Trwa 12 edycja konkursu VASCO Integracja. Wciąż można głosować na Facebooku!
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
VASCO Group, producent ekskluzywnych grzejników dekoracyjnych, po raz kolejny zaprosił architektów i architektów wnętrz do konkursu VASCO Integracja. Jego 12. edycja zmierza ku końcowi: jury wybrało laureatów. Wciąż jednak można wziąć udział w głosowaniu na najlepszy projekt na Facebooku.
Z myślą o talentach z branży architektonicznej i wnętrzarskiej VASCO Group od 2006 roku organizuje konkurs VASCO Integracja. Jego głównym celem jest promocja najlepszych projektów wnętrz, w których użyto grzejników dekoracyjnych VASCO, realizując tym samym ideę „Sztuki pełnej ciepła”.
Do tej pory we wszystkich edycjach konkursu wzięło w nim udział przeszło 1500 pracowni architektonicznych, zgłaszając ponad 1800 projektów. W tym roku, oprócz dotychczasowych kategorii, uczestnicy mogli spróbować swoich sił w projektowaniu kontenerowego domku letniskowego.
I Ty możesz wybrać zwycięzcę!
Na każdego wielbiciela pięknych i funkcjonalnych wnętrz czeka rola jurora w konkursie VASCO Integracja. Codziennie na Facebooku publikowane są 4 projekty (kolejność publikacji uzależniona jest od kolejności zgłoszeń). Każdy, kto zostawi pod postem ślad w postaci polubienia, komentarza czy udostępnienia, przyczynia się do wyboru zwycięzcy w głosowaniu. Na autora projektu z największą ilością interakcji czeka zaproszenie do restauracji nagrodzonej gwiazdką Michelin – Atelier Amaro. Głosowanie trwa do 28 marca.
Po więcej informacji zapraszamy na Facebooka VASCO Polska: https://www.facebook.com/VASCOPolska

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.