Komunikaty PR

Trwa 12 edycja konkursu VASCO Integracja. Wciąż można głosować na Facebooku!

2021-02-23  |  12:30
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Do pobrania jpg ( 0.23 MB )

VASCO Group, producent ekskluzywnych grzejników dekoracyjnych, po raz kolejny zaprosił architektów i architektów wnętrz do konkursu VASCO Integracja. Jego 12. edycja zmierza ku końcowi: jury wybrało laureatów. Wciąż jednak można wziąć udział w głosowaniu na najlepszy projekt na Facebooku.

Z myślą o talentach z branży architektonicznej i wnętrzarskiej VASCO Group od 2006 roku organizuje konkurs VASCO Integracja. Jego głównym celem jest promocja najlepszych projektów wnętrz, w których użyto grzejników dekoracyjnych VASCO, realizując tym samym ideę „Sztuki pełnej ciepła”.

Do tej pory we wszystkich edycjach konkursu wzięło w nim udział przeszło 1500 pracowni architektonicznych, zgłaszając ponad 1800 projektów. W tym roku, oprócz dotychczasowych kategorii, uczestnicy mogli spróbować swoich sił w projektowaniu kontenerowego domku letniskowego.

I Ty możesz wybrać zwycięzcę!

Na każdego wielbiciela pięknych i funkcjonalnych wnętrz czeka rola jurora w konkursie VASCO Integracja. Codziennie na Facebooku publikowane są 4 projekty (kolejność publikacji uzależniona jest od kolejności zgłoszeń). Każdy, kto zostawi pod postem ślad w postaci polubienia, komentarza czy udostępnienia, przyczynia się do wyboru zwycięzcy w głosowaniu. Na autora projektu z największą ilością interakcji czeka zaproszenie do restauracji nagrodzonej gwiazdką Michelin – Atelier Amaro. Głosowanie trwa do 28 marca.

Po więcej informacji zapraszamy na Facebooka VASCO Polska: https://www.facebook.com/VASCOPolska

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.