Komunikaty PR

Troska o Ziemię kluczową wartością w projektowaniu

2022-04-22  |  12:30
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Z okazji Światowego Dnia Ziemi, eksperci marki Nobonobo opowiadają o procesach twórczych, stojących za projektowaniem wyjątkowych mebli w duchu zrównoważonego rozwoju i gospodarki cyrkularnej.

22 kwietnia obchodzimy Światowy Dzień Ziemi. Święto obchodzimy od 1970 roku, a jego celem niezmiennie od tamtego czasu jest promowanie proekologicznych postaw wśród społeczeństwa,  a także zwiększanie świadomości na temat wspólnego kształtowania przyszłości planety. Tegoroczny temat Dnia Ziemi brzmi „Inwestuj w naszą planetę” i ma skupić się przede wszystkim na kwestiach dotyczących zmian klimatu.

– Poszanowanie świata, w którym żyjemy, jest w procesie twórczym kluczową kwestią. Pozwala ono na szukanie odpowiedzi na problemy, które jako producenci stale napotykamy na swojej drodze. Innowacyjne, ekologiczne podejście do projektowania mebli oraz zaangażowanie ekspertów z różnych rejonów świata sprawia, że nie tylko jesteśmy w stanie stworzyć produkt będący swego rodzaju dziełem sztuki, ale także zaproponować konkretne rozwiązania, popychające nas w kierunku zrównoważonego rozwoju – wyjaśnia Tomek Rygalik, designer projektujący dla Nobonobo.

Z myślą o ekologii

Jednym z głównych wyzwań stojących przed współczesnymi producentami jest niewątpliwie ekologia i zminimalizowanie śladu węglowego. Choć założenia te mogą wydawać się skomplikowane i trudne, istnieją sposoby aby wprowadzić je do procesu produkcji.

– Zgodnie z ideą gospodarki cyrkularnej staramy się, żeby nasze produkty i komponenty, z których zostały stworzone, były wytrzymałe i dzięki temu jak najdłużej pozostawały w obiegu – w produkcji tkanin technicznych wykorzystujemy m.in. przetworzone butelki PET. Zależy nam również na ekologicznym charakterze samego procesu produkcyjnego. W naszej fabryce cała energia powstaje dzięki panelom fotowoltaicznym, a jej nadwyżki sprzedawane są innym podmiotom. Staramy się też uświadamiać konsumentów, że wybranie naturalnej tkaniny obiciowej nie tylko podniesie wartość estetyczną, ale będzie także inwestycją w środowisko – dodaje Tomasz Matejczyk, współwłaściciel marki Nobonobo.

Nobonobo stale pracuje nad kolejnymi udoskonaleniami, które jeszcze bardziej ułatwią marce projektowanie estetycznych i nowoczesnych mebli przy jednoczesnej trosce o środowisko naturalne.

Więcej informacji na stronie: https://nobonobo.pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.