W trudnych czasach musimy trzymać się razem. 9design stawia na ludzi i wspiera p
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
W obliczu kryzysu firmy potrzebują nie tylko wsparcia z zewnątrz. Aby przetrwać, muszą wspierać się nawzajem – od wewnątrz, w ramach biznesowego partnerstwa. Lojalność, współodpowiedzialność i elastyczność w działaniach całego rynku, na każdym etapie łańcucha współpracy i dostaw, nabiera dziś szczególnego znaczenia. Zdają sobie z tego sprawę właściciele 9design, jednego z najbardziej rozpoznawalnych polskich sklepów internetowych i salonów z designem.
- Wierzę, że przetrwanie producentów, dystrybutorów i usługodawców związanych z branżą wyposażenia wnętrz leży teraz we wzajemnym wsparciu i solidarności całego rynku w działaniach na wspólną korzyść – mówi Anna Dobrzycka, założycielka i właścicielka 9design.
W jej podejściu do prowadzenia biznesu od początku ważni byli ludzie, dlatego zawsze przykładała ogromną wagę do utrzymywania pozytywnych relacji z krajowymi i zagranicznymi dostawcami, producentami, partnerami biznesowymi, a także architektami wnętrz oraz indywidualnymi klientami sklepu. Pełne wzajemnego zrozumienia i troski podejście do relacji biznesowych procentuje w czasach takich jak dziś, trudnych nie tylko dla branży wyposażenia wnętrz, ale dla całej gospodarki – i to w skali świata.
- Musimy na bazie ludzkiego porozumienia wypracować nowe warunki współpracy adekwatne do sytuacji, by zminimalizować negatywne skutki kryzysu, utrzymać się na rynku i działać na wzajemną korzyść w poszukiwaniu nowych możliwości biznesowych. Dlatego wspieramy dziś nie tylko polskich producentów, ale także rodzime firmy zajmujące się dystrybucją zagranicznych produktów w kraju oraz inne marki europejskie, od początku wpisane w DNA 9design. Od ich przetrwania zależy również nasz sukces – mówi Anna Dobrzycka.
Solidarność i wzajemne wsparcie
Jak obecne działania 9design oceniają partnerzy biznesowi firmy?
- Uważam, że jest to najlepsze podejście do biznesu w obecnym czasie, w którym większość firm zmaga się z trudną sytuacją spadku obrotów, konieczności utrzymania własnych działalności i zagwarantowania miejsc pracy, które stworzyły – mówi Paweł Szymański, współtwórca marki KASPA, polskiego producenta designerskich lamp i oświetlenia, dostępnych w ofercie 9design.
Zwraca również uwagę na to, że rynek traktować należy jak system naczyń połączonych. Wzajemne wsparcie i współpraca mogą zaowocować tylko tym, że żadne z tych naczyń nie będzie puste, nie przerwie łańcucha wzajemnych relacji ekonomicznych i współzależności. A to pozwoli funkcjonować całemu systemowi, od produkcji poprzez dystrybucję aż po sprzedaż – podkreśla Paweł Szymański.
Lojalność i współodpowiedzialność w biznesie ceni także Tomek Rygalik, dyrektor artystyczny marki Nobonobo.
- Ze względu na trudną sytuację rynkową, solidarność gospodarcza jest w tym momencie szczególnie ważna. Nasza branża meblarska spełnia wszelkie niezbędne kryteria, by trafić do szerokiego grona odbiorców - zaawansowane wzornictwo, jakość, dostępność. To doskonały czas, by połączyć siły w promocji marek z naszego kraju i regionu, a jednocześnie ogromna okazja, by design z Europy Wschodniej i Środkowej zaistniał na arenie międzynarodowej – uważa Tomek Rygalik.
O kwestii „ludzkiej” twarzy firm, nie tylko w czasie pandemii, wspomina Joanna Markus, właścicielka BM Housing.
-We współpracy z 9design bardzo cenię ich profesjonalizm, jasne komunikaty i uczciwość. Wsparcie, którego sobie udzielamy dotyczy wielu płaszczyzn, nie tylko stricte służbowych, co ma ogromne znaczenie dla mnie jako partnera biznesowego. Zwyczajnie po ludzku wspieramy się na duchu i wspomagamy się w wielu organizacyjnych kwestiach, które wymagają innego spojrzenia na wiele aspektów naszej działalności, np. w sprawach logistycznych” - zaznacza Joanna.
E-commerce z designem
W obliczu sytuacji kryzysowej 9design koncentruje dziś swoje działania głównie w e-commerce. Ten kanał sprzedaży od początku wpisany jest w DNA marki i obecnie stanowi jej największą siłę, a kontakt telefoniczny, mailowy i video konferencje z klientami stanowią teraz codzienność dla zespołu.
Jednym z celów marki jest wytrwanie przy wartościach i zachowanie autentyczności na każdym polu, ponieważ 9design tworzą przede wszystkim ludzie: zespół, dostawcy, pracownicy zewnętrzni i wreszcie klienci oraz architekci, których nie mogą zawieść. W obecnej sytuacji firma jeszcze mocniej niż dotąd skupia się na fachowej pomocy profesjonalistom w wykonywaniu ich pracy. Dodatkowym wsparciem jest dedykowana architektom platforma współpracy, dostępna na stronie sklepu.
Więcej na: www.9design.pl
Wirtualny spacer: https://9design.pl/Salon-9design-cabout-pol-13.html

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych
Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.
Konsument
Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.
Dom i ogród
Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.