W symbiozie z naturą. Bezpłatne webinarium Geberit dla Ziemi
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Europejski Dzień Parków Narodowych to idealna okazja, aby porozmawiać o kondycji parków narodowych, czyli obszarów chronionych ze względu na swoje walory, głównie przyrodnicze. Z jakimi wyzwaniami mierzy się Tatrzański Park Narodowy i dlaczego władze parku rezygnują z przenośnych toalet toi-toi? Jakie są założenia tegorocznej edycji konkursu KOŁO na projekt łazienki, którego partnerem jest Tatrzański Park Narodowy? I jak zaprojektować obiekt, który będzie przyjazny środowisku? Tego dowiemy się podczas kolejnego webinarium z cyklu #GeberitdlaZiemi.
Webinarium Geberit dla Ziemi odbędzie się 24 maja o godz. 12:00 w Europejski Dzień Parków Narodowych. Spotkanie będzie poświęcone zagadnieniom świadomości proekologicznej, problemom rezerwatów przyrody, kondycji naszej planety oraz działaniom zapobiegającym i naprawczym. Panelistami będą autorytety w swoich dziedzinach: Szymon Ziobrowski (Dyrektor Tatrzańskiego Parku Narodowego), Justyna Zborowska (PR & Advertising Manager Geberit) oraz arch. Przemo Łukasik (Współzałożyciel medusa group). Spotkanie poprowadzi Michał Bachowski, dziennikarz NOIZZ.
W trakcie spotkania #GeberitdlaZiemi zaproszeni goście poruszą następujące tematy:
- Kondycja parków narodowych na przykładzie Tatrzańskiego Parku Narodowego
- Toalety publiczne nieodzownym elementem w parkach, w pobliżu szlaków turystycznych
- Inauguracja 23. edycji konkursu KOŁO na projekt łazienki
- Świadome projektowanie przyjazne środowisku
- Architektura ekologiczna i jej wpływ na otoczenie, świadomość i odpowiedzialność architekta
Spotkanie poprowadzi Michał Bachowski, dziennikarz NOIZZ. Kurator, między innymi wystawy “Empatia, teraz!”, która po raz pierwszy odbyła się w ramach Gdynia Design Days 2018, a obecnie jest pokazywana w Galerii Dizajn BWA Wrocław. Obserwator trendów w obszarach wzornictwa, technologii, mediów oraz marketingu.
W roli panelistów tradycyjnie wystąpią autorytety w swoich dziedzinach.
Szymon Ziobrowski, dyrektor Tatrzańskiego Parku Narodowego od kwietnia 2014 roku, członek kapituły Stowarzyszenia im. Stanisława Wyspiańskiego. W Tatrzańskim Parku Narodowym pracuje od 18 lat, podczas pracy w tej jednostce przechodził przez poszczególne stopnie kariery. Za swoje największe dotychczasowe osiągnięcia uważa między innymi: zainicjowanie i rozwój wolontariatu –pierwszego w Polsce programu tego typu w parku narodowym; stworzenie spójnego systemu identyfikacji wizualnej TPN – pierwszego w Polsce dla parku narodowego, który to system został w kolejnych latach zaaplikowany we wszystkich polskich parkach; edukację osób profesjonalnie działających w górach przez program Akademia Tatry. Od 2016 roku wdraża w TPN zarządzanie przez cele i wartości.
Justyna Zborowska, szefowa PR i komunikacji marek Geberit i Koło. W branży łazienkowej pracuje od 20 lat, w firmie Geberit od 2015 roku. Odpowiada m.in. za konkurs „Projekt Łazienki” skierowany do studentów i młodych architektów, projekt Ambasador Geberit, skupiający przyjaciół marki i aktywności z architektami, współpracę z WWF – inicjatywę „Strażnicy Rzek”, działania CSR oraz szeroko rozumiane działania w mediach tradycyjnych i społecznościowych.
Przemo Łukasik, współzałożyciel śląskiej pracowni medusa group. Ukończył Wydział Architektury na Politechnice Śląskiej w Gliwicach. Studiował również w Ecole d’Architecture Paris-Villemin w Paryżu we Francji. Po studiach pracował w biurach: P.P. Pabel Architekten w Berlinie oraz paryskich biurach Jean Nouvel Architecture i Odile Decq / Benoit Cornette. W 1997 roku wraz z Łukaszem Zagałą założył autorską pracownię architektoniczną medusagroup. Przez rok wykładał w Ecole Speciale d’Architecture w Paryżu. Przemo Łukasik jest jednym z jurorów konkursu KOŁO na projekt łazienki, organizowanego przez firmę GEBERIT.
Jak zwykle w trakcie spotkania będzie też czas na dyskusję, a uczestnicy będą mieć możliwość zadawania pytań prelegentom. Na koniec webinarium odbędzie się panel dyskusyjny z udziałem wszystkich zaproszonych ekspertów.
Aby wziąć udział w bezpłatnym webinarium, wystarczy się zarejestrować, klikając w link: https://tiny.pl/rb7cn
Wydarzenie online dostępne jest również na fanpage’u OKK! design.
AGENDA SPOTKANIA:
12.00 – powitanie gości i widzów
12.05 – wystąpienie Szymona Ziobrowskiego, dyrektora Tatrzańskiego Parku Narodowego
12.15 – wystąpienie Justyny Zborowskiej, PR & Advertising Manager Geberit Polska
12.25 – wystąpienie arch. Przemo Łukasika, współzałożyciela medusa group
12.40 – pytania widzów i dyskusja
Organizator: Geberit
Partner spotkania: Tatrzański Park Narodowy
Patroni: Elle Decoration, WhiteMAD, Dobre Wnętrze, Czas na Wnętrze, MAGAZIF.com, Foorni.pl, Example.pl, Exspace.pl, Designteka.pl, Weranda, AMBIENTE.info.pl

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.