Komunikaty PR

Trwałe i szybkie połączenie – złączki S-Press PLUS od Uponor

2020-09-25  |  11:00
Biuro prasowe

Niesprzyjające warunki na budowie, niewystarczający dopływ światła czy pośpiech – to tylko niektóre z czynników utrudniających pracę podczas montażu instalacji wewnętrznych. Dzięki unikatowej technologii wskaźnika prawidłowego zaciśnięcia i szybkiej, 3-etapowej instalacji, złączki S-Press PLUS od Uponor zapewniają trwałe i szczelne połączenie pomiędzy rurami wielowarstwowymi.

S-Press PLUS nie wymagają fazowania i kalibracji. Dzięki temu w przypadku łazienek z trzema punktami poboru wody, czas montażu, w porównaniu do tradycyjnych rozwiązań, jest skrócony nawet o 25% i o 50% w stosunku do złączek zaciskowych oraz gwintowanych.

Nowy, zoptymalizowany profil złączki umożliwia sprawniejsze połączenie z rurą bezpośrednio po ucięciu bez konieczności używania siły. Kolorowa folia wokół tulei nie tylko pomaga w odróżnieniu rozmiarów złączek, ale także sygnalizuje, czy zacisk został już wykonany. Możemy ją swobodnie zdjąć dopiero wtedy, gdy tuleja na złączce zostanie zaprasowana. Ponadto, jeżeli połączenie nie zostało zaprasowane, to przy próbie szczelności złączka będzie przeciekać, nawet przy bardzo niskim ciśnieniu. Do tej pory nie było to tak oczywiste – skutki pojawiały się często dopiero po dłuższym użytkowaniu przez domowników, jednak wtedy na korektę było już za późno – tłumaczy Piotr Serafin, ekspert techniczny z firmy Uponor.

S-Press PLUS wytrzymuje nagłe obciążenia mechaniczne wytwarzane na skutek m.in. wstrząsów. Podczas próby rozciągania, przy stałej prędkości 100 mm/min, złączka okazała się odporna na oddziaływanie siły na poziomie 1600 N, co przekłada się na jej niezawodność w nawet najtrudniejszych warunkach, jak i rozbudowane oraz skomplikowane instalacje w wielkopowierzchniowych obiektach. Wszystkie materiały, które zostały wykorzystane do konstrukcji S-Press PLUS, są wysoce odporne na korozję, miękką wodę, a także niskie stężenie jonów wapnia i magnezu, dzięki czemu połączenie odznacza się najwyższym stopniem higieniczności.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.