Wakacyjna akcja konkursowa - Pyszne Obrazy OLE!
Lato to czas kulinarnych podróży i kreatywnych odkryć. Zapraszamy wszystkich wielbicieli smaku do wzięcia udziały w konkursie na stworzenie własnego, pysznego obrazu z produktami OLE! Zabawa rozpocznie się 1 sierpnia. Do wygrania jeden z czterech koszy piknikowych, pełen wyjątkowych, warzywnych przekąsek.
Marka OLE! z radością ogłasza start letniej akcji konkursowej "Pyszne obrazy OLE!", która potrwa od 1 sierpnia do 29 sierpnia. Zabawa, kierowana do osób pełnoletnich, to doskonała okazja dla wszystkich miłośników kulinariów do wyrażenia swojej kreatywności i zdobycia smacznych nagród.
Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy dołączyć do społeczności marki na Facebooku i pod postem konkursowym, który pojawił się się na profilu @Ole-świat warzywnych przysmaków opublikować zdjęcie swojego autorstwa, inspirowane pracami najlepszych kulinarnych twórców. Możliwości są nieograniczone –artystyczna aranżacja na talerzu, pocztówka z kulinarnej podróży czy kompozycja stworzona na kuchennym stole.
Nagrodą główną w każdym losowaniu jest kosz piknikowy, pełen pysznych, warzywnych przekąsek.
W puli nagród przewidziano również wyróżniania dla najlepszych prac oraz upominki dla uczestników aktywnie głosujących na konkursowe prace.
Regulamin i szczegóły akcji dostępne na www.wole-ole.pl w zakładce Aktualności.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.