Komunikaty PR

Tubądzin meets art w Łazienkach Królewskich

2024-10-31  |  01:00
Biuro prasowe

Współpraca z uznanymi artystami pozwala Grupie Tubądzin na tworzenie projektów, które przenoszą sztukę na ściany, podłogi i elewacje, przekształcając codzienne przestrzenie w inspirujące miejsca. Z połączenia ponad 40-letniego doświadczenia, najwyższej jakości materiałów, zaawansowanej technologii z wizjami artystów powstają prawdziwe ponadczasowe dzieła sztuki użytkowej. Każda nowo powstała kolekcja to efekt kreatywnego dialogu między sztuką a technologią, gdzie nowoczesne procesy produkcyjne współgrają z artystyczną wolnością twórczą.

Sztuka jest pięknem, a my o tym wiemy, czujemy to… Dlatego jako pierwsza polska firma ceramiczna zaprosiliśmy do współpracy artystów, powołując do życia projekt Tubądzin Meets Art. Mamy szerokie spojrzenie… Nawiązujemy współpracę z twórcami z różnych dziedzin: rysunku, malarstwa, grafiki czy mody. – mówi Magdalena Pisera Dyrektor Marketingu Grupy Tubądzin.

Spacerujący Alejami Ujazdowskimi mają niepowtarzalną okazję zobaczyć efekt współpracy Grupy Tubądzin z przedstawicielami młodego pokolenia wizjonerów - Łukaszem “Nawerem” Habierą, Malwiną Konopacką i Anią Rudak oraz dobrze znanymi nazwiskami jak Maciej Zień, Dorota Koziara, Rafał Olbiński czy Wojciech Siudmak. 

Dodatkowo w ramach wystawy zaprezentowane zostały dwa wyjątkowe projekty zewnętrzne, z których jeden – ogródek „Giardino” kawiarni Va Bene Cicchetti – zrealizowany został w 2024 w Warszawie przy ul. Ludwika Waryńskiego 9c. 

Wystawa plenerowa „Tubądzin Meets Art.” na ogrodzeniu Łazienek Królewskich przy Alejach Ujazdowskich 4 czynna będzie do 15 listopada.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.