W trudnych czasach musimy trzymać się razem. 9design stawia na ludzi i wspiera p
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
W obliczu kryzysu firmy potrzebują nie tylko wsparcia z zewnątrz. Aby przetrwać, muszą wspierać się nawzajem – od wewnątrz, w ramach biznesowego partnerstwa. Lojalność, współodpowiedzialność i elastyczność w działaniach całego rynku, na każdym etapie łańcucha współpracy i dostaw, nabiera dziś szczególnego znaczenia. Zdają sobie z tego sprawę właściciele 9design, jednego z najbardziej rozpoznawalnych polskich sklepów internetowych i salonów z designem.
- Wierzę, że przetrwanie producentów, dystrybutorów i usługodawców związanych z branżą wyposażenia wnętrz leży teraz we wzajemnym wsparciu i solidarności całego rynku w działaniach na wspólną korzyść – mówi Anna Dobrzycka, założycielka i właścicielka 9design.
W jej podejściu do prowadzenia biznesu od początku ważni byli ludzie, dlatego zawsze przykładała ogromną wagę do utrzymywania pozytywnych relacji z krajowymi i zagranicznymi dostawcami, producentami, partnerami biznesowymi, a także architektami wnętrz oraz indywidualnymi klientami sklepu. Pełne wzajemnego zrozumienia i troski podejście do relacji biznesowych procentuje w czasach takich jak dziś, trudnych nie tylko dla branży wyposażenia wnętrz, ale dla całej gospodarki – i to w skali świata.
- Musimy na bazie ludzkiego porozumienia wypracować nowe warunki współpracy adekwatne do sytuacji, by zminimalizować negatywne skutki kryzysu, utrzymać się na rynku i działać na wzajemną korzyść w poszukiwaniu nowych możliwości biznesowych. Dlatego wspieramy dziś nie tylko polskich producentów, ale także rodzime firmy zajmujące się dystrybucją zagranicznych produktów w kraju oraz inne marki europejskie, od początku wpisane w DNA 9design. Od ich przetrwania zależy również nasz sukces – mówi Anna Dobrzycka.
Solidarność i wzajemne wsparcie
Jak obecne działania 9design oceniają partnerzy biznesowi firmy?
- Uważam, że jest to najlepsze podejście do biznesu w obecnym czasie, w którym większość firm zmaga się z trudną sytuacją spadku obrotów, konieczności utrzymania własnych działalności i zagwarantowania miejsc pracy, które stworzyły – mówi Paweł Szymański, współtwórca marki KASPA, polskiego producenta designerskich lamp i oświetlenia, dostępnych w ofercie 9design.
Zwraca również uwagę na to, że rynek traktować należy jak system naczyń połączonych. Wzajemne wsparcie i współpraca mogą zaowocować tylko tym, że żadne z tych naczyń nie będzie puste, nie przerwie łańcucha wzajemnych relacji ekonomicznych i współzależności. A to pozwoli funkcjonować całemu systemowi, od produkcji poprzez dystrybucję aż po sprzedaż – podkreśla Paweł Szymański.
Lojalność i współodpowiedzialność w biznesie ceni także Tomek Rygalik, dyrektor artystyczny marki Nobonobo.
- Ze względu na trudną sytuację rynkową, solidarność gospodarcza jest w tym momencie szczególnie ważna. Nasza branża meblarska spełnia wszelkie niezbędne kryteria, by trafić do szerokiego grona odbiorców - zaawansowane wzornictwo, jakość, dostępność. To doskonały czas, by połączyć siły w promocji marek z naszego kraju i regionu, a jednocześnie ogromna okazja, by design z Europy Wschodniej i Środkowej zaistniał na arenie międzynarodowej – uważa Tomek Rygalik.
O kwestii „ludzkiej” twarzy firm, nie tylko w czasie pandemii, wspomina Joanna Markus, właścicielka BM Housing.
-We współpracy z 9design bardzo cenię ich profesjonalizm, jasne komunikaty i uczciwość. Wsparcie, którego sobie udzielamy dotyczy wielu płaszczyzn, nie tylko stricte służbowych, co ma ogromne znaczenie dla mnie jako partnera biznesowego. Zwyczajnie po ludzku wspieramy się na duchu i wspomagamy się w wielu organizacyjnych kwestiach, które wymagają innego spojrzenia na wiele aspektów naszej działalności, np. w sprawach logistycznych” - zaznacza Joanna.
E-commerce z designem
W obliczu sytuacji kryzysowej 9design koncentruje dziś swoje działania głównie w e-commerce. Ten kanał sprzedaży od początku wpisany jest w DNA marki i obecnie stanowi jej największą siłę, a kontakt telefoniczny, mailowy i video konferencje z klientami stanowią teraz codzienność dla zespołu.
Jednym z celów marki jest wytrwanie przy wartościach i zachowanie autentyczności na każdym polu, ponieważ 9design tworzą przede wszystkim ludzie: zespół, dostawcy, pracownicy zewnętrzni i wreszcie klienci oraz architekci, których nie mogą zawieść. W obecnej sytuacji firma jeszcze mocniej niż dotąd skupia się na fachowej pomocy profesjonalistom w wykonywaniu ich pracy. Dodatkowym wsparciem jest dedykowana architektom platforma współpracy, dostępna na stronie sklepu.
Więcej na: www.9design.pl
Wirtualny spacer: https://9design.pl/Salon-9design-cabout-pol-13.html

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Światło dzienne – naturalny energetyk, który zmieni Twoje życie

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii


Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Muzyka

Marta Wiśniewska: Konkurs Eurowizji jest odrobinę polityczny i tam są różne dziwne sytuacje. Mam jednak nadzieję, że Justyna Steczkowska rozwali system
Wokalistka zapewnia, że mocno kibicuje Justynie Steczkowskiej w drodze po zwycięstwo w 69. Konkursie Piosenki Eurowizji w Szwajcarii. I choć te zmagania mają drugie dno i nie zawsze liczą się tylko umiejętności wokalne reprezentantów poszczególnych krajów, to Marta Wiśniewska wierzy, że talent i potencjał polskiej gwiazdy będą ponad wszelkimi podziałami. Tancerka zaznacza też, że ona sama nie wzięłaby udziału w tym konkursie.
Konsument
Eksperci apelują do Ministerstwa Zdrowia o zmianę w polityce nikotynowej. Powinna lepiej chronić dzieci i młodzież

Wprowadzanie kolejnych zakazów w ustawie tytoniowej nie przyniesie spodziewanego rezultatu – oceniają lekarze i terapeuci pracujący z osobami uzależnionymi. Według nich należy osobno rozpisać działania rozwiązujące problem na poziomie osób dorosłych, które już palą, i te, które będą nakierowane na ochronę dzieci i młodzieży przed dostępem do wyrobów nikotynowych. Stowarzyszenie Jump93 wraz z przedstawicielami środowisk psychiatrycznych i zdrowia publicznego zaapelowało o systemowe podejście do polityki nikotynowej, z uwzględnieniem potencjału strategii redukcji szkód.
Prawo
Rząd planuje dalsze zmiany w opiece wczesnodziecięcej. Ma to pomóc odwrócić negatywne trendy demograficzne

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej prowadzi prekonsultacje dotyczące dalszych etapów reformy opieki wczesnodziecięcej i podkreśla, że jest to jedno z kluczowych zadań podjętych przez resort. Ma to pomóc w zatrzymaniu negatywnych trendów demograficznych. W 2024 roku w Polsce urodziło się 252 tys. dzieci, czyli o ponad 20 tys. mniej niż w poprzednim roku i najmniej w całym okresie powojennym.