Urodziny BoConcept. Tak świętowano 25-lecie sofy Indivi
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Duńska marka BoConcept słynie na całym świecie z najlepszego designu, uosabiającego skandynawski styl. W tym roku nie tylko świętuje swoje 72. urodziny, ale też 25-lecie pierwszej modułowej sofy w ofercie marki – Indivi. Te obie okazje stały się doskonałym pretekstem do spotkania z partnerami biznesowymi i przedstawicielami świata mediów, by w doskonałej atmosferze celebrować tak ważne momenty.
Założona w 1952 r. w Danii firma BoConcept to renomowana marka lifestyle’owa w segmencie premium detalicznej i kontraktowej sprzedaży mebli, posiadająca ponad 300 salonów w 67 krajach. W tym roku świętuje ona 72-lecie istnienia. To okres niezwykle udanej współpracy z światowej sławy projektantami, której owocem są dobrze znane i rozpoznawalne kolekcje mebli, akcesoriów i oświetlenia do wnętrz prywatnych i przestrzeni biznesowych. Do nich niewątpliwie należy sofa Indivi - pierwsza w historii sofa modułowa BoConcept, która cieszy się nieustającą popularnością już od 25 lat.
Model Indivi znajduje się w kolekcji marki od ponad dwóch dekad i przez ten czas stał się jednym z jej bestsellerów. "Indivi pozostaje najlepszą modułową sofą w BoConcept" – mówi Claus Ditlev Jensen, Collections and Visuals Director. "Oferuje nieskończone możliwości personalizacji i dostosowania" – dodaje. W 2024 roku ta elegancka i prosta sofa została zaktualizowana i ulepszona, ale podstawowe DNA jej projektu wciąż pozostało niezmienne.
To właśnie z okazji 25-lecia sofy Indivi 10 grudnia 2024 r. w salonie BoConcept, przy ul. J. P. Woronicza 31 w Warszawie świętowano nie tylko okrągłą rocznicę wprowadzenia sofy na rynek, ale też 72-lecie istnienia marki. O godzinie 19.00 partnerzy biznesowi oraz przedstawiciele mediów tłumnie przybyli do flagowego showroomu, gdzie w towarzystwie sztandarowych projektów BoConcept celebrowali tak ważne momenty. Chociaż meble marki znane są z bezkompromisowego podejścia w kwestii designu i estetyki, to zgodnie z duchem hygge, atmosfera spotkania była luźna i niezobowiązująca. Sprzyjało to spontanicznej zabawie i rozmowom w kuluarach. Wieczór poprowadziła Ewa Mierzejewska. Jak na urodziny przystało, nie mogło zabraknąć tortu oraz licznych toastów. Wydarzenie urozmaicały dźwięki muzyki, serwowane przez DJ-kę, które podkręcały swobodny klimat.
Partnerzy: LEO Art, Samsung, Label Magazine, WhiteMad, Absolut.
Fot. Bartek Barczyk
Więcej na: www.boconcept.com/pl-pl/
Założona w 1952 w Danii firma BoConcept to renomowana marka lifestyle’owa w segmencie premium detalicznej sprzedaży mebli, posiadająca ponad 310 salonów w 67 krajach. Współpracują z nią nagradzani projektanci, którzy tworzą kolekcje mebli, akcesoriów i oświetlenia do wnętrz prywatnych i przestrzeni biznesowych. Pod hasłem „Live Ekstraordinær” BoConcept oferuje elastyczną Usługę Projektowania Wnętrz oraz wiodącą w skali całej branży meblarskiej personalizację mebli — bez żadnych kompromisów w kwestii designu i estetyki.

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.