Komunikaty PR

Twoja pierwsza kuchnia z Franke

2020-02-04  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Jarosław Kril
Nowicki PR

ul. Filtrowa 68 lok. 86
02-057 Warszawa
jaroslaw.kril|nowickipr.com| |jaroslaw.kril|nowickipr.com
502 538 324
nowickipr.com
Do pobrania Franke ( 0.02 MB )

Czas wchodzenia w dorosłość przypieczętowuje wyprowadzka z rodzinnego domu. Pierwsze mieszkanie to synonim wolności, ale i odpowiedzialności. Urządzanie go to wydarzenie, które pamięta się przez całe życie i wspomina z nostalgią. Największym wyzwaniem jest niewątpliwie wyposażenie kuchni, które powinno łączyć funkcjonalność z przystępną ceną. 

Warunek te spełniają urządzenia z linii Smart marki Franke. Zaprojektowane zostały z myślą o osobach, które nie potrzebują zaawansowanych funkcji i programów. A do codziennego korzystania z kuchni w zupełności wystarczają urządzenia wydajne i nieskomplikowane w obsłudze. W linii Smart znajdziemy zlewozmywaki, baterie, okapy, płyty grzewcze, piekarniki i kuchenki mikrofalowe do zabudowy. Wszystkie zaprojektowane są w minimalistycznym stylu, przekraczającym zwykłe standardy. 

I tak stalowe zlewozmywaki są praktyczne i estetyczne, wyposażone w automatyczny odpływ ułatwiają płukanie dużych ilości owoców i warzyw. Łatwo dobierzemy do nich baterie – w rodzinie Smart do dyspozycji mamy model ze stałą wylewką lub dwie wersje z wygodną wylewką wyciąganą. Wszystkie wykończone są w neutralnym chromie. Do sprawnego przygotowywania posiłków przydadzą się piekarniki Smart 

Linear lub Smart Plus oferują od 6 do 8 funkcji pieczenia. Można w nich zaprogramować czas startu i zakończenia pracy. W kuchni liczy się każdy centymetr powierzchni blatu. Dlatego w linii Smart znajdziemy kilka wielkości energooszczędnych płyt indukcyjnych, wyposażonych w dwa, trzy lub cztery pola grzewcze. Do małej kuchni Franke proponuje również zgrabny okap ścienny Smart Flat wykończony białym lub czarnym szkłem.  Model ma cztery poziomy mocy (3 + Intensywny) oraz klasę efektywności energetycznej A. Szklany panel z czarnego lub białego szkła nie musi być otwierany do pracy dzięki silnemu zasysaniu krawędziowemu. Na koniec nie sposób nie wspomnieć o bardzo lubianym okapie Smart Deco. Ten najmłodszy członek rodziny Smart uwodzi pastelowymi kolorami oraz miękkimi kształtami, które nawiązują do najbardziej klasycznej formy okapu. A w dodatku jest łatwy do sterowania pokrętłem i cichy – zaledwie 48dB w trybie podstawowym.

Smart oznacza sprytnie, więc nie bez powodu linia Franke nosi tę nazwę. Projektanci zadbali by urządzenia były intuicyjne i komfortowe w codziennym użytkowaniu. Co więcej, Smart udowadnia, że mniejszy budżet nie musi oznaczać kompromisów dotyczących jakości ani estetyki. Dlatego urządzenia doskonale sprawdzają się w niewielkich mieszkaniach, w których kuchnia - dla lepszego wykorzystania przestrzeni - połączona jest 
z pokojem dziennym. www.franke.pl/ks

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Foto i Natura. Ekologia w obiektywie LEO Biuro prasowe
2024-05-08 | 14:40

Foto i Natura. Ekologia w obiektywie LEO

Dzień Ziemi, to coroczne wydarzenie obchodzone w celu promowania ochrony środowiska, poszerzania świadomości ekologicznej i inspirowania do życia w zgodzie z naturą. Z tej okazji marka LEO,
Dom Bezpłatne porady znanego ogrodnika w największych miastach Polski
2024-05-08 | 13:00

Bezpłatne porady znanego ogrodnika w największych miastach Polski

Marka Drewnochron wraz ze swoim ambasadorem, cenionym projektantem ogrodów i majsterkowiczem – Dominikiem Strzelcem – organizuje cykl bezpłatnych porad dot. pielęgnacji drewna
Dom MITTZON – nowa seria mebli biurowych od IKEA, która wspiera dobre samopoczucie p
2024-05-08 | 12:00

MITTZON – nowa seria mebli biurowych od IKEA, która wspiera dobre samopoczucie p

IKEA wykorzystując swoją wiedzę o urządzaniu wnętrz opracowała funkcjonalną serię mebli MITTZON, aby pomóc wielu osobom czuć się jak najbardziej komfortowo również w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edyta Herbuś: Rozmawiałam z produkcją na temat mojej ewentualnej roli w „Tańcu z gwiazdami”. Wierzę, że stworzą taką, która będzie dla mnie inspirująca

Tancerka przyznaje, że kiedy dostała propozycję udziału w ostatniej edycji „Tańca z gwiazdami”, to choć miała apetyt na powrót do tej produkcji, po rozważeniu wszystkich za i przeciw jednak ją odrzuciła. Z jednej strony miała już inne zobowiązania zawodowe, a z drugiej – zależało jej na tym, by powrócić do show nie tylko w charakterze instruktorki, ale zaprezentować się widzom z nieco innej strony. Edyta Herbuś wierzy, że w przyszłości program przejdzie pewną metamorfozę i znajdzie się w nim rola skrojona właśnie dla niej. Nie ukrywa też, że ta edycja wyjątkowo przyciągnęła jej uwagę, bo skupiła bardzo charyzmatycznych uczestników.

Prawo

Sztuczna inteligencja coraz śmielej wkracza w produkcję muzyczną. Artyści i odbiorcy chcą jasnego oznaczania utworów generowanych przez takie narzędzia

Dziesięciokrotny wzrost przychodów rynku sztucznej inteligencji w tworzeniu muzyki przewidują analitycy w ciągu najbliższych 10 lat. Wokół tematu narasta coraz więcej kontrowersji, związanych m.in. z uczeniem się algorytmów na już skomponowanych dziełach czy wykorzystywania głosów wokalistów do tworzenia coverów śpiewanych przez SI. Jednocześnie ponad jedna trzecia muzyków przyznaje już, że wspierali się w swojej pracy sztuczną inteligencją. Artyści oczekują jednak jasno wytyczonych ram regulacyjnych dla tego typu narzędzi. Przede wszystkim miałyby one dotyczyć zgód na wykorzystanie własności intelektualnej i wyraźnego oznaczania muzyki komponowanej przez SI.

Handel

Po kiełbaski wege czy roślinne burgery sięga coraz więcej konsumentów. Branża roślinna będzie walczyć o utrzymanie takiego nazewnictwa

Kiełbasa bezmięsna, burger roślinny, parówka wegetariańska, stek vege – do takich nazw produktów wielu konsumentów zdążyło się przyzwyczaić i coraz chętniej po nie sięga. Pojawiają się jednak pomysły, by zakazać nazewnictwa charakterystycznego dla produktów mięsnych. Również w Polsce pojawiła się propozycja w tym zakresie ze strony poprzedniego składu resortu rolnictwa pod koniec ubiegłego roku. Zwolennicy uzasadniają ten pomysł ochroną interesów konsumenckich, ale badania pokazują, że tylko niewielki odsetek klientów pomylił produkt wegański i mięsny przy zakupie.