Komunikaty PR

Wakacje w rytmie „Shake” KFC

2022-06-28  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Weber Shandwick
Weber Shandwick

ul. Cybernetyki 19
02-677 Warszawa
ooo|webershandwick.pl| |ooo|webershandwick.pl
600000000
webershandwick.com

Hitem tegorocznego lata niezaprzeczalnie będzie shake. Wielbiciele tego napoju znajdą go w KFC w najpyszniejszych wariacjach smakowych sezonu w ofercie KFC Deluxe Shakes, a fani letnich bitów na pewno zachwycą się najnowszą piosenką „Shake” w wykonaniu Julii Żugaj. W ramach współpracy influencerki z marką powstał – inspirowany napojem z KFC – murowany przebój lata. Będzie można go usłyszeć podczas najbliższej trasy koncertowej artystki.

Oferta KFC Deluxe Shakes pojawia się w letnim menu restauracji KFC niezmiennie od kilku lat. To idealne ochłodzenie w upalne, wakacyjne dni, które doskonale sprawdza się podczas spotkań z przyjaciółmi w plenerze. Już milion Polaków miało okazję przekonać się, jak KFC Deluxe Shakes doskonale komponują się z wysoką temperaturą za oknem. Co roku delikatnie zmieniają się preferencje smakowe Gości restauracji, a w tym sezonie w KFC królują czekolada i krówka. Tego lata do wyboru są wersje klasyczne: Shake Deluxe Wanilia, Shake Deluxe Truskawka i Shake Deluxe Czekolada oraz cieszące się ogromną popularnością Shakes Deluxe U.S. Peanut Butter i właśnie Shake Deluxe Krówka.

Do współpracy przy tegorocznej ofercie KFC Deluxe Shakes została zaproszona Julia Żugaj, influencerka i uczestniczka Team X. Codziennie śledzą ją miliony fanów na Tik Toku, Instagramie i YouTube. Największą pasją Julii jest taniec i to dzięki niemu zdobyła popularność w internecie. Nie tylko tańczy, ale też śpiewa. Lubi też wpadać do KFC. To właśnie dlatego marka właśnie jej zaproponowała współpracę przy swojej najnowszej ofercie wakacyjnej.

KFC zależało, aby ofertę KFC Deluxe Shakes wspierała osoba pełna energii, która czerpie radość z życia pełnymi garściami, a do tego jest wiarygodna w przekazie dla swoich odbiorców. A Julia właśnie taka jest i za to kochają ją miliony fanów. – powiedział Szymon Dyjach, Buzz & Appreciation Manager w KFC.

W ramach współpracy powstała łatwo wpadająca w ucho piosenka pt. „Shake”, którą zapewne wszyscy będziemy nucić przez całe wakacje na niejednej imprezie. Do piosenki powstał bardzo optymistyczny teledysk nawiązujący do stylistyki lat 70/80. To muzyczna pocztówka z letnich, wakacyjnych dni – wypady na miasto z przyjaciółmi, pierwsze miłosne zauroczenia. Dodatkową niespodzianką dla fanów Julii i shake’ów jest challenge, który artystka przygotowała na Tik Toku. Julia zachęca w nim do naśladowania jej ruchów będących częścią choreografii z teledysku.

Kocham jedzenie i muzykę, więc kiedy tylko KFC zwróciło się do mnie z propozycją wspólnego projektu, niemal od razu miałam w głowie pierwsze słowa kawałka „Shake”. Razem z moim teamem mieliśmy ogromną frajdę i swobodę w tworzeniu materiału, a efekt końcowy zdecydowanie przeszedł najśmielsze oczekiwania. To murowany kandydat na przebój tego lata. – powiedziała Julia Żugaj.

Za opracowanie strategii, kreację i realizację kampanii odpowiada agencja McCANN i House of Hype, koordynacją działań z influencerką zajmuje się Spotlight Agency, za zakup mediów Media Direction OMD, a za działania PR agencja Weber Shandwick. Spot „Shake” został zrealizowany przez ekipę KRIZIZ, za reżyserię odpowiada Paweł Biegun. Tekst piosenki napisali: Jeremi Sikorski, Kevin Mglej, a muzykę: Jeremi Sikorski, Kevin Mglej oraz Andrzej Jaworski. Za produkcję odpowiedzialni byli: Jeremi Sikorski oraz Andrzej Jaworski. Za mix / master -  Marek Walaszek.  Wydawcą jest UNITY RECORDS.

Ochłódź się letnimi napojam KFC Deluxe Shakes, które znajdziesz w restauracjach KFC w całej Polsce, a także zamówisz w dostawie i chwytaj promienie słońca przy dźwiękach „Shake”. Teledysk do najnowszej piosenki Julii Żugaj możesz obejrzeć tu: https://www.youtube.com/watch?v=q1pOy9rcd1o

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Weber Shandwick
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Nowość w stałej ofercie marki Grześki! Biuro prasowe
2024-08-14 | 13:45

Nowość w stałej ofercie marki Grześki!

Idealnie kruche wafelki przełożone pysznym kremem o smaku kakao lub masła orzechowego, oblane po bokach mleczną czekoladą Goplana. Mowa oczywiście o dwóch nowych wariantach wafli
Żywienie Colian rozszerza podniebną ekspansję!
2024-08-14 | 13:45

Colian rozszerza podniebną ekspansję!

Wafle Grześki w formacie Mega, należące do polskiego producenta Colian, są dostępne w ofercie sprzedażowej linii WizzAir. Kultowy produkt, doskonale znany na rynku krajowym, można zakupić
Żywienie Oranżada Hellena partnerem Sopot Festiwal Top of the Top!
2024-08-14 | 13:45

Oranżada Hellena partnerem Sopot Festiwal Top of the Top!

Muzyczną ucztę sopockiego festiwalu uświetni w tym roku kultowa, wybitna i jedyna w swoim rodzaju Oranżada Hellena. Bilbordy sponsorskie, zapowiadające Sopot Festiwal Top of the Top pojawią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Media

Ochrona środowiska

Miasta walczą z upałami. Jedną ze skutecznych metod jest malowanie dachów budynków na biało

Pomalowanie dachów budynków na biało lub pokrycie ich odblaskową powłoką może się przyczynić do schłodzenia temperatury w dużych, gęsto zaludnionych miastach o ponad 1°C. Białe dachy są pod tym względem skuteczniejsze nawet niż pokryte roślinnością zielone dachy czy panele słoneczne – pokazało badanie przeprowadzone w Londynie przez naukowców z UCL. – Pomalowanie dachu na biało jest bardzo tanie i proste, nie trzeba niczego zmieniać w strukturze budynku – wskazuje główny autor badania, dr Oscar Brousse z UCL Bartlett School Environment, Energy & Resources.

Problemy społeczne

Rządowy program refundacji in vitro może poprawić statystyki dzietności. W Polsce spadek liczby urodzeń sukcesywnie się pogłębia

W 2023 roku urodziło się 272 tys. dzieci – o 33 tys. mniej niż jeszcze rok wcześniej i zarazem najmniej od końca II wojny światowej. Wskaźnik dzietności plasuje się dużo poniżej wartości, która gwarantuje zastępowalność pokoleń, a przyrost naturalny już od lat pozostaje ujemny. W poprawie tych statystyk może pomóc działający od czerwca br. rządowy program refundacji in vitro. – Z doświadczeń międzynarodowych wiemy, że takie programy pozytywnie wpływają na dzietność i zwiększają ją w sposób znaczny – mówi Michał Modro, radca prawny zajmujący się obszarem zdrowia. Jak wskazuje, oprócz refundacji samej procedury potrzebna jest też jednak szersza edukacja społeczeństwa, bo w Polsce stygmatyzacja par, które zdecydowały się na in vitro oraz dzieci poczętych tą metodą, wciąż jest dość częstym problemem.