich modele takich marek jak Jaguar, Lexus i Suzuki. Są także auta, które można wykorzystać do pracy.

 

Luksusowe, sportowe, miejskie, a nawet dostawcze. W Magnolia Park zaparkowały letnie modele samochodów wielkich marek: Jaguar, Lexus, Land Rover, Suzuki, Nissan, Toyota i Peugeot. Hasło rozpoczynającej się wystawy to Moto Summer. – Wydarzenie to nie lada gratka nie tylko dla pasjonatów motoryzacji. Obok tych pięknych, lśniących i kolorowych aut nikt nie przejdzie obojętnie – zaprasza Marta Kocik, manager ds. marketingu i PR w Magnolia Park.
Jeżeli ktoś zamierza tego lata przesiąść się do nowego wozu, u nas ma doskonałą okazję, aby zapoznać się z aktualnymi trendami – dodaje.

Co proponują poszczególne marki? Jaguar przedstawia modele F-Pace i E-Pace. Pierwszy z nich to luksusowy SUV o dynamicznych osiągach, który łączy sportowy styl z codzienną praktycznością. Z kolei E-Pace to pierwszy kompaktowy SUV w stajni Jaguara.

Auto z tego samego segmentu prezentuje także Lexus. Miejski crossover UX został okrzyknięty jednym z najlepszych modeli japońskiej marki. UX to hybryda, która ładuje się w trakcie jazdy. Miejską hybrydę proponuje również Suzuki, wystawiając model Swift Hybrid.

Wśród kompaktowych miejskich SUV-ów nie mogło zabraknąć Range Rovera Evoque, który radzi sobie zarówno na drodze, jak i w terenie. Jest także Peugeot 2008 i trzy nissany: Qashqai, Juke i X-Trail. – Każdy znajdzie tu dla siebie odpowiedni model. Inspiracji nie brakuje – mówi Marta Kocik.

Nie wszystkie z kilkunastu samochodów wjechały do pasażu. Kilka zatrzymało się na placu przed Castoramą – dwa z nich to Toyota Proace i Peugeot Partner, czyli auta dostawcze. To propozycje dla właścicieli i pracowników firm, które przewożą po mieście większe ładunki.

Wystawa samochodów Moto Summer potrwa w Magnolia Park do 6 lipca.

www.magnoliapark.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Wyjątkowa szansa na ekskluzywną podróż na lotnisko. Każda podróż zaczyna się od drogi na lotnisko, ale tym razem może to być coś znacznie więcej niż zwykły przejazd. Easy
Motoryzacja Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka
2025-05-27 | 15:00

Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka

Strategia Mercedesa zakłada wzrost znaczenia topowych modeli – od sportowych maszyn AMG przez luksusowe Maybachy aż po „przygodową” Klasę G. Cel: nie tylko
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.

Media

Agnieszka Hyży: W „Halo, tu Polsat” wreszcie mogę wykorzystać swoją wiedzę, wykształcenie i doświadczenie. Bardzo się tam rozwijam

Przy okazji prezentacji nowej ramówki Polsatu Agnieszka Hyży chwaliła programy, jakie proponuje stacja, i strategię działania Edwarda Miszczaka. Prezenterka przekonuje, że jesień spędzi albo w studiu, bo jest gospodynią weekendowego pasma śniadaniowego „Halo, tu Polsat” i show „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, albo przed telewizorem. Zamierza oglądać m.in. „Taniec z gwiazdami” i „Milionerów”.