Trwa kampania herbatek funkcjonalnych marki Big-Active
Marka Big-Active realizuje kampanię reklamową promującą herbatki wspomagające odchudzanie. Spoty promujące produkty marki emitowane są w wiodących serwisach internetowych. Kampania potrwa do końca czerwca.
W portfolio linii herbatek funkcjonalnych marki Big-Active znajdują się 3 produkty, będące suplementami diety. Każdy z nich ma inny skład, wspierający konkretne potrzeby organizmu w trakcie procesu odchudzania. Jednocześnie każda z herbatek z tej linii jest smacznym naparem, którego picie to prawdziwa przyjemność!
Linia herbatek funkcjonalnych to wariant Active Burn spalanie, o smaku granatu i czerwonej pomarańczy, która wspomaga zarówno spalanie tkanki tłuszczowej, jak i pozwala na kontrolę bieżącej wagi. Oryginalna kompozycja zielonej herbaty i wyselekcjonowanych ziół, czyli herbatka 4 x Super Slim odchudzanie i oczyszczanie, pomaga w prawidłowym utrzymaniu masy ciała, spalaniu tkanki tłuszczowej oraz wydalaniu wody z organizmu. Słodko cytrusowa herbatka Slim Plus Anti Yoyo odchudzanie i stabilizacja wagi, wspomaga spalanie tkanki tłuszczowej, ogranicza wchłanianie węglowodanów i zmniejsza łaknienie. Cena rekomendowana za opakowanie każdej z herbatek to 5,69 zł.
Za kreację i przygotowanie spotów VOD odpowiada Agencja Carla Zuri, zakup mediów zrealizował dom mediowy MediaCom, a działania PR poświęcono agencji Big Picture.

Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Muzyka

Marta Wiśniewska: Konkurs Eurowizji jest odrobinę polityczny i tam są różne dziwne sytuacje. Mam jednak nadzieję, że Justyna Steczkowska rozwali system
Wokalistka zapewnia, że mocno kibicuje Justynie Steczkowskiej w drodze po zwycięstwo w 69. Konkursie Piosenki Eurowizji w Szwajcarii. I choć te zmagania mają drugie dno i nie zawsze liczą się tylko umiejętności wokalne reprezentantów poszczególnych krajów, to Marta Wiśniewska wierzy, że talent i potencjał polskiej gwiazdy będą ponad wszelkimi podziałami. Tancerka zaznacza też, że ona sama nie wzięłaby udziału w tym konkursie.
Konsument
Eksperci apelują do Ministerstwa Zdrowia o zmianę w polityce nikotynowej. Powinna lepiej chronić dzieci i młodzież

Wprowadzanie kolejnych zakazów w ustawie tytoniowej nie przyniesie spodziewanego rezultatu – oceniają lekarze i terapeuci pracujący z osobami uzależnionymi. Według nich należy osobno rozpisać działania rozwiązujące problem na poziomie osób dorosłych, które już palą, i te, które będą nakierowane na ochronę dzieci i młodzieży przed dostępem do wyrobów nikotynowych. Stowarzyszenie Jump93 wraz z przedstawicielami środowisk psychiatrycznych i zdrowia publicznego zaapelowało o systemowe podejście do polityki nikotynowej, z uwzględnieniem potencjału strategii redukcji szkód.
Prawo
Rząd planuje dalsze zmiany w opiece wczesnodziecięcej. Ma to pomóc odwrócić negatywne trendy demograficzne

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej prowadzi prekonsultacje dotyczące dalszych etapów reformy opieki wczesnodziecięcej i podkreśla, że jest to jedno z kluczowych zadań podjętych przez resort. Ma to pomóc w zatrzymaniu negatywnych trendów demograficznych. W 2024 roku w Polsce urodziło się 252 tys. dzieci, czyli o ponad 20 tys. mniej niż w poprzednim roku i najmniej w całym okresie powojennym.