Komunikaty PR

Upływa termin pierwszego etapu konkursu Projektuj z Bespoke

2024-01-24  |  13:55
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Tylko do 30 stycznia można przesyłać projekty do pierwszego etapu konkursu Projektuj z Bespoke, organizowanego przez markę Samsung i skierowanego do studentów, architektów, projektantów i stylistów wnętrz. Wystarczy stworzyć wizualizację wnętrza z uwzględnieniem lodówki Bespoke marki Samsung i stylu danego etapu konkursu, żeby wygrać atrakcyjne nagrody. 

Konkurs przeprowadzony jest na dedykowanej platformie projektujzbespoke.pl. W pierwszym etapie konkursu, który zaplanowany został od 7 grudnia do 30 stycznia, można przesyłać projekty w stylu japandi. W wizualizacji należy uwzględnić lodówkę Bespoke oraz charakterystyczne cechy wskazanego stylu wnętrzarskiego. Drugi etap konkursu rozpocznie się już 31 stycznia.

Oaza spokoju – styl japandi

Styl japandi, wywodzący się z harmonijnego połączenia japońskiej i skandynawskiej estetyki, to nie tylko sposób aranżacji, lecz również głęboko zakorzeniona filozofia, która zdobywa coraz większą popularność ze względu na swoją harmonię, prostotę i funkcjonalność. W tym stylu dominuje minimalizm, który znajduje wyraz w prostych formach i zredukowanych do minimum zdobieniach. Charakterystyczne są neutralne palety barw, skupiające się na stonowanych odcieniach bieli, szarości, beżu i brązu. To subtelne połączenie kolorów, które nadaje wnętrzom spokojny, naturalny charakter.

Japandi zaskakuje również wykorzystaniem naturalnych materiałów o nieregularnych krawędziach. Drewno w jasnych odcieniach, kamień, rattan czy len tworzą bazę dla tego stylu, wprowadzając do wnętrza ciepło i przytulność. Ważne jest, aby materiały były wysokiej jakości, co podkreśla wartość rzemieślniczą i trwałość. Elementy dekoracyjne są ograniczone do minimum, a te, które są obecne, pełnią funkcję praktyczną. Kultura japońska inspiruje do wprowadzania roślinności, zwłaszcza tych o delikatnych kształtach, co dodaje świeżości i naturalności. Przestrzeń jest starannie przemyślana, a każdy element ma swoje miejsce i znaczenie. To właśnie stylu japandi dotyczy pierwszy etap konkursu Projektuj z Bespoke. Organizator, marka Samsung, czeka na wizualizacje przedstawiające aranżacje wnętrz w tym stylu, do 30 stycznia.

Jury

Zgłoszone projekty oceni Jury składające się z wybitnych architektów, projektantów i przedstawicieli mediów: arch. Jan Sikora (ASP Gdańsk, Sikora Wnętrza), arch. wnętrz Ada Skwira (WZ Studio), arch. wnętrz Małgorzata Liebhart (WZ Studio), arch. Agata Sobkowiak (Sobkowiak Architektura), arch. Agnieszka Balicka (Balicka Design), arch. Aldona Banasiukarch. Anna Koszelaarch. Katarzyna Fotek (Decoroom), arch. Weronika Libiszowska (Boris Kudlička with Partners), arch. Karol Smagacz (Karol Smagacz Interior Designer), Anna Grużewska (Czas na Wnętrze), Kamil Białas (WhiteMAD), Katarzyna Księżopolska (MAGAZIF.com) i fotograf Yassen Hristov.

Nagrody

Łączna suma nagród wynosi 30 000 PLN brutto. W każdym etapie konkursu zostanie wyłoniony laureat nagrody głównej, który otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 3 000 PLN brutto. Podczas obrad gremium Jurorów wyłoni spośród wszystkich zgłoszonych prac (również nagrodzonych w poszczególnych etapach konkursu) laureatów nagrody Grand Prix i nagrody specjalnej. W skład Grand Prix dla najlepszego projektu wchodzi nagroda pieniężna w wysokości 10 000 PLN brutto oraz promocja projektu w mediach o wartości 6 000 PLN brutto. Organizator przewidział nagrodę specjalną w postaci sesji zdjęciowej zrealizowanej koncepcji w wykonaniu fotografa Yassena Hristova, która będzie stanowić doskonałą promocję pracowni.

Patronat medialny: Elle Decoration, Magazif, WhiteMAD, Czas na Wnętrze, Label Magazine, Designteka.pl, OKK! design

Więcej informacji o konkursie: https://projektujzbespoke.pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.