Trwa 12 edycja konkursu VASCO Integracja. Wciąż można głosować na Facebooku!
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
VASCO Group, producent ekskluzywnych grzejników dekoracyjnych, po raz kolejny zaprosił architektów i architektów wnętrz do konkursu VASCO Integracja. Jego 12. edycja zmierza ku końcowi: jury wybrało laureatów. Wciąż jednak można wziąć udział w głosowaniu na najlepszy projekt na Facebooku.
Z myślą o talentach z branży architektonicznej i wnętrzarskiej VASCO Group od 2006 roku organizuje konkurs VASCO Integracja. Jego głównym celem jest promocja najlepszych projektów wnętrz, w których użyto grzejników dekoracyjnych VASCO, realizując tym samym ideę „Sztuki pełnej ciepła”.
Do tej pory we wszystkich edycjach konkursu wzięło w nim udział przeszło 1500 pracowni architektonicznych, zgłaszając ponad 1800 projektów. W tym roku, oprócz dotychczasowych kategorii, uczestnicy mogli spróbować swoich sił w projektowaniu kontenerowego domku letniskowego.
I Ty możesz wybrać zwycięzcę!
Na każdego wielbiciela pięknych i funkcjonalnych wnętrz czeka rola jurora w konkursie VASCO Integracja. Codziennie na Facebooku publikowane są 4 projekty (kolejność publikacji uzależniona jest od kolejności zgłoszeń). Każdy, kto zostawi pod postem ślad w postaci polubienia, komentarza czy udostępnienia, przyczynia się do wyboru zwycięzcy w głosowaniu. Na autora projektu z największą ilością interakcji czeka zaproszenie do restauracji nagrodzonej gwiazdką Michelin – Atelier Amaro. Głosowanie trwa do 28 marca.
Po więcej informacji zapraszamy na Facebooka VASCO Polska: https://www.facebook.com/VASCOPolska

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.