Komunikaty PR

W świecie sztuki i natury. Nowa kolekcja tapet marki GLAMORA.

2021-09-09  |  12:15
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Stachulska
Home Sweet Home PR

Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl
Do pobrania jpg ( 0.25 MB )

Glamora ostatnimi kolekcjami przyzwyczaiła nas do subtelnych przezroczystości, zabawą światłem i cieniem, motywów inspirowanych orientalną naturą. Najnowsza kolekcja, obok wzorów znanych z poprzednich kolekcji przynosi pełne zaskoczenie. I co tu pisać — bardzo wiele radości!
Tym razem już nie tylko poetyckie, delikatne gałązki, rozmyte w porannej mgle pastelowe sny, cienie traw, które znamy, chociażby z poprzednich kolekcji.

Wśród nowości Glamory w kolekcji Creative Wallcoverings znajdziemy w tym sezonie nawiązania do estetyki retro, poetyki lat 60. i 70. Inspiracją do powstania najnowszej kolekcji były prace artystów dziś troszkę zapomnianych, a mających niebagatelny wpływ na estetykę czasów, w których tworzyli — Janet Echelman i Michaela Fisha.

Gra odbić, taniec wibracji.
Neonowe kolory i zabawa gradientami to nawiązanie do twórczości rzeźbiarki Janet Echelman, amerykańskiej artystki, która pracuje ze światłem, wiatrem, wodą i powietrzem. Janet Echelman zaczarowuje duże miasta, maluje je światłem i kolorem. W swojej twórczości wykorzystuje niespotykane materiały, od cząstek rozpylonej wody po włókna konstrukcyjne 15 razy mocniejsze niż stal. Echa jej miejskich, świetnych instalacji najbardziej widoczne są na tapetach Lucid Dream, Luce oraz Echoes. Kolorystyka zarówno grafik ściennych z nowej kolekcji, jak i przestrzennych, trudnych do zdefiniowania rzeźb krąży wokół amarantu, magenty i różu.

Retro Street Fashion
Z kolei projektant mody Michael Fish zainspirował designerów włoskiej marki Glamora, której dystrybutorem w Polsce jest sieć salonów z wyposażeniem wnętrz Dekorian Home, do stworzenia szalonych, kolorowych wzorów bazujących na estetyce lat 60. i psychodelicznych wizjach swingującego Londynu Dziś mało kto o nim pamięta, jednak w swoich czasach Mr. Fish, jak o nim mówiono, był prawdziwą gwiazdą. To on odpowiada za zmiany w męskiej modzie, które znamy pod nazwą Peacock Revolution oraz za ówczesny wizerunek sceniczny Davida Bovie i Micka Jaggera. Echa rewolucji estetycznej i obyczajowej XX wieku widoczne są na tapetach Manifesto, Tropicalia, Cocoon. Te na pewno przypadną do gustu miłośnikom stylu vintage.

Daj nura w naturę.
W nowej kolekcji znajdziemy również, to co dla włoskiej marki najbardziej charakterystyczne — pragnienie powrotu do natury i życia w bliskości przyrody. Pąki, liście, trawy, gałązki – to najczęstszy motyw pojawiający się na wielkoformatowych  grafikach ściennych Glamory.

Projektanci zapraszają nas w podróż do dalekich krain, odległych kontynentów. Na ścianach ozdobionymi grafikami marki Glamora z kolekcji Creative Wallcoverings Collection XI oprócz londyńskich inspiracji latami 60. i świetnymi instalacjami amerykańskiej rzeźbiarki dostrzeżemy przetworzone motywy azjatyckie, z Dalekiego Wschodu (Incanto), afrykańskie geometryzujące wzory (Enigma), a nawet kwiaty podpatrzone na wiktoriańskich tkaninach użytkowych (Charming Lady). Spragnionych romantyczności zainteresują tajemnicze ogrody, altany i parki. Inspirowane secesyjną ikonografią Lovers i oświeceniowymi pejzażami – Novel.

Wielkoformatowe grafiki ścienne Glamora drukowane są na najwyższej jakości powłokach winylowych, które fakturą przypominają tkaninę. Tworzą zmywalną, odporną na zabrudzenia powierzchnię, łatwą w codziennej pielęgnacji. Zastosowany do ich produkcji materiał jest antybakteryjny i odporny na ogień. W ofercie firmy znajdziemy również grafiki wykonywane na materiałach o podwyższonych parametrach akustycznych lub przeznaczone do pomieszczeń o podwyższonej wilgotności. Grafiki ścienne Glamora dostępne są w salonów z wyposażeniem wnętrz Dekorian Home (dekorianhome.pl) – wyłącznego dystrybutora tej włoskiej marki w Polsce.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Kreując ogród marzeń - sztuka aranżacji przestrzeni na palenisko, patio i nie ty Biuro prasowe
2024-05-14 | 09:00

Kreując ogród marzeń - sztuka aranżacji przestrzeni na palenisko, patio i nie ty

Ogród to nie tylko przestrzeń do sadzenia roślin czy pielęgnacji trawnika, to również oaza relaksu, w której natura i ludzka kreatywność łączą się, tworząc magiczne
Dom Sztuka urządzania. Apartament dla pary inspirowany Bauhausem
2024-05-13 | 11:10

Sztuka urządzania. Apartament dla pary inspirowany Bauhausem

Aranżacja mieszkania większości z nas kojarzy się z wyborem określonej stylistyki i wpisaniem wnętrza w jej ramy. Nie jest jednak kunsztem dopasowanie planu aranżacji do aktualnych
Dom James Hardie zaprasza na konferencje i szkolenia dla architektów
2024-05-10 | 10:40

James Hardie zaprasza na konferencje i szkolenia dla architektów

System do ogrzewania podłogowego Fermacell® Therm25™ oraz panele elewacyjne Hardie® Panel i deski elewacyjne Hardie® Plank to nowości produktowe, jakie firma James Hardie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona środowiska

Mniej niż 2 proc. polskich rzek ma czystą wodę zdatną do picia. Podczas akcji sprzątania wolontariusze zbierają setki ton śmieci

Z badań Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska wynika, że w latach 2014–2020 zły stan wód odnotowano w 99,5 proc. polskich rzek. Problemem jest także zaśmiecanie rzek i ich okolic. W trakcie corocznych akcji sprzątania wolontariusze zbierają setki ton śmieci. Rozwijanie powszechnej świadomości i odpowiedzialności za lokalne środowisko to jeden z głównych celów akcji Operacja Czysta Rzeka. Trwa właśnie szósta edycja akcji, w którą angażują się także prywatne firmy.

Teatr

Artur Barciś: Odkąd mieszkam na wsi, znam dużo więcej sąsiadów, niż kiedy mieszkałem w bloku. W miastach poznawanie ludzi nie bardzo nas interesuje

W spektaklu „Barabuum!” wyreżyserowanym przez Artura Barcisia pewna para postanawia zainteresować się życiem swoich sąsiadów i bliżej ich poznać. Ta znajomość z czasem przeradza się jednak w zupełnie nieoczywistą relację. Aktor podkreśla, że choć jest to historia z przymrużeniem oka, to jednak powinna zachęcić do przemyśleń. Jego zdaniem warto pokonać nieśmiałość i otworzyć się na nowe znajomości. Jak przyznaje, on sam prywatnie utrzymuje dobre kontakty ze swoimi sąsiadami i każda z tych osób wnosi do jego życia coś wartościowego.