Wakacyjne Grześki - limitowana edycja na lato
20 maja br. ruszyła sprzedaż limitowanej edycji Grześków Gofree w wyjątkowych, wakacyjnych smakach. Marka przygotowała oryginalne i zaskakujące połączenia w dwóch wersjach: Grześki Gofree Kakao i Czekolada oraz Grześki Gofree Oranżada Hellena Strzelająca, które idealnie wpisują się w letni klimat, pełen dobrej zabawy.
Z końcem maja portfolio marki Grześki rozszerza się o dwa limitowane wafelki: Grześki Gofree Kakao i Czekolada oraz Grześki Gofree Oranżada Hellena Strzelająca. Pierwszy wariant to połączenie ciemnego wafla i kremów o smaku kakaowym i czekoladowym. Drugi produkt to niecodzienne zestawienie jasnego wafelka z kultowym smakiem Oranżady Hellena, ukrytym w kremie ze strzelającym nadzieniem.
- W tym roku na czas wakacji przygotowaliśmy specjalną ofertę z myślą o starszych i młodszych miłośnikach wafli. Grześki Gofree Kakao i Czekolada to świetna opcja dla tych, którzy latem kochają aktywnie spędzać czas. Wersja wafelka bez czekolady na wierzchu sprawdzi się idealnie jako przekąska, którą można wrzucić do plecaka podczas upałów i schrupać w trakcie letnich aktywności – bez obawy, że się rozpuści. Natomiast Grześki Gofree Oranżada Hellena Strzelająca będą szczególnie atrakcyjne dla młodzieży, lubiącej być zaskakiwaną i nieustannie szukającej nowości, również w kwestii wyboru słodyczy - komentuje Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian.
Nowości to tylko część szerokiej oferty marki Grześki bez czekolady. W portfolio dostępne są także Grześki Mega Kakaowe, Grześki Gofree Wanilia – Czekolada, Grześki Gofree Czekolada z orzechami, a także Grześki Dziel na 6 w wersji pojedynczej oraz w rodzinnym multipaku.
Limitowaną edycję Grześki Gofree będą wspierać działania digitalowe. Planowana jest także współpraca z influencerami oraz promocja podczas eventów. W największych stacjach telewizyjnych pojawi się spot wizerunkowy w ramach platformy marki Grześki.
Więcej informacji na https://grzeski.pl/
Producent: Colian sp. z o.o.
● Grześki Gofree Kakao i Czekolada 33 g, sugerowana cena detaliczna 1,59 zł
● Grześki Gofree Oranżada Hellena Strzelająca 33 g, sugerowana cena detaliczna 1,59 zł

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie
Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.
Muzyka
Wiktor Dyduła: Produkcja płyt i nagrywanie teledysków są niezwykle kosztowne. Jeśli nie ma pomocy wytwórni fonograficznej, można założyć zbiórkę na ten cel

Wokalista przyznaje, że często na barkach artystów jest nie tylko przygotowanie materiału na płytę, ale także zebranie pieniędzy na jej nagranie, produkcję i wszelkie działania promocyjne. To wszystko sporo kosztuje. On sam może w tej kwestii liczyć na wsparcie wytwórni fonograficznej, więc jest mu łatwiej, natomiast ci, którzy są zdani sami na siebie, mają twardy orzech do zgryzienia. Dlatego też Wiktor Duduła pochwala chociażby zakładanie publicznych zbiórek na taki cel.