Tyskie w nowym spocie świętuje powrót przejść na TY w pubach
8 czerwca ruszyła nowa kampania marki Tyskie „Ważne, że znów przechodzimy na Ty”. Idei spotu przyświeca otwarcie na nowo pubów, a towarzyszy mu motyw przewodni piosenki Marka Grechuty.
Tyskie w nowym spocie reklamowym, przy wtórze piosenki Marka Grechuty, świętuje powolny powrót rzeczywistości do normalności. Marka z nadzieją wypatruje lepszych dni, „dni których jeszcze nie znamy”. Symbolem nowego otwarcia są przygotowania do sezonu, kiedy w spokoju będzie można nadrobić spotkania ze znajomymi, których brakowało w ostatnich miesiącach.
Spotowi telewizyjnemu towarzyszy zaplanowany na całe lato szereg działań związanych z branżą gastronomiczną. Najbliższym przykładem jest akcja promocyjna w około 5000 lokali gastronomicznych, w której konsumenci dostaną drugie Tyskie do przejścia na TY w cenie jednego piwa. Akcja będzie dodatkowo wspierana promocją lokali w obrębie ich najbliższej społeczności.
To kolejne działania brandu wspierające sektor gastronomiczny w trakcie pandemii. Od kwietnia, gdy obostrzenia spowodowały zamknięcie pubów i restauracji, Kompania Piwowarska odbierała na swój koszt niesprzedane piwo beczkowe, a w zamian przekazywała świeże na nowe otwarcie (wartość piwa świeżego wyniosła nie mniej niż 5,6 mln zł).
Za przygotowanie kampanii odpowiadają Bardzo oraz GONG. Za reżyserię spotu - Karolina Lewicka
i Tomasz Kapuściński. Produkcję powierzono OTO films, zaś zakup mediów – Zenith.
Link do spotu: https://youtu.be/3xGLsI_0gaQ

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Elżbieta Romanowska: Przez lata udało się pomóc wielu rodzinom zyskać nowy dom. Jesteśmy świadkami ich szczęścia
Prowadząca „Nasz nowy dom” przyznaje, że największą satysfakcję odczuwa w momencie, kiedy może zaprosić uczestników programu do wyremontowanego już domu i zobaczyć na ich twarzach radość. Wtedy wie, że misja została zakończona sukcesem. Takich pozytywnych zakończeń nie zabraknie również w jubileuszowym sezonie programu. Elżbieta Romanowska zdradza, że twórcy wprowadzili też kilka nowości, ale do czasu emisji pozostaną one niespodzianką.
Prawo
Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.
Media
Agnieszka Hyży: W „Halo, tu Polsat” wreszcie mogę wykorzystać swoją wiedzę, wykształcenie i doświadczenie. Bardzo się tam rozwijam

Przy okazji prezentacji nowej ramówki Polsatu Agnieszka Hyży chwaliła programy, jakie proponuje stacja, i strategię działania Edwarda Miszczaka. Prezenterka przekonuje, że jesień spędzi albo w studiu, bo jest gospodynią weekendowego pasma śniadaniowego „Halo, tu Polsat” i show „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, albo przed telewizorem. Zamierza oglądać m.in. „Taniec z gwiazdami” i „Milionerów”.