Komunikaty PR

Twoja pierwsza kuchnia z Franke

2020-02-04  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Jarosław Kril
Nowicki PR

ul. Filtrowa 68 lok. 86
02-057 Warszawa
jaroslaw.kril|nowickipr.com| |jaroslaw.kril|nowickipr.com
502 538 324
nowickipr.com
Do pobrania Franke ( 0.02 MB )

Czas wchodzenia w dorosłość przypieczętowuje wyprowadzka z rodzinnego domu. Pierwsze mieszkanie to synonim wolności, ale i odpowiedzialności. Urządzanie go to wydarzenie, które pamięta się przez całe życie i wspomina z nostalgią. Największym wyzwaniem jest niewątpliwie wyposażenie kuchni, które powinno łączyć funkcjonalność z przystępną ceną. 

Warunek te spełniają urządzenia z linii Smart marki Franke. Zaprojektowane zostały z myślą o osobach, które nie potrzebują zaawansowanych funkcji i programów. A do codziennego korzystania z kuchni w zupełności wystarczają urządzenia wydajne i nieskomplikowane w obsłudze. W linii Smart znajdziemy zlewozmywaki, baterie, okapy, płyty grzewcze, piekarniki i kuchenki mikrofalowe do zabudowy. Wszystkie zaprojektowane są w minimalistycznym stylu, przekraczającym zwykłe standardy. 

I tak stalowe zlewozmywaki są praktyczne i estetyczne, wyposażone w automatyczny odpływ ułatwiają płukanie dużych ilości owoców i warzyw. Łatwo dobierzemy do nich baterie – w rodzinie Smart do dyspozycji mamy model ze stałą wylewką lub dwie wersje z wygodną wylewką wyciąganą. Wszystkie wykończone są w neutralnym chromie. Do sprawnego przygotowywania posiłków przydadzą się piekarniki Smart 

Linear lub Smart Plus oferują od 6 do 8 funkcji pieczenia. Można w nich zaprogramować czas startu i zakończenia pracy. W kuchni liczy się każdy centymetr powierzchni blatu. Dlatego w linii Smart znajdziemy kilka wielkości energooszczędnych płyt indukcyjnych, wyposażonych w dwa, trzy lub cztery pola grzewcze. Do małej kuchni Franke proponuje również zgrabny okap ścienny Smart Flat wykończony białym lub czarnym szkłem.  Model ma cztery poziomy mocy (3 + Intensywny) oraz klasę efektywności energetycznej A. Szklany panel z czarnego lub białego szkła nie musi być otwierany do pracy dzięki silnemu zasysaniu krawędziowemu. Na koniec nie sposób nie wspomnieć o bardzo lubianym okapie Smart Deco. Ten najmłodszy członek rodziny Smart uwodzi pastelowymi kolorami oraz miękkimi kształtami, które nawiązują do najbardziej klasycznej formy okapu. A w dodatku jest łatwy do sterowania pokrętłem i cichy – zaledwie 48dB w trybie podstawowym.

Smart oznacza sprytnie, więc nie bez powodu linia Franke nosi tę nazwę. Projektanci zadbali by urządzenia były intuicyjne i komfortowe w codziennym użytkowaniu. Co więcej, Smart udowadnia, że mniejszy budżet nie musi oznaczać kompromisów dotyczących jakości ani estetyki. Dlatego urządzenia doskonale sprawdzają się w niewielkich mieszkaniach, w których kuchnia - dla lepszego wykorzystania przestrzeni - połączona jest 
z pokojem dziennym. www.franke.pl/ks

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Nowicki PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.