Komunikaty PR

Udany eksperyment: Laboratorium Interprint na Łódź Design Festival

2022-05-25  |  16:00
Biuro prasowe

Właśnie zakończył się Łódź Design Festival. Tegoroczna edycja odbyła się pod hasłem - “Re:generacja” i miała skłonić do refleksji nad kierunkiem, który obiera współczesne wzornictwo. Podczas festiwalu firma Interprint stworzyła wyjątkową przestrzeń, która pomogła znaleźć odpowiedź na niejedno pytanie dotyczące przyszłości designu. Podczas 10 festiwalowych dni Laboratorium Interprint odwiedziło szerokie grono zwiedzających.  Firma Interprint po raz 15 została również sponsorem festiwalu.

„Re:generacja” - hasło przewodnie niedawno zakończonego wydarzenia, było swoistą zachętą do dokonania głębszej refleksji nad sytuacją w świecie wzornictwa i wyzwaniom, które przed nami stawia. Interprint jest świadomy tego, że tempo dzisiejszego życia jest tak szybkie, że warto zwrócić się ku przeszłości, sięgając do korzeni i czerpać z niej to, co najlepsze. Festiwal był dobrą okazją, by wspólnie zastanowić się nad przyszłością wzornictwa, dlatego firma przygotowała dla uczestników niespodziankę, która miała skłonić ich do refleksji. Instalacja pozwoliła zatrzymać się na chwilę i dosłownie poczuć, czym jest design.

Praca z ideą

Tym razem Interprint opracował nową formułą spotkań z uczestnikami festiwalu: „Laboratorium” IP LAB — stanowisko, które umożliwiło stworzenie inspirujących kompozycji. Była to wyjątkowa okazja, by przyjrzeć się strukturom, wzorom i kolorom oraz połączyć je w kreatywny sposób. Głównym celem było „zbadanie”, w jaki sposób odbierane są trendy oraz jak obecnie postrzegamy łączenie różnych materiałów. Wśród inspiracji przygotowanych przez firmę znalazło się kilkanaście nowych dekorów. W eksperymencie udział wzięli zarówno dorośli jak i odwiedzające festiwal dzieci, które z ogromnym zaangażowaniem tworzyły własne kompozycje. Każdy projekt firma Interprint nagrodziła słodką niespodzianką i pamiątkowym zdjęciem własnoręcznie stworzonego projektu.

Konkurs make me! Rozstrzygnięty

Realizowany od 15 lat konkurs make me!  to jeden z najważniejszych, międzynarodowych konkursów dla projektantów młodego pokolenia. W tym roku ze 147 nadesłanych zgłoszeń jury konkursu, w którym tradycyjnie zasiadał również Maurizio Burrato (Dyrektor Generalny Interprint Włochy oraz Członek Grupy Projektowej Interprint), wybrało 26 finalistów. Ostateczny werdykt nie był łatwy, bo poziom był niezwykle wyrównany, a wszystkie projekty cechowała ogromna świadomość co do wyzwań, z jakimi mierzymy się na początku trzeciej dekady XXI wieku. Ostatnim wyróżnieniem przyznanym podczas tegorocznej edycji konkursu make me! były dwie nagrody specjalne w wysokości 10 tys. zł, ufundowane przez partnerów wydarzenia. Interprint przyznał wyróżnienie Julii Sulikowskiej, zdobywczyni pierwszej nagrody w konkursie make me! za projekt URBAN COOLSPOT PROJECT.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom ERLI dla Twojego domu: od elektroniki po wystrój wnętrz – kompleksowy przewodnik zakupowy Biuro prasowe
2025-08-06 | 13:45

ERLI dla Twojego domu: od elektroniki po wystrój wnętrz – kompleksowy przewodnik zakupowy

Urządzanie domu daje możliwość stworzenia przestrzeni, w której po prostu dobrze się żyje. Niezależnie od tego, czy właśnie wprowadzasz się do nowego mieszkania, robisz
Dom Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek
2025-07-23 | 13:15

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Łotewski producent wysokiej klasy domów prefabrykowanych MyCabin rozszerza sieć oddziałów i dostaw na Polskę. To odpowiedź na rosnący popyt mieszkaniowy w Europie.
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Edukacja

Poznanie osobowości kota kluczem do prawidłowej opieki nad nim. Wsparciem może być spotkanie z behawiorystą

Z ogólnopolskiego badania „Zachowanie, osobowość i codzienność kotów” przeprowadzonego przez WHISKAS wynika, że aż 85 proc. opiekunów traktuje koty jako pełnoprawnych członków rodziny, 65 proc. uważa je za swoich najlepszych przyjaciół, a 61 proc. – za powierników codziennych myśli i emocji. Koty potrzebują jednak odpowiedzialnej opieki. Podobnie jak ludzie, mają różne typy osobowości i potrzeby behawioralne, których zaspokajanie jest kluczem do osiągnięcia kociego dobrostanu. W przypadku zauważenia niepokojących objawów u swojego pupila pomocna może być rozmowa z behawiorystą.

Media

Hubert Urbański: Teraz uczestnicy „Milionerów” przejdą wieloetapowe castingi. Chcemy mieć osoby z największą wiedzą

Gospodarz teleturnieju zdradza, że teraz format nagrywany jest w bardziej nowoczesnym studio. Zmieniły się także zasady castingu. Zanim bowiem dany uczestnik zostanie zaproszony do studia i stanie do walki o nagrodę główną, musi przejść wnikliwą weryfikację online. Hubert Urbański uważa, że pozwala to na dokładniejszą ocenę potencjału każdego kandydata i w ten sposób udaje się wybrać najlepszych z najlepszych, więc poziom będzie niezwykle wysoki.