Komunikaty PR

W symbiozie z naturą. Bezpłatne webinarium Geberit dla Ziemi

2021-05-20  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Europejski Dzień Parków Narodowych to idealna okazja, aby porozmawiać o kondycji parków narodowych, czyli obszarów chronionych ze względu na swoje walory, głównie przyrodnicze. Z jakimi wyzwaniami mierzy się Tatrzański Park Narodowy i dlaczego władze parku rezygnują z przenośnych toalet toi-toi? Jakie są założenia tegorocznej edycji konkursu KOŁO na projekt łazienki, którego partnerem jest Tatrzański Park Narodowy? I jak zaprojektować obiekt, który będzie przyjazny środowisku? Tego dowiemy się podczas kolejnego webinarium z cyklu #GeberitdlaZiemi.

Webinarium Geberit dla Ziemi odbędzie się 24 maja o godz. 12:00 w Europejski Dzień Parków Narodowych. Spotkanie będzie poświęcone zagadnieniom świadomości proekologicznej, problemom rezerwatów przyrody, kondycji naszej planety oraz działaniom zapobiegającym i naprawczym. Panelistami będą autorytety w swoich dziedzinach: Szymon Ziobrowski (Dyrektor Tatrzańskiego Parku Narodowego), Justyna Zborowska (PR & Advertising Manager Geberit) oraz arch. Przemo Łukasik (Współzałożyciel medusa group). Spotkanie poprowadzi Michał Bachowski, dziennikarz NOIZZ.

W trakcie spotkania #GeberitdlaZiemi zaproszeni goście poruszą następujące tematy:

  • Kondycja parków narodowych na przykładzie Tatrzańskiego Parku Narodowego
  • Toalety publiczne nieodzownym elementem w parkach, w pobliżu szlaków turystycznych
  • Inauguracja 23. edycji konkursu KOŁO na projekt łazienki
  • Świadome projektowanie przyjazne środowisku
  • Architektura ekologiczna i jej wpływ na otoczenie, świadomość i odpowiedzialność architekta

Spotkanie poprowadzi Michał Bachowski, dziennikarz NOIZZ. Kurator, między innymi wystawy “Empatia, teraz!”, która po raz pierwszy odbyła się w ramach Gdynia Design Days 2018, a obecnie jest pokazywana w Galerii Dizajn BWA Wrocław. Obserwator trendów w obszarach wzornictwa, technologii, mediów oraz marketingu.

W roli panelistów tradycyjnie wystąpią autorytety w swoich dziedzinach.

Szymon Ziobrowski, dyrektor Tatrzańskiego Parku Narodowego od kwietnia 2014 roku, członek kapituły Stowarzyszenia im. Stanisława Wyspiańskiego. W Tatrzańskim Parku Narodowym pracuje od 18 lat, podczas pracy w tej jednostce przechodził przez poszczególne stopnie kariery. Za swoje największe dotychczasowe osiągnięcia uważa między innymi: zainicjowanie i rozwój wolontariatu –pierwszego w Polsce programu tego typu w parku narodowym; stworzenie spójnego systemu identyfikacji wizualnej TPN – pierwszego w Polsce dla parku narodowego, który to system został w kolejnych latach zaaplikowany we wszystkich polskich parkach; edukację osób profesjonalnie działających w górach przez program Akademia Tatry. Od 2016 roku wdraża w TPN zarządzanie przez cele i wartości.

Justyna Zborowska, szefowa PR i komunikacji marek Geberit i Koło. W branży łazienkowej pracuje od 20 lat, w firmie Geberit od 2015 roku. Odpowiada m.in. za konkurs „Projekt Łazienki” skierowany do studentów i młodych architektów, projekt Ambasador Geberit, skupiający przyjaciół marki i aktywności z architektami, współpracę z WWF – inicjatywę „Strażnicy Rzek”, działania CSR oraz szeroko rozumiane działania w mediach tradycyjnych i społecznościowych.

Przemo Łukasik, współzałożyciel śląskiej pracowni medusa group. Ukończył Wydział Architektury na Politechnice Śląskiej w Gliwicach. Studiował również w Ecole d’Architecture Paris-Villemin w Paryżu we Francji. Po studiach pracował w biurach: P.P. Pabel Architekten w Berlinie oraz paryskich biurach Jean Nouvel Architecture i Odile Decq / Benoit Cornette. W 1997 roku wraz z Łukaszem Zagałą założył autorską pracownię architektoniczną medusagroup. Przez rok wykładał w Ecole Speciale d’Architecture w Paryżu. Przemo Łukasik jest jednym z jurorów konkursu KOŁO na projekt łazienki, organizowanego przez firmę GEBERIT.

Jak zwykle w trakcie spotkania będzie też czas na dyskusję, a uczestnicy będą mieć możliwość zadawania pytań prelegentom. Na koniec webinarium odbędzie się panel dyskusyjny z udziałem wszystkich zaproszonych ekspertów.

Aby wziąć udział w bezpłatnym webinarium, wystarczy się zarejestrować, klikając w link: https://tiny.pl/rb7cn

Wydarzenie online dostępne jest również na fanpage’u OKK! design.

AGENDA SPOTKANIA:

12.00 – powitanie gości i widzów

12.05 – wystąpienie Szymona Ziobrowskiego, dyrektora Tatrzańskiego Parku Narodowego

12.15 – wystąpienie Justyny Zborowskiej, PR & Advertising Manager Geberit Polska

12.25 – wystąpienie arch. Przemo Łukasika, współzałożyciela medusa group

12.40 – pytania widzów i dyskusja

Organizator: Geberit

Partner spotkania: Tatrzański Park Narodowy

Patroni: Elle Decoration, WhiteMAD, Dobre Wnętrze, Czas na Wnętrze, MAGAZIF.com, Foorni.pl, Example.pl, Exspace.pl, Designteka.pl, Weranda, AMBIENTE.info.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia? Biuro prasowe
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
2025-04-24 | 14:00

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.