Komunikaty PR

Vileda wprowadza nową, miękką ściereczkę Actifibre Soft – ewolucja bestsellera

2024-08-13  |  09:00
Biuro prasowe

Vileda przedstawia wariację swojego hitowego produktu – ściereczkę Actifibre Soft. Ta nowa wersja, nie tylko zachowuje wszystkie wyjątkowe właściwości czyszczące poprzedniczki, ale także jest miękka i delikatna w dotyku, nawet wtedy, gdy jest sucha. To idealne rozwiązanie dla osób, które cenią sobie wygodę i skuteczność w codziennym sprzątaniu.

Wyjątkowa skuteczność czyszczenia

Actifibre Soft jest wykonana w 100% z mikrofibry i posiada powłokę poliuretanową, dzięki czemu doskonale radzi sobie nawet z najbardziej uporczywymi zabrudzeniami, usuwa zaschnięte plamy i brud, a co więcej nie wymaga stosowania detergentów. Jej wysoka chłonność pozwala na skuteczne zatrzymywanie płynów,  co sprawia, że powierzchnie są czyste i pozbawione smug oraz zacieków już po pierwszym przetarciu. Jest miękka w dotyku również, kiedy jest sucha, co znacząco ułatwia i przyspiesza sprzątanie, bo nie wymaga zmoczenia ściereczki przed użyciem.

Wszechstronne zastosowanie

Ściereczka Actifibre Soft jest niezwykle uniwersalna i nadaje się do wszelkiego rodzaju prac domowych – od kuchni, przez łazienkę, aż po salon zapewniając nieskazitelną czystość i blask. Sprawdza się również do mycia szyb i luster. Jej miękkość sprawia, że jest delikatna dla wszystkich powierzchni, co czyni ją idealnym narzędziem do codziennego użytku.

Łatwość utrzymania higieny

Jedną z kluczowych cech Actifibre Soft jest łatwość w wypłukiwaniu i utrzymaniu higieny. Wystarczy opłukać ją pod bieżącą wodą po skończonym sprzątaniu, aby usunąć resztki brudu. W przypadku większych zabrudzeń można ją prać w pralce w temperaturze do 60°C i używać wielokrotnie. Pamiętaj jednak, aby prać ją z tekstyliami o podobnym kolorze i unikać stosowania zmiękczacza oraz wybielacza.

Ściereczka Actifibre Soft to kolejny krok marki Vileda w kierunku innowacji i wygody w codziennym sprzątaniu. Dzięki swoim wyjątkowym właściwościom pozwala na efektywne i szybkie usuwanie zabrudzeń, jednocześnie dbając o delikatność powierzchni. Oszczędzając czas na sprzątaniu, możesz go przeznaczyć na rzeczy, które naprawdę sprawiają Ci radość.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.