Troska o Ziemię kluczową wartością w projektowaniu
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Z okazji Światowego Dnia Ziemi, eksperci marki Nobonobo opowiadają o procesach twórczych, stojących za projektowaniem wyjątkowych mebli w duchu zrównoważonego rozwoju i gospodarki cyrkularnej.
22 kwietnia obchodzimy Światowy Dzień Ziemi. Święto obchodzimy od 1970 roku, a jego celem niezmiennie od tamtego czasu jest promowanie proekologicznych postaw wśród społeczeństwa, a także zwiększanie świadomości na temat wspólnego kształtowania przyszłości planety. Tegoroczny temat Dnia Ziemi brzmi „Inwestuj w naszą planetę” i ma skupić się przede wszystkim na kwestiach dotyczących zmian klimatu.
– Poszanowanie świata, w którym żyjemy, jest w procesie twórczym kluczową kwestią. Pozwala ono na szukanie odpowiedzi na problemy, które jako producenci stale napotykamy na swojej drodze. Innowacyjne, ekologiczne podejście do projektowania mebli oraz zaangażowanie ekspertów z różnych rejonów świata sprawia, że nie tylko jesteśmy w stanie stworzyć produkt będący swego rodzaju dziełem sztuki, ale także zaproponować konkretne rozwiązania, popychające nas w kierunku zrównoważonego rozwoju – wyjaśnia Tomek Rygalik, designer projektujący dla Nobonobo.
Z myślą o ekologii
Jednym z głównych wyzwań stojących przed współczesnymi producentami jest niewątpliwie ekologia i zminimalizowanie śladu węglowego. Choć założenia te mogą wydawać się skomplikowane i trudne, istnieją sposoby aby wprowadzić je do procesu produkcji.
– Zgodnie z ideą gospodarki cyrkularnej staramy się, żeby nasze produkty i komponenty, z których zostały stworzone, były wytrzymałe i dzięki temu jak najdłużej pozostawały w obiegu – w produkcji tkanin technicznych wykorzystujemy m.in. przetworzone butelki PET. Zależy nam również na ekologicznym charakterze samego procesu produkcyjnego. W naszej fabryce cała energia powstaje dzięki panelom fotowoltaicznym, a jej nadwyżki sprzedawane są innym podmiotom. Staramy się też uświadamiać konsumentów, że wybranie naturalnej tkaniny obiciowej nie tylko podniesie wartość estetyczną, ale będzie także inwestycją w środowisko – dodaje Tomasz Matejczyk, współwłaściciel marki Nobonobo.
Nobonobo stale pracuje nad kolejnymi udoskonaleniami, które jeszcze bardziej ułatwią marce projektowanie estetycznych i nowoczesnych mebli przy jednoczesnej trosce o środowisko naturalne.
Więcej informacji na stronie: https://nobonobo.pl/

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.