Trwa druga edycja loterii konsumenckiej WINIARY – Budyniowe Love.
Jesień jest dla wielu z nas czasem spokojnych wieczorów spędzanych w domu, często z kubkiem herbaty i kocem. Warto jednak urozmaicić te chwile, przygotowując pyszne, ciepłe desery z najbliższymi. Nic nie zacieśnia więzi lepiej niż wspólne gotowanie i słodkie przyjemności. Trwa druga edycja loterii konsumenckiej marki WINIARY – Budyniowe Love. Do wygrania atrakcyjne nagrody!
Sezon na ciepłe pyszności
Nie ma lepszego sposobu na jesienny wieczór niż spędzenie go z najbliższymi osobami. Wspólne przygotowywanie słodkich pyszności sprawdzi się idealnie, a z drobną pomocą budyni WINIARY będzie to przyjemne i łatwe. Niezależnie czy jesteśmy fanami prostych, klasycznych deserów czy wolimy eksperymenty w kuchni – budynie WINIARY to doskonała baza. Ciasto czekoladowe, waniliowa owsianka, a może malinowe racuchy? Jedynym ograniczeniem jest wyobraźnia. Budynie WINIARY to coś więcej niż tylko pyszny deser – to okazja do budowania więzi, wywoływania uśmiechów i tworzenia wspomnień, które na długo pozostaną w sercach rodzin.
Dla fanów jesiennej aury, dostępne są dwa limitowane smaki budyni WINIARY – Pumpkin Spice Latte oraz Karmelizowane Jabłko. Dzięki tym nowościom nasze wypieki również nabiorą jesiennego klimatu. WINIARY zapewnia niezapomniane chwile dbając o każdy szczegół.
Loteria Budyniowe Love
Z okazji budyniowego sezonu, WINIARY zaprasza do wzięcia udziału w drugiej edycji loterii Budyniowe Love, w której do zdobycia będą fantastyczne nagrody. Aby wziąć udział w loterii, wystarczy w terminie od 1 października kupić dowolny deser WINIARY i zachować dowód zakupu, a następnie do 30 listopada wysłać SMS na nr 70996 o treści WINIARY.nr z dowodu zakupu. Co można wygrać? Od razu po zgłoszeniu dowiadujemy się, czy udało nam się zdobyć 100 zł. Dodatkowo każde zgłoszenie bierze udział w losowaniu nagrody miesięcznej – vouchera na kwotę 5 000 zł do Katalogu Marzeń, do wykorzystania na przykład na rodzinne warsztaty. Więcej informacji można znaleźć na stronie: Budyniowe Love loteria | WINIARY. Organizatorem loterii jest Unique One Sp. z o.o.
Wprowadź wyjątkowe smaki do jesiennych deserów – budynie WINIARY zadbają o różnorodność w twojej kuchni i zainspirują do wspólnego spędzania czasu. Weź udział w loterii Budyniowe Love i podaruj swojej rodzinie wyjątkową chwilę słodyczy!
Budyniowa kampania
Akcję WINIARY Budyniowe Love wspiera szeroka kampania promocyjna, która obejmuje komunikację w punktach sprzedaży (materiały POS i standy), działania w social mediach, w których skład wchodzą kampania bannerowa, rich media, platforma blix, ale również współpraca z influencerami oraz DOOH.
***
O marce WINIARY
WINIARY łączą to, co najlepsze w tradycji polskiej kuchni z nowoczesnym podejściem do gotowania. Marka towarzyszy Polakom już od ponad 80 lat, kiedy to na terenie dawnej osady Winiary pod Kaliszem powstała Fabryka WINIARY. W ofercie ma ponad 230 produktów, a wśród nich m.in. zupy, pasty, majonezy, buliony, sosy, dania gotowe, przyprawy, galaretki, kisiele czy budynie. Marka WINIARY inspiruje, dostarcza pyszne i proste w przygotowaniu przepisy oraz dzieli się wiedzą na temat zbilansowanych i wartościowych potraw. Serwis internetowy winiary.pl jest jedną z najpopularniejszych stron kulinarnych w Polsce i największym polskim serwisem kulinarnym prowadzonym przez markę. Od 2020 roku WINIARY angażują się również w działania na rzecz niemarnowania żywności, realizując szeroką kampanię „Pomagamy w gotowaniu i niemarnowaniu”. W tegorocznym rankingu Best Brands Poland 2023, marka zwyciężyła i została wybrana najlepszą polską marką – Best Polish Brand.
Więcej informacji oraz kulinarne inspiracje znaleźć można na:
Strona WWW | Facebook | Instagram | YouTube | TikTok
Dodatkowych informacji udziela:
Małgorzata Wrochna, Junior Account Manager, Publicis Consultants,
malgorzata.wrochna@publicis-consultants.com, tel. +48 692-520-880
Prezent na święta dla miłośnika gotowania - nasz typ!
Placki ziemniaczane inaczej
Odrywaniec cynamonowy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Tomasz Tylicki: W programach na żywo jak „Pytanie na śniadanie” niezbędna jest swoboda. Jeżeli scenariusz za dużo by nam narzucał, to byłoby sztywno
Gospodarz „Pytania na śniadanie” przyznaje, że niezwykle ważne jest dla niego tworzenie w studiu odpowiedniej atmosfery, co w efekcie przekłada się na wrażenia widzów. Kiedy bowiem prowadzący czują się swobodnie i komfortowo, to wzrasta jakość programu, a ci, którzy zasiadają przed telewizorami, nie mają powodu, by zmienić kanał na inny. Dlatego też Tomasz Tylicki czasem pozwala sobie na drobne odstępstwa od scenariusza i swoim niestandardowym zachowaniem zaskarbia sobie sympatię oglądających.
Problemy społeczne
W Polsce rodzi się najmniej dzieci w historii pomiarów. Duże znaczenie mają różnice w wykształceniu kobiet i mężczyzn oraz rynek pracy
Przez pierwsze trzy kwartały 2024 roku w Polsce urodziło się 192 tys. dzieci. To najmniej od zakończenia drugiej wojny światowej. Wskaźnik dzietności spadł do dramatycznie niskiego poziomu, a coraz mniej osób decyduje się na powiększenie rodziny. Wiele barier dotyczy kwestii finansowych. To m.in. trudna sytuacja mieszkaniowa, warunki na rynku pracy, np. zatrudnianie młodych dorosłych na czas określony, ale też różnice w wykształceniu kobiet i mężczyzn.
Film
Cezary Pazura: Jeżeli robię żart podczas kręcenia komedii i nikt na planie się nie śmieje, to trzeba go zmienić. Pierwsze wrażenie ekipy mówi mi najwięcej
Aktor wskazuje na dwa różne podejścia do produkcji komedii. Z jednej strony istnieje bowiem przekonanie, że dobra zabawa podczas kręcenia filmu nie gwarantuje jego końcowego sukcesu, on sam woli jednak postrzegać ekipę jako swoich pierwszych widzów i recenzentów. Cezary Pazura zaznacza też, że struktura komedii jest niezwykle delikatna. Nie chodzi w niej bowiem tylko o sam żart, ale także o zgodność wszystkich elementów – od tempa wypowiedzi, przez emocje na ekranie, po reakcje widowni.