Tubądzin Meets… Bolonia
Cersaie, czyli Międzynarodowe Targi Płytek Ceramicznych i Wyposażenia Łazienek, odbędą się w dniach 23-27 września 2024 roku w Bolonii. To jedno z najważniejszych wydarzeń dla branży na całym świecie. Przez pięć dni czołowi przedstawiciele rynku prezentują swoje nowości, wyznaczają trendy, testują nowe modele, analizują preferencje klientów i zbierają opinie. Cersaie to nie tylko przestrzeń do prezentacji projektów, które będą dominować w nadchodzących miesiącach, ale również doskonała okazja do nawiązywania kontaktów biznesowych, wymiany doświadczeń oraz budowania trwałych relacji w branży.
Grupa Tubądzin, po raz kolejny zaprezentuje swoje produkty na targach w Bolonii. Tym razem marka zabierze odwiedzających w fascynującą podróż po świecie… sztuki!, “Tubądzin Meets Art” - hasło przyświecające zainaugurowanej w ubiegłym roku platformie komunikacyjnej, dzięki której marka pragnie demokratyzować sztukę i stać się jej mecenasem, rozwijając współpracę z artystami różnych pokoleń, działającymi w różnych dziedzinach twórczości będzie również motywem przewodnim tegorocznego stoiska marki.
Tubądzin serdecznie zaprasza uczestników targów do odkrywania fascynującego świata sztuki, w którym kreatywność łączy się z doskonałym designem. Na stoisku marki goście będą mieli okazję zanurzyć się w inspirującej przestrzeni, gdzie sztuka przenika się z ceramiką, a każda płytka opowiada swoją wyjątkową historię.

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.