Tubądzin meets art w Łazienkach Królewskich
Współpraca z uznanymi artystami pozwala Grupie Tubądzin na tworzenie projektów, które przenoszą sztukę na ściany, podłogi i elewacje, przekształcając codzienne przestrzenie w inspirujące miejsca. Z połączenia ponad 40-letniego doświadczenia, najwyższej jakości materiałów, zaawansowanej technologii z wizjami artystów powstają prawdziwe ponadczasowe dzieła sztuki użytkowej. Każda nowo powstała kolekcja to efekt kreatywnego dialogu między sztuką a technologią, gdzie nowoczesne procesy produkcyjne współgrają z artystyczną wolnością twórczą.
- Sztuka jest pięknem, a my o tym wiemy, czujemy to… Dlatego jako pierwsza polska firma ceramiczna zaprosiliśmy do współpracy artystów, powołując do życia projekt Tubądzin Meets Art. Mamy szerokie spojrzenie… Nawiązujemy współpracę z twórcami z różnych dziedzin: rysunku, malarstwa, grafiki czy mody. – mówi Magdalena Pisera Dyrektor Marketingu Grupy Tubądzin.
Spacerujący Alejami Ujazdowskimi mają niepowtarzalną okazję zobaczyć efekt współpracy Grupy Tubądzin z przedstawicielami młodego pokolenia wizjonerów - Łukaszem “Nawerem” Habierą, Malwiną Konopacką i Anią Rudak oraz dobrze znanymi nazwiskami jak Maciej Zień, Dorota Koziara, Rafał Olbiński czy Wojciech Siudmak.
Dodatkowo w ramach wystawy zaprezentowane zostały dwa wyjątkowe projekty zewnętrzne, z których jeden – ogródek „Giardino” kawiarni Va Bene Cicchetti – zrealizowany został w 2024 w Warszawie przy ul. Ludwika Waryńskiego 9c.
Wystawa plenerowa „Tubądzin Meets Art.” na ogrodzeniu Łazienek Królewskich przy Alejach Ujazdowskich 4 czynna będzie do 15 listopada.

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.