W blasku latarni – kolekcja lamp i-Lantern marki [LND]
W letnie wieczory, kiedy słońce chowa się za horyzontem, otoczenie dzieli się swoim blaskiem i nieodpartym urokiem. Z cienia wyłaniają się ogrodowe zakątki, a światło, niczym morska latarnia, odkrywa niezgłębione dotąd ścieżki, wyznacza drogę i przeobraża przestrzeń w bezpieczną przystań.
To zasługa nowej serii lamp zewnętrznych i-Lantern marki [LND]. Inspiracją do ich stworzenia było światło wysyłane przez latarnie morskie. Te z pozoru proste rozwiązania, które na stałe wpisały się w krajobraz brzegowy, odgrywają niewątpliwą rolę w komunikacji, nawigacji i zapewnieniu bezpieczeństwa żeglugi. Dzieląc się swoim światłem sprawiają, że przestrzeń staje się jasna i pewna.
Latarnie w dłoń
Kolekcję i-Lantern tworzą lampy o szerokim zastosowaniu w oświetleniu otoczenia. Ciekawym modelem, zasługującym na szczególną uwagę, jest przenośna latarnia ze źródłem światła LED o mocy 4 lub 12,5W. Przemyślana konstrukcja sprawia, że rozwiązanie to sprawdzi się jako wyjątkowa dekoracja świetlna zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz domu. Dzięki swojej mobilności, może być także praktycznym kompanem podczas spacerów po zmroku. Przenośna latarnia została wyposażona w czerwoną skórzaną rączkę, odpowiednią do przenoszenia i ustawiania urządzenia w wybranym miejscu. Model ten dostępny jest w wersji doładowywanej i autozasilającej. Przy założeniu maksymalnej mocy, czas pracy latarni wynosi 3 godziny. Istnieje możliwość przyciemniania i sterowania światłem za pośrednictwem Bluetooth.
Spokojna przystań
Magię światła w przestrzeni zewnętrznej wykreują także pozostałe modele wchodzące w skład serii i-Lantern. Lampa ścienna zapewni oświetlenie ogólne, podkreślające strefy budynku, takie jak taras, wejście czy ganek. Z kolei słupki (dostępne w wariantach 35, 60, 90 cm wysokości) oraz słupy oświetleniowe (wys. 200 cm) sprawdzą się jako zewnętrzne oświetlenie dróg i ścieżek.
W przypadku serii i-Lantern nowoczesność oraz minimalistyczny design znajdują wyraz w surowości, prostej formie opraw, funkcjonalności i technologii. Rozproszoną wiązkę światła, którego źródło zostało ukryte pod mlecznym kasetonem, wzmacnia opalizowany klosz z poliwęglanu – materiału charakteryzującego się dużą trwałością i odpornością mechaniczną. Wykonana z aluminium rama dostępna jest w czterech wariantach wykończenia: grafit, oksyda, biel i czerń. Przemyślana konstrukcja sprawia, że oprawa jest pyłoszczelna i zabezpieczona przed strumieniami wody.
Produkty marki [LND] dostępne są w sklepie internetowym www.lnd.pl
O marce [LND]:
[LND] to znana włoska marka oświetlenia zewnętrznego należąca do Landa Illuminotecnica, będącej częścią grupy Bugatti La San Marco S.a.p.a. Początki działalności firmy sięgają roku 1987, kiedy to w Lumezzane - malowniczej miejscowości na północy Włoch, rozpoczęto produkcję opraw oświetleniowych do użytku zewnętrznego. Do chwili obecnej cała produkcja odbywa się w zakładach zlokalizowanych we Włoszech, co pozwala na nieustanne monitorowanie wszystkich etapów procesu. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, kompleksowej ofercie, wykwalifikowanym zespołom projektowym oraz sprawdzonej i nowoczesnej technologii, firma ugruntowała swoją pozycję na rynku krajowym, jak i zagranicznym.
Znakiem rozpoznawczym produktów [LND] jest nowoczesny design, szeroka i kompletna gama rozwiązań oświetleniowych dostosowanych do architektury budynków. Minimalistyczne wzornictwo idzie w parze z najnowszą technologią oraz solidnością i ponadczasową funkcjonalnością. Od lat marka [LND] wyznacza trendy w oświetlaniu architektury zewnętrznej.

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.