Upływa termin pierwszego etapu konkursu Projektuj z Bespoke
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Tylko do 30 stycznia można przesyłać projekty do pierwszego etapu konkursu Projektuj z Bespoke, organizowanego przez markę Samsung i skierowanego do studentów, architektów, projektantów i stylistów wnętrz. Wystarczy stworzyć wizualizację wnętrza z uwzględnieniem lodówki Bespoke marki Samsung i stylu danego etapu konkursu, żeby wygrać atrakcyjne nagrody.
Konkurs przeprowadzony jest na dedykowanej platformie projektujzbespoke.pl. W pierwszym etapie konkursu, który zaplanowany został od 7 grudnia do 30 stycznia, można przesyłać projekty w stylu japandi. W wizualizacji należy uwzględnić lodówkę Bespoke oraz charakterystyczne cechy wskazanego stylu wnętrzarskiego. Drugi etap konkursu rozpocznie się już 31 stycznia.
Oaza spokoju – styl japandi
Styl japandi, wywodzący się z harmonijnego połączenia japońskiej i skandynawskiej estetyki, to nie tylko sposób aranżacji, lecz również głęboko zakorzeniona filozofia, która zdobywa coraz większą popularność ze względu na swoją harmonię, prostotę i funkcjonalność. W tym stylu dominuje minimalizm, który znajduje wyraz w prostych formach i zredukowanych do minimum zdobieniach. Charakterystyczne są neutralne palety barw, skupiające się na stonowanych odcieniach bieli, szarości, beżu i brązu. To subtelne połączenie kolorów, które nadaje wnętrzom spokojny, naturalny charakter.
Japandi zaskakuje również wykorzystaniem naturalnych materiałów o nieregularnych krawędziach. Drewno w jasnych odcieniach, kamień, rattan czy len tworzą bazę dla tego stylu, wprowadzając do wnętrza ciepło i przytulność. Ważne jest, aby materiały były wysokiej jakości, co podkreśla wartość rzemieślniczą i trwałość. Elementy dekoracyjne są ograniczone do minimum, a te, które są obecne, pełnią funkcję praktyczną. Kultura japońska inspiruje do wprowadzania roślinności, zwłaszcza tych o delikatnych kształtach, co dodaje świeżości i naturalności. Przestrzeń jest starannie przemyślana, a każdy element ma swoje miejsce i znaczenie. To właśnie stylu japandi dotyczy pierwszy etap konkursu Projektuj z Bespoke. Organizator, marka Samsung, czeka na wizualizacje przedstawiające aranżacje wnętrz w tym stylu, do 30 stycznia.
Jury
Zgłoszone projekty oceni Jury składające się z wybitnych architektów, projektantów i przedstawicieli mediów: arch. Jan Sikora (ASP Gdańsk, Sikora Wnętrza), arch. wnętrz Ada Skwira (WZ Studio), arch. wnętrz Małgorzata Liebhart (WZ Studio), arch. Agata Sobkowiak (Sobkowiak Architektura), arch. Agnieszka Balicka (Balicka Design), arch. Aldona Banasiuk, arch. Anna Koszela, arch. Katarzyna Fotek (Decoroom), arch. Weronika Libiszowska (Boris Kudlička with Partners), arch. Karol Smagacz (Karol Smagacz Interior Designer), Anna Grużewska (Czas na Wnętrze), Kamil Białas (WhiteMAD), Katarzyna Księżopolska (MAGAZIF.com) i fotograf Yassen Hristov.
Nagrody
Łączna suma nagród wynosi 30 000 PLN brutto. W każdym etapie konkursu zostanie wyłoniony laureat nagrody głównej, który otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 3 000 PLN brutto. Podczas obrad gremium Jurorów wyłoni spośród wszystkich zgłoszonych prac (również nagrodzonych w poszczególnych etapach konkursu) laureatów nagrody Grand Prix i nagrody specjalnej. W skład Grand Prix dla najlepszego projektu wchodzi nagroda pieniężna w wysokości 10 000 PLN brutto oraz promocja projektu w mediach o wartości 6 000 PLN brutto. Organizator przewidział nagrodę specjalną w postaci sesji zdjęciowej zrealizowanej koncepcji w wykonaniu fotografa Yassena Hristova, która będzie stanowić doskonałą promocję pracowni.
Patronat medialny: Elle Decoration, Magazif, WhiteMAD, Czas na Wnętrze, Label Magazine, Designteka.pl, OKK! design
Więcej informacji o konkursie: https://projektujzbespoke.pl/

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.