Trzymać pion - dlaczego warto postawić na pionowe grzejniki dekoracyjne?
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Jeszcze do niedawna grzejniki prawie w każdym domu wyglądały tak samo. Dziś często stanowią o oryginalności aranżacji. Stały się istotnym i nietuzinkowym elementem wyposażenia wnętrz. Dlaczego warto wybierać grzejniki pionowe? Odpowiadamy!
Wszyscy wiemy, że ozdabianie mieszkania nie jest kluczową funkcją grzejnika. Jednakże - przy obecnej ofercie rynkowej - jego dekoracyjna rola jest nie do przecenienia. Warto zwrócić tu uwagę na grzejniki pionowe, które będę pasować do każdego pomieszczenia i do każdego stylu. Wszystko dlatego, że ich wybór jest ogromny, a gabaryty kompatybilne z wieloma aranżacyjnymi rozwiązaniami. W pomieszczeniach w stylu loftowym, które cechuje surowość i w których nie ma wielu ozdobnych elementów, sprawdzą się grzejniki matowe, czarne – o płaskich lub walcowatych kolumnach. Grzejniki dekoracyjne można dopasować także do harmonijnego stylu skandynawskiego. Wybrać należy modele jasne, nierzucające się w oczy i nieprzytłaczające pomieszczenia.
Grzejniki pionowe w nowoczesnym budownictwie
W nowych domach stosuje się wiele przeszkleń, w tym duże okna, które zajmują prawie całe ściany. Dlatego też często brakuje miejsca na montaż grzejników w okolicach okien. Nierzadkim rozwiązaniem jest też stosowanie ogrzewania podłogowego, które co prawda świetnie działa, ale w niektórych pomieszczeniach (na przykład w łazience) może nie wystarczyć. Grzejniki pionowe, dzięki temu, że są niezwykle ozdobne, można umieścić praktycznie w każdym pomieszczeniu. Warto rozważyć ich montaż, gdyż dobrze spełniają funkcje grzewcze i nie zajmują wiele miejsca na ścianie.
Grzejniki dekoracyjne nie muszą być wcale ozdobne. Czasem ich funkcja upiększania pomieszczenia polega na dodaniu ma smaku i klasy poprzez ich minimalistyczną budowę. Zaprojektowane przez belgijskie Studio Segers dla VASCO Group płaskie, pionowe grzejniki Beams oraz Bryce o fakturze głębokich, nieregularnych rowków to modele, które w ostatnich latach stały się niezwykle popularne i zdążyły na stałe zadomowić się w nowoczesnych wnętrzach. Wszystko za sprawą swojej wyjątkowej formy, którą uproszczono jeszcze bardziej. W ten właśnie sposób opracowano koncepcję Beams Mono i Bryce Mono, najbardziej minimalistycznych grzejników aluminiowych od Vasco.
Patrząc na te grzejniki na pierwszy plan wysuwa się profil. Ich wyrazistej linii nie zaburzają żadne kolektory, a wszelkie elementy mocowania zostały dokładnie ukryte. Niewidoczne jest również podłączenie do systemu grzewczego. Dzięki zabiegowi uproszczenia formy firma Vasco otwiera nieograniczone możliwości przed architektami i klientami, którzy poszukują innowacyjnych metod montażu i estetycznego, minimalistycznego wzornictwa.
Technologiczna innowacyjność
W przeciwieństwie do standardowego wzornictwa grzejników Beams i Bryce, wersja Mono to jeden profil o szerokości 150 mm. Grzejniki z serii Beams wyróżnia płaska powierzchnia, podczas gdy charakterystyczną cechą grzejników z serii Bryce jest powierzchnia o fakturze nieregularnych rowków. Kolektor jest całkowicie schowany i niewidoczny.
Więcej informacji o VASCO Group na stronie: www.vasco.eu
VASCO Group jest wiodącym producentem ekskluzywnych grzejników dekoracyjnych, grzejników łazienkowych, systemów wentylacyjnych oraz inteligentnych systemów zarządzania ogrzewaniem i rekuperacją w domach, gwarantując idealną synergię między komfortem, estetyką, zdrowiem i ekologią.

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.