Komunikaty PR

Tym razem zrealizujesz noworoczne postanowienia!

2024-02-15  |  01:00
Biuro prasowe
  • Zdecydowanej większości ludzi w Polsce (86.4%) nie udaje się zrealizować wszystkich swoich postanowień noworocznych z powodu stałego zmęczenia i braku energii*. 

  • Dominujące postanowienia wśród Polaków to: poprawa formy (37,2%), utrata kilogramów (33%), poprawa zdrowia psychicznego (32,6%), czy też lepszy sen i wypoczynek (14,8%). 

  • W tym samym badaniu spora liczba Polaków (22,1%) przyznała, że są gotowi podjąć kolejną próbę realizacji postanowień noworocznych. 

  • W związku z tym marka EMMA Sleep postanowiła pomóc Polakom w ich realizacji w 2024 roku. 

Według badań przeprowadzonych przez EMMA Sleep, wspólnie z firmą Appinio, potwierdzono, że wielu Polaków nie realizuje wszystkich swoich postanowień noworocznych - głównie z powodu braku motywacji (55,8%) oraz zmęczenia i braku energii (42,1%). Wspomniane niepowodzenia skutkują podwyższonym poziomem rozczarowania (42,6% respondetów) i frustracji (20,5%). Z kolei aż 91% respondentów uważa jakość snu za istotną w osiąganiu swoich celów. 

 

Zdaniem Theresy Schnorbach, Lidera Zespołu Badań nad Snem w firmie Emma Sleep "wypoczęty umysł i ciało są lepiej przygotowane do radzenia sobie z wyzwaniami, podejmowania świadomych decyzji i utrzymania motywacji. Zdrowy sen wzmacnia funkcje poznawcze, wspierając kreatywność i umiejętności rozwiązywania problemów, które są kluczowe dla osiągania wyznaczonych sobie celów". 

W związku z powyższym, marka Emma Sleep ogłosiła konkurs, który może pomóc w ich realizacji. 

Ci, którzy chcą spędzić więcej czasu z rodziną mają szanse na vouchery do parku rozrywki dla całej rodziny. Ci, którzy szukają mocniejszych wrażeń mogą otrzymać od Emmy skok ze spadochronem lub lot w tunelu aerodynamicznym w Warszawie. Z kolei ci, którzy pragną poprawy związku mogą liczyć m.in. na romantyczną kolację w ekskluzywnej restauracji. Dodatkowo każdy z wygranych otrzyma poduszkę Emma Original, która pomoże zadbać o dobry sen.  

Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy odwiedzić stronę konkursową i wypełnić formularz z postanowieniem na 2024. Emma — The Sleep Company wyłoni szczęśliwych zwycięzców w w ostatnim dniu lutego. 

*Badanie zostało zlecone przez firmę Emma Sleep i przeprowadzone przez Appinio na próbie 2000 dorosłych Polaków w styczniu 2024 roku. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak i czym nawozić ogród, aby rośliny kwitły obficie i zdrowo Biuro prasowe
2024-05-23 | 08:00

Jak i czym nawozić ogród, aby rośliny kwitły obficie i zdrowo

Stosowanie nawozów naturalnych oraz ekologicznych zyskuje na popularności i stanowi ważny krok w kierunku bardziej zrównoważonego ogrodnictwa. Są one nie tylko bezpieczne dla
Dom Flambit rusza z kampanią wizerunkową Główny Operator Grilla
2024-05-22 | 15:00

Flambit rusza z kampanią wizerunkową Główny Operator Grilla

Grillowanie jest jednym z najpopularniejszych sposobów spędzania wolnego czasu przez Polaków w okresie wiosenno-letnim. Darchem Cosmetics Sp. z o.o., polski producent chemii
Dom Kup urządzenia AGD marki Candy i zyskaj nawet 100% zwrotu za zakupy!
2024-05-22 | 14:00

Kup urządzenia AGD marki Candy i zyskaj nawet 100% zwrotu za zakupy!

Kup dwa produkty, zostaw opinię i odbierz zwrot Nowa promocja Candy to doskonała okazja na wyposażenie kuchni w stylowy i nowoczesny sprzęt AGD. Ofertą objęto szeroką gamę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Marta Wiśniewska: Ocieplenie klimatu jest niebezpieczne i alarmujące. Dlatego oszczędzam wodę, nie jem mięsa, segreguję śmieci i nie kupuję nowych ubrań

Tancerka uważa, że trzeba naprawdę niewiele wysiłku, by zaoszczędzić dużo wody i energii elektrycznej. Można to robić w swoim domu, chociażby biorąc szybki prysznic zamiast długiej kąpieli, ale również poprzez robienie przemyślanych i racjonalnych zakupów, szczególnie spożywczych i odzieżowych. Świadomy konsument bierze bowiem pod uwagę, jak i z czego powstało to, co kupuje, a co za tym idzie – jaki ma to wpływ na środowisko i na zdrowie. Marta Wiśniewska przyznaje też, że wraz z córką lubią nadawać ubraniom drugie życie. Dzięki temu nie muszą stale kupować nowych rzeczy, a i tak zawsze wyglądają oryginalnie.

Gwiazdy

Anna Kalczyńska: Za mało w naszym życiu społecznym dobrych uczuć i wzorców. Pomaganie powinno być fundamentem i jednym z filarów naszego życia

Prezenterka wzięła udział w sesji zdjęciowej z okazji 40-lecia działalności Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce, bo jak podkreśla, od lat kibicuje tej inicjatywie. Kłania się nisko ludziom dobrych serc, którzy już pomogli najmłodszym w potrzebie, a jednocześnie zachęca do działania tych jeszcze nie do końca zdecydowanych. Organizacja jest bowiem w stanie wspierać podopiecznych wyłącznie dzięki ciężkiej pracy i zaangażowaniu osób, które potrafią poświęcić swój czas dla potrzebujących. Anna Kalczyńska cieszy się, że również może dołożyć swoją cegiełkę do tego wyjątkowego projektu.

Konsument

Obawiamy się o nasze dane, ale udostępniamy je chętnie w social mediach. Eksperci ostrzegają przed nieprzemyślanym relacjonowaniem życia

Profile na portalach społecznościowych to dla przestępców prawdziwa kopalnia danych – ostrzegają eksperci cyberbezpieczeństwa i wymieniają możliwe zagrożenia. Wrzucanie publicznych postów z wakacji i oznaczanie lokalizacji, pokazywanie wnętrz mieszkań czy zamieszczanie filmików z własnym głosem mogą być wykorzystane na przykład do zaplanowania rabunku czy wygenerowania deepfake’ów. Tymczasem unijne prawodawstwo nie do końca jeszcze chroni dane użytkowników. Jednym z problemów jest to, że większość platform nie działa zgodnie z europejską literą prawa.