Twój partner w sprzątaniu - przygotuj dom na grudzień z Shark Detect Pro
Twój partner w sprzątaniu - przygotuj swój dom na grudzień z bezprzewodowym odkurzaczem Shark Detect Pro
- SharkNinja, globalna firma zajmująca się projektowaniem produktów i technologią, przedstawia swój najnowszy model odkurzacza bezprzewodowego - Shark Detect Pro, najbardziej inteligentny odkurzacz w swojej ofercie, wyposażony w funkcję automatycznego opróżniania i cztery technologie głębokiego czyszczenia
- Shark Detect Pro to przełom w sprzątaniu, oferujący potężną siłę ssania, inteligentne wykrywanie zabrudzeń i wygodę automatycznego opróżniania.
Dostępny w trzech ultralekkich modelach zarówno z bazą automatycznego opróżniania (IW3611, IW3510), jak i bez niej (IW1511), seria Shark Detect Pro wykrywa i reaguje na otoczenie, śledząc każde ukryte zabrudzenie w domu i oferując o 50% lepsze zbieranie brudu[1]. Cztery technologie głębokiego czyszczenia napędzające serię to:
- DirtDetect: Wykrywa niewidoczny brud i automatycznie zwiększa moc ssania, dedykowany do głębokiego czyszczenia dywanów.
- EdgeDetect: Wykrywa krawędzie i podwaja siłę ssania dla skuteczniejszego czyszczenia krawędzi i rogów.
- FloorDetect: Automatycznie wykrywa rodzaj podłoża i optymalizuje wydajność, zwiększając prędkość szczotki obrotowej dwukrotnie dla głębokiego czyszczenia dywanów.
- LightDetect: Reaguje na słabo oświetlone obszary, automatycznie oświetlając ukryty kurz i zanieczyszczenia.
Co więcej, aby jeszcze bardziej ułatwić sprzątanie, Shark Cordless Detect Pro wprowadza pierwszą w historii marki Shark bazę, która opróżnia się automatycznie. Po umieszczeniu odkurzacza w bazie, automatycznie opróżnia się za każdym razem, zapewniając 340-krotnie mniejszy kontakt z kurzem, w porównaniu z tradycyjnym opróżnianiem[2] oraz przechowuje brud i zanieczyszczenia do 45 dni (IW3510).
Inne warte uwagi funkcje odkurzacza obejmują do 60 minut czasu pracy[3], wyświetlacz LED, szczotkę wielopowierzchniową i słynną technologię Anti Hair Wrap firmy Shark, która usuwa włosy ze szczotki podczas sprzątania.
Shark Detect Pro został zaprojektowany z myślą o alergikach - jest wyposażony w system Anti-Allergen Complete Seal, który wychwytuje i zatrzymuje 99,9% kurzu i alergenów[4]. Dodatkowo, technologia Anti-odor chroni przed nieprzyjemnymi zapachami wewnątrz bazy, zapewniając świeżość w domu.
Jego zaawansowany, kompaktowy silnik turbo gwarantuje wyjątkową skuteczność czyszczenia, będąc jednocześnie o 25% lżejszym od poprzednich modeli. Intuicyjny wyświetlacz LED pokazuje w czasie rzeczywistym poziom baterii, wykryty brud i aktualny tryb czyszczenia, zapewniając pełną kontrolę nad procesem sprzątania.[5]
O SharkNinja:
SharkNinja to globalna firma zajmująca się projektowaniem produktów i technologią, posiadająca zróżnicowane portfolio pięciogwiazdkowych rozwiązań lifestyle'owych, które pozytywnie wpływają na życie ludzi w domach na całym świecie. Firma, wspierana przez dwie zaufane, globalne marki - Shark i Ninja, ma udokumentowaną historię wprowadzania na rynek przełomowych innowacji, a tworzenie kolejnych produktów konsumenckich pozwoliło SharkNinja wejść w wiele kategorii produktowych, napędzając znaczący wzrost i zdobywając udziały w rynku. Z siedzibą w Needham w stanie Massachusetts i ponad 3300 pracownikami, produkty firmy są sprzedawane w kluczowych sklepach detalicznych, online i offline, oraz poprzez dystrybutorów na całym świecie. Więcej informacji można znaleźć na stronie sharkninja.com.
[1] 1 W porównaniu z modelem Shark IW3611, tryb ECO vs BOOST
[2] W oparciu o niezależne testy systemu automatycznego opróżniania IW3611 w porównaniu z opróżnianiem ręcznym.
[3] Przetestowane w trybie ECO mode, w porównaniu z narzędziem bez napędu.
[4] Źródło: Sharkclean.co.uk
[5] Vs Shark IZ400, źródło: Sharkclean.co.uk

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.