Komunikaty PR

W dniu premiery albumu „BRUT” Brodka spotka się z fanami online

2021-05-24  |  12:06
Biuro prasowe

Po pięciu latach od wydania ostatniego krążka, „Clashes”, Brodka powraca z nowym, wyczekiwanym albumem studyjnym. Piąta płyta zatytułowana „BRUT”, promowana singlami „Game Change” i „Hey Man”, trafi do sprzedaży i na serwisy streamingowe już 28 maja. Z tej okazji artystka weźmie udział w wirtualnym spotkaniu z cyklu Premiera online, podczas którego odpowie na pytania fanów i zdradzi kulisy nagrywania nowego materiału.

Brodka – wokalistka, kompozytorka, autorka tekstów, reżyserka klipów, artystka wszechstronna. Każde premierowe wydawnictwo doprowadza do perfekcji, przywiązując wagę do najmniejszych detali. Jej nowy album to nie tylko dawka nietuzinkowych brzmień, lecz prawdziwe, wielowymiarowe wydarzenie, łączące warstwę muzyczną, tekstową i wizualną, która od lat jest znakiem rozpoznawczym w twórczości Brodki.

Na płytę „BRUT” fani bezkompromisowej artystki musieli czekać aż pięć lat. 28 maja, w dniu premiery albumu, będą mieli szansę zapytać Brodkę o jej inspiracje i doświadczenia związane z pracą nad materiałem. Interaktywne spotkanie w ramach cyklu Premiera online rozpocznie się o godz. 20:00 i będzie transmitowane na stronie Facebook.com/empikcom. Rozmowę, tłumaczoną także na język migowy, poprowadzi Agnieszka Szydłowska. Internauci będą mieli możliwość zadawania pytań w komentarzach pod streamingiem.

Kolejna metamorfoza Brodki

W londyńskim Flesh & Bone Studios, pod okiem producenta Oliego Baystona powstał eksperymentalny materiał, napędzany klasyczną sekcją rytmiczną, w którym pobrzmiewają echa punk rocka, trip hopu czy grunge’u. Płyta „BRUT” przepełniona jest powidokami z przeszłości i tęsknotą do lat 90., w odważnym i nowoczesnym wydaniu. Artystka sięgnęła także po ludowe okaryny, piszczałki i dudy, które tym razem sampluje, tworząc z nich nowe instrumenty o niekończącej się skali.

W warstwie tekstowej Brodka otwiera dyskusję między innymi na temat roli płci. Śmiało mierzy się ze stereotypami narzuconymi przez społeczeństwo, wyraża potrzebę wyjścia z utartych konwenansów i tworzy figurę łączącą elementy kobiecości i męskości. Na okładce albumu artystka umieściła swoją archiwalną fotografię, związaną z treścią płyty i dopełniającą całą opowieść.

– Widzicie mnie w wieku lat 5, kiedy fakt bycia kobietą nie miał jeszcze żadnego znaczenia. Był to czas niewinności i beztroski, ale także nieświadomości przyszłych oczekiwań, które społeczeństwo nakłada na kobiety. Wąż, który mnie oplata symbolizuje pokusy, grzechy, czy tak jak na tym zdjęciu, wszystko to, co może czekać na tę dziewczynkę w przyszłości. I właśnie to zderzenie wydało mi się szczególnie ciekawe– komentuje Brodka.

Na wirtualne spotkanie z artystką 28 maja o godz. 20:00 zaprasza Empik wraz z PIAS Records, Kayax i Mystic Production. Patronem cyklu Premiera online jest mBank.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Nowa perełka muzyczna nie tylko dla melomanów Biuro prasowe
2024-05-08 | 15:00

Nowa perełka muzyczna nie tylko dla melomanów

Zatrzymanie piękna w dźwięku – tak oto można określić wyjątkowe wrażenia, jakie pojawiają się, gdy słyszymy interpretacje światowych kompozycji w wykonaniu
Muzyka Nadszedł czas, aby pomyśleć o niezapomnianych rodzinnych wakacjach w Türkiye
2024-04-25 | 15:30

Nadszedł czas, aby pomyśleć o niezapomnianych rodzinnych wakacjach w Türkiye

Turkusowe wybrzeża, rozciągające się od Morza Śródziemnego po Morze Egejskie, to jeden z najpiękniejszych krajobrazów Türkiye (Turcji). Słońce świeci tutaj
Muzyka Plenerowa scena muzyki elektronicznej podczas AIR MOTO SHOW
2024-04-24 | 20:30

Plenerowa scena muzyki elektronicznej podczas AIR MOTO SHOW

Pilskie lotnisko przygotowuje się na kolejną niezwykłą majówkę! AIR MOTO SHOW 2024, największe w Wielkopolsce wydarzenie motorsportowe i lotnicze, zaprasza wszystkich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edyta Herbuś: Rozmawiałam z produkcją na temat mojej ewentualnej roli w „Tańcu z gwiazdami”. Wierzę, że stworzą taką, która będzie dla mnie inspirująca

Tancerka przyznaje, że kiedy dostała propozycję udziału w ostatniej edycji „Tańca z gwiazdami”, to choć miała apetyt na powrót do tej produkcji, po rozważeniu wszystkich za i przeciw jednak ją odrzuciła. Z jednej strony miała już inne zobowiązania zawodowe, a z drugiej – zależało jej na tym, by powrócić do show nie tylko w charakterze instruktorki, ale zaprezentować się widzom z nieco innej strony. Edyta Herbuś wierzy, że w przyszłości program przejdzie pewną metamorfozę i znajdzie się w nim rola skrojona właśnie dla niej. Nie ukrywa też, że ta edycja wyjątkowo przyciągnęła jej uwagę, bo skupiła bardzo charyzmatycznych uczestników.

Prawo

Sztuczna inteligencja coraz śmielej wkracza w produkcję muzyczną. Artyści i odbiorcy chcą jasnego oznaczania utworów generowanych przez takie narzędzia

Dziesięciokrotny wzrost przychodów rynku sztucznej inteligencji w tworzeniu muzyki przewidują analitycy w ciągu najbliższych 10 lat. Wokół tematu narasta coraz więcej kontrowersji, związanych m.in. z uczeniem się algorytmów na już skomponowanych dziełach czy wykorzystywania głosów wokalistów do tworzenia coverów śpiewanych przez SI. Jednocześnie ponad jedna trzecia muzyków przyznaje już, że wspierali się w swojej pracy sztuczną inteligencją. Artyści oczekują jednak jasno wytyczonych ram regulacyjnych dla tego typu narzędzi. Przede wszystkim miałyby one dotyczyć zgód na wykorzystanie własności intelektualnej i wyraźnego oznaczania muzyki komponowanej przez SI.

Handel

Po kiełbaski wege czy roślinne burgery sięga coraz więcej konsumentów. Branża roślinna będzie walczyć o utrzymanie takiego nazewnictwa

Kiełbasa bezmięsna, burger roślinny, parówka wegetariańska, stek vege – do takich nazw produktów wielu konsumentów zdążyło się przyzwyczaić i coraz chętniej po nie sięga. Pojawiają się jednak pomysły, by zakazać nazewnictwa charakterystycznego dla produktów mięsnych. Również w Polsce pojawiła się propozycja w tym zakresie ze strony poprzedniego składu resortu rolnictwa pod koniec ubiegłego roku. Zwolennicy uzasadniają ten pomysł ochroną interesów konsumenckich, ale badania pokazują, że tylko niewielki odsetek klientów pomylił produkt wegański i mięsny przy zakupie.