Uroczyste otwarcie Centrum Cosentino Katowice
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Hiszpańska firma Cosentino, producent materiałów wykończeniowych dedykowanych branży wnętrzarskiej i architektonicznej, może pochwalić się już kolejnym centrum dystrybucyjnym w Polsce. Uroczyste otwarcie nowej lokalizacji w Mysłowicach uświetnił wykład Roberta Koniecznego, właściciela pracowni KWK Promes i jednego z najbardziej utytułowanych architektów w naszym kraju.
Otwarcie nowego miejsca na architektonicznej mapie Śląska zgromadziło wiele znanych nazwisk z branży projektowej, działających na południu kraju. Na spotkaniu pojawiła się ponad setka zaprzyjaźnionych z Cosentino klientów: pracowni kamieniarskich, architektów, projektantów wnętrz, właścicieli salonów kuchni i łazienek oraz rzemieślników produkujących meble.
Przybyłych tego wieczoru gości powitała prowadząca Ewa Trzcionka i Łukasz Warzybok, Dyrektor Generalny Cosentino Katowice. Do symbolicznego aktu otwarcia nowego Centrum i przecięcia wstęgi zaproszono Pedro Parrę Uribe, Wiceprezesa Sprzedaży Cosentino na region Europy i Pierra Wernlundha, Dyrektora Regionalnego na region Skandynawii i Polski. Następnie Aneta Konowrocka, Marketing Manager Cosentino, opowiedziała zebranym o nowej kolekcji Silestone Ethereal, której twarzą jest modelka Cindy Crawford. Po uroczystym otwarciu goście wysłuchali prelekcji arch. Roberta Koniecznego, który przedstawił i opowiedział o kulisach powstawania spektakularnych projektów pracowni KWK Promes, m.in. Centrum Dialogu Przełomy, Galerii Sztuki Współczesnej Bunkier, czy słynnej Arki Koniecznego.
Po części oficjalnej na scenę wyszła Agnieszka Malicka, właścicielka studia tańca Hola Flamenco i towarzyszący jej na gitarze Michał Czachowski. Duet oczarował gości zmysłową muzyką i popisowymi sekwencjami stepów, tworząc mieszankę pełną pasji i emocji. Dodatkową atrakcją był pokaz bodypaintingu, nawiązujący do wzorów spieków Dekton.
Tego wieczoru goście poczuli prawdziwy hiszpański klimat, pełen radości, gorących rytmów, fiesty i tańca. W przestrzeni o powierzchni 3100 m2, zbudowano specjalny wybieg, dzięki któremu architekci mogli obejrzeć zgromadzone w magazynie wielkoformatowe płyty, produkowane i dystrybuowane przez hiszpańskiego producenta. Otwarcie najnowszego centrum było rezultatem wielu miesięcy pracy i inwestycji rzędu 400.000 EUR. Klienci znajdą tu innowacyjne i trwałe materiały z portfolio powierzchni hybrydowych i konglomeratów Silestone, spieków ultrakompaktowych Dekton, a także trwale zaimpregnowanych naturalnych kamieni Sensa. To materiały, które pozwalają na ogromną swobodę w kreowaniu przestrzeni i gwarantują świetne parametry techniczne i długotrwałą odporność.
Więcej na www.cosentino.com

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.