Wakacyjna akcja konkursowa - Pyszne Obrazy OLE!
Lato to czas kulinarnych podróży i kreatywnych odkryć. Zapraszamy wszystkich wielbicieli smaku do wzięcia udziały w konkursie na stworzenie własnego, pysznego obrazu z produktami OLE! Zabawa rozpocznie się 1 sierpnia. Do wygrania jeden z czterech koszy piknikowych, pełen wyjątkowych, warzywnych przekąsek.
Marka OLE! z radością ogłasza start letniej akcji konkursowej "Pyszne obrazy OLE!", która potrwa od 1 sierpnia do 29 sierpnia. Zabawa, kierowana do osób pełnoletnich, to doskonała okazja dla wszystkich miłośników kulinariów do wyrażenia swojej kreatywności i zdobycia smacznych nagród.
Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy dołączyć do społeczności marki na Facebooku i pod postem konkursowym, który pojawił się się na profilu @Ole-świat warzywnych przysmaków opublikować zdjęcie swojego autorstwa, inspirowane pracami najlepszych kulinarnych twórców. Możliwości są nieograniczone –artystyczna aranżacja na talerzu, pocztówka z kulinarnej podróży czy kompozycja stworzona na kuchennym stole.
Nagrodą główną w każdym losowaniu jest kosz piknikowy, pełen pysznych, warzywnych przekąsek.
W puli nagród przewidziano również wyróżniania dla najlepszych prac oraz upominki dla uczestników aktywnie głosujących na konkursowe prace.
Regulamin i szczegóły akcji dostępne na www.wole-ole.pl w zakładce Aktualności.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta
Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.
Moda
Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.