Komunikaty PR

W Galerii nad Jeziorem na Black Friday można wygrać podróż marzeń

2023-11-07  |  11:00
Biuro prasowe

Malowniczo położona Galeria Nad Jeziorem to pierwsze centrum handlowe w Koninie. Atrakcyjna okolica Jeziorka Zatorze, bezpłatny parking, dostępność kina Helios, organizowane tu wydarzenia, a także szeroka oferta sklepów, sprawiają, że jest ona chętnie wybieranym miejscem zakupów i rodzinnego spędzania czasu.

Teraz, z okazji Black Friday galeria ogłosiła specjalną akcję, w której jej klienci mają szansę zdobyć wyjątkową nagrodę, jaką będzie voucher na podróż marzeń, do zrealizowania w Biurze Podróży TUI, w Galerii nad Jeziorem.

Aby mieć szansę na wygranie nagrody głównej, należy zbierać paragony za listopadowe zakupy w galerii. W akcji liczą się wszystkie paragony zarejestrowane od 1 do 25 listopada. Osoba, która uzbiera ich najwięcej, otrzyma voucher na wycieczkę.

Lubimy zaskakiwać naszych klientów niespodziankami, upominkami, a czasem naprawdę dużymi prezentami. Black Friday postanowiliśmy przedłużyć na cały miesiąc i wszystkim naszym stałym bywalcom, robiącym u nas zakupy, dać szansę na zdobycie wyjątkowej nagrody. Voucher do wykorzystania na podróż w wybranym kierunku, przypadnie do gustu zarówno tym, którzy lubią odkrywać nowe zakątki z Polsce, jak i tym, którzy zechcą uciec przed zimą w jakieś cieplejsze, miejsce” – mówi Anna Frydrysiak Dyrektor Centrum Handlowego Galeria nad Jeziorem w Koninie.

24 i 25 listopada z paragonami należy zgłosić się na stoisko promocyjne w Galerii nad Jeziorem, gdzie zostaną one zarejestrowane. Zwycięzca vouchera na podróż marzeń zostanie ogłoszony 27 listopada. Oprócz nagrody głównej centrum przygotowało jeszcze inne prezenty, którymi obdaruje swoich klientów z okazji Black Friday.

Osoby, które zarejestrują zakupy za min 150 zł na maksymalnie 3 paragonach i zapiszą się do Newslettera otrzymają nagrodę gwarantowaną – kartę przedpłaconą o wartości 30 zł, na zakupy w sklepach galerii, co będzie z pewnością miłym prezentem w przedświątecznym czasie.

Z akcji wyłączone są paragony za zakupy w marketach Carrefour, Bricomarche, a także za produkty m.in. alkoholowe czy tytoniowe. Liczba kart w promocji jest ograniczona. Cały regulamin akcji Black Friday dostępny jest na stronie Galerii nad Jeziorem.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.