Komunikaty PR

Idealna sylwetka do lata? Dzięki Icoone Laser to możliwe! Poznaj ulubiony zabieg

2021-04-27  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 1.44 MB )

Zastanawialiście się kiedyś, w czym tkwi sekret idealnych sylwetek gwiazd? Intensywne treningi pod okiem trenera personalnego, zbilansowana dieta to jednak nie wszystko. Równie ważne są masaże i drenaże limfatyczne, które kompleksowo dopieszczą nasze ciało. O kulturze masażu i o gabinetowym zabiegu, który od lat znajduje się w czołówce zabiegów modelujących i wyszczuplających ciało opowiedziała dr Ewa Rybicka, lekarz medycyny estetycznej, właścicielka kliniki Estetica Nova.

 

Choć mamy już kalendarzową wiosnę, to wszyscy narzekamy na deszczową pogodę za oknem i niskie temperatury. Warto spojrzeć na tę sytuację nieco z innej strony. Mamy więcej czasu, by zatroszczyć się o siebie i dopracować naszą figurę przed rozpoczęciem sezonu na zwiewne sukienki i gołe nogi. Wykorzystaj deszczową aurę i rozpraw się z pomarańczową skórką raz na zawsze!

Jak skutecznie wyeliminować problem cellulitu i wymodelować sylwetkę? Od lat sprawdzonymi sposobami na walkę z cellulitem są masaże i drenaże limfatyczne. Bańki chińskie, szczotkowanie ciała na sucho to sposoby wywodzące się z ajuwerdy, czyli filozofii i medycyny Wschodu. W dalekiej i egzotycznej Azji sztuka masażu została opanowana do perfekcji.

Światowe aktorki pytane o sekret ich doskonałej figury zawsze podkreślają, że oprócz treningów oraz diety, regularnie chodzą na masaże. Ich zwolenniczką jest również dr Ewa Rybicka, lekarz medycyny estetycznej, właścicielka Estetica Nova.

 

- Niestety zauważyłam, że u nas, w Europie kultura masażu nie jest do końca doceniania, nie potrafimy czerpać z tego, co potrafią dać masaże. A szkoda. Dlatego warto pochylić się nas zabiegami gabinetowymi, które kompleksowo dopieszczą nasze ciało. Tu mogę polecić Icoone laser, który od lat znajduje się w czołówce zabiegów modelujących i wyszczuplających w gabinetach medycyny estetycznej. To niezawodna, bardzo precyzyjna i co ważne bezpieczna technologia, która redukuje cellulit, obrzęki limfatyczne, pierwsze objawy starzenia i skutecznie modeluje i ujędrnia sylwetkę.

 

Na czym polega zabieg Icoone laser?

 

Icoone laser to wyjątkowe połączenie masaży podciśnieniowych, z energią lasera i światła LED.

-Dzięki temu pobudzany jest metabolizm tkanki tłuszczowej a procedura jest jeszcze dokładniejsza i przynosi lepsze efekty. Zabieg rozpoczynamy od drenażu całego ciała, co przynosi przyjemne odprężenie. Dopiero w drugiej części fokusujemy się na najbardziej problematycznych obszarach – tłumaczy dr Ewa Rybicka.

Głowice masujące z rolkami poruszają się w czterech kierunkach, w ten sposób działają na skórę równomiernie i dogłębnie na każdy milimetr ciała wywołując multimikrostymulację. W połączeniu z oddziaływaniem energii światła LED i zimnym laserem sprawiają, że tkanka tłuszczowa ulega rozpadowi, a skóra staje się bardziej ujędrniona i elastyczna.

 

Czym Icoone laser  wyróżnia się na tle innych aparatów do masażu? 

 

Bardzo ważne jest to, że Icoone laser jest zabiegiem bezpiecznym dla skór naczyniowych, nie musimy się wiec obawiać zabiegu jeżeli borykamy się z rozszerzonymi naczynkami na nogach. Warto podkreślić, że Icoone nie powoduje rozciągania skóry. Podczas jednego zabiegu możemy opracować kilka problemów z jakimi zmaga się pacjent – wyjaśnia dr Ewa Rybicka.

 

 

Ile trzeba wykonać zabiegów, by zobaczyć efekt gładkiej skóry?

 

 -By uzyskać najlepsze rezultaty zalecam serię 10 zabiegów wykonywanych dwa razy w tygodniu. Natomiast jeżeli ciało nie jest wyćwiczone, dość odżywione, trzeba będzie wykonać o kilka zabiegów więcej.

-Jestem pewna, że wysoka skuteczność zabiegu Icoone laser spełni potrzeby najbardziej wymagających pacjentek, które w natłoku swoich obowiązków, nie mają czasu na niesprawdzone i nieprzynoszące efektów technologie – podsumowuje dr Ewa Rybicka.

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Udar mózgu - szybka reakcja może uratować życie Biuro prasowe
2024-10-29 | 06:00

Udar mózgu - szybka reakcja może uratować życie

Udar mózgu to zdarzenie, które zabiera zdrowie, sprawność, a czasem nawet życie. Może dotknąć każdego - jest trzecią najczęstszą przyczyną śmierci i głównym
Zdrowie Zmiana czasu na zimowy już w ten weekend.
2024-10-24 | 18:00

Zmiana czasu na zimowy już w ten weekend.

Badania pokazują, że kiedy dni stają się krótsze - zmniejszona ekspozycja na światło dzienne może wpływać na nasz nastrój. Okres po zmianie czasu, wraz
Zdrowie enel-med na konferencji „VITAzdrowie” zgromadził ponad 300 lekarzy
2024-10-15 | 16:00

enel-med na konferencji „VITAzdrowie” zgromadził ponad 300 lekarzy

Centrum Medyczne ENEL-MED po raz kolejny wspiera rozwój zawodowy lekarzy, organizując wielodyscyplinarne projekty edukacyjne. Ostatnia konferencja „VITAzdrowie. O prewencji

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.