W symbiozie z naturą. Bezpłatne webinarium Geberit dla Ziemi
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Europejski Dzień Parków Narodowych to idealna okazja, aby porozmawiać o kondycji parków narodowych, czyli obszarów chronionych ze względu na swoje walory, głównie przyrodnicze. Z jakimi wyzwaniami mierzy się Tatrzański Park Narodowy i dlaczego władze parku rezygnują z przenośnych toalet toi-toi? Jakie są założenia tegorocznej edycji konkursu KOŁO na projekt łazienki, którego partnerem jest Tatrzański Park Narodowy? I jak zaprojektować obiekt, który będzie przyjazny środowisku? Tego dowiemy się podczas kolejnego webinarium z cyklu #GeberitdlaZiemi.
Webinarium Geberit dla Ziemi odbędzie się 24 maja o godz. 12:00 w Europejski Dzień Parków Narodowych. Spotkanie będzie poświęcone zagadnieniom świadomości proekologicznej, problemom rezerwatów przyrody, kondycji naszej planety oraz działaniom zapobiegającym i naprawczym. Panelistami będą autorytety w swoich dziedzinach: Szymon Ziobrowski (Dyrektor Tatrzańskiego Parku Narodowego), Justyna Zborowska (PR & Advertising Manager Geberit) oraz arch. Przemo Łukasik (Współzałożyciel medusa group). Spotkanie poprowadzi Michał Bachowski, dziennikarz NOIZZ.
W trakcie spotkania #GeberitdlaZiemi zaproszeni goście poruszą następujące tematy:
- Kondycja parków narodowych na przykładzie Tatrzańskiego Parku Narodowego
- Toalety publiczne nieodzownym elementem w parkach, w pobliżu szlaków turystycznych
- Inauguracja 23. edycji konkursu KOŁO na projekt łazienki
- Świadome projektowanie przyjazne środowisku
- Architektura ekologiczna i jej wpływ na otoczenie, świadomość i odpowiedzialność architekta
Spotkanie poprowadzi Michał Bachowski, dziennikarz NOIZZ. Kurator, między innymi wystawy “Empatia, teraz!”, która po raz pierwszy odbyła się w ramach Gdynia Design Days 2018, a obecnie jest pokazywana w Galerii Dizajn BWA Wrocław. Obserwator trendów w obszarach wzornictwa, technologii, mediów oraz marketingu.
W roli panelistów tradycyjnie wystąpią autorytety w swoich dziedzinach.
Szymon Ziobrowski, dyrektor Tatrzańskiego Parku Narodowego od kwietnia 2014 roku, członek kapituły Stowarzyszenia im. Stanisława Wyspiańskiego. W Tatrzańskim Parku Narodowym pracuje od 18 lat, podczas pracy w tej jednostce przechodził przez poszczególne stopnie kariery. Za swoje największe dotychczasowe osiągnięcia uważa między innymi: zainicjowanie i rozwój wolontariatu –pierwszego w Polsce programu tego typu w parku narodowym; stworzenie spójnego systemu identyfikacji wizualnej TPN – pierwszego w Polsce dla parku narodowego, który to system został w kolejnych latach zaaplikowany we wszystkich polskich parkach; edukację osób profesjonalnie działających w górach przez program Akademia Tatry. Od 2016 roku wdraża w TPN zarządzanie przez cele i wartości.
Justyna Zborowska, szefowa PR i komunikacji marek Geberit i Koło. W branży łazienkowej pracuje od 20 lat, w firmie Geberit od 2015 roku. Odpowiada m.in. za konkurs „Projekt Łazienki” skierowany do studentów i młodych architektów, projekt Ambasador Geberit, skupiający przyjaciół marki i aktywności z architektami, współpracę z WWF – inicjatywę „Strażnicy Rzek”, działania CSR oraz szeroko rozumiane działania w mediach tradycyjnych i społecznościowych.
Przemo Łukasik, współzałożyciel śląskiej pracowni medusa group. Ukończył Wydział Architektury na Politechnice Śląskiej w Gliwicach. Studiował również w Ecole d’Architecture Paris-Villemin w Paryżu we Francji. Po studiach pracował w biurach: P.P. Pabel Architekten w Berlinie oraz paryskich biurach Jean Nouvel Architecture i Odile Decq / Benoit Cornette. W 1997 roku wraz z Łukaszem Zagałą założył autorską pracownię architektoniczną medusagroup. Przez rok wykładał w Ecole Speciale d’Architecture w Paryżu. Przemo Łukasik jest jednym z jurorów konkursu KOŁO na projekt łazienki, organizowanego przez firmę GEBERIT.
Jak zwykle w trakcie spotkania będzie też czas na dyskusję, a uczestnicy będą mieć możliwość zadawania pytań prelegentom. Na koniec webinarium odbędzie się panel dyskusyjny z udziałem wszystkich zaproszonych ekspertów.
Aby wziąć udział w bezpłatnym webinarium, wystarczy się zarejestrować, klikając w link: https://tiny.pl/rb7cn
Wydarzenie online dostępne jest również na fanpage’u OKK! design.
AGENDA SPOTKANIA:
12.00 – powitanie gości i widzów
12.05 – wystąpienie Szymona Ziobrowskiego, dyrektora Tatrzańskiego Parku Narodowego
12.15 – wystąpienie Justyny Zborowskiej, PR & Advertising Manager Geberit Polska
12.25 – wystąpienie arch. Przemo Łukasika, współzałożyciela medusa group
12.40 – pytania widzów i dyskusja
Organizator: Geberit
Partner spotkania: Tatrzański Park Narodowy
Patroni: Elle Decoration, WhiteMAD, Dobre Wnętrze, Czas na Wnętrze, MAGAZIF.com, Foorni.pl, Example.pl, Exspace.pl, Designteka.pl, Weranda, AMBIENTE.info.pl
Geberit weźmie udział w 14. PLGBC Green Building Summit
Zamieszkać ze sztuką. Dwupoziomowe mieszkanie po gruntownym remoncie
Neurodesign a jesienne wnętrza - przestrzenie sprzyjające dobremu samopoczuciu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
Aktorka i jurorka programu „Shopping Queens. Królowe zakupów” zauważa, że w ciągu dekady nie tylko zmienił się ten format telewizyjny, ale także podejście do mody. Trendy dyktują bowiem teraz nie tyle znani projektanci, ile ulica i zwykli ludzie. Na jej szczególne uznanie zasługuje młode pokolenie, które wykazuje się ogromną kreatywnością i wręcz nie sposób przejść obojętnie obok ich wyszukanych stylizacji.
Muzyka
Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci
Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.