Komunikaty PR

Warsaw Magic Festival 2022. Gwiazdy iluzji, akrobacji i kuglarstwa w Koneserze

2022-08-19  |  11:05
Biuro prasowe

Występy iluzjonistów, klaunów, akrobatów i wielu innych ulicznych artystów – to wszystko będzie można zobaczyć podczas Warsaw Magic Festival 2022. Prawdziwe święto magii zagości w Centrum Praskim Koneser w dniach 19-21 sierpnia, a udział w czarodziejskich wydarzeniach jest bezpłatny. Oprócz tego zarówno na dorosłych, dzieci oraz całych rodzin czekają różnorodne warsztaty. Patronem honorowym festiwalu jest UNICEF Polska.

Wakacje to bajkowy czas odpoczynku i beztroski, a przy tym przyjemnej, ciepłej aury. Letnie dni w Centrum Praskim Koneser są teraz jeszcze bardziej magiczne, ponieważ już w piątek (19 sierpnia) w ramach Festiwalowego Lata Konesera rozpoczyna się Warsaw Magic Festival 2022, który potrwa przez cały weekend. Na trzech scenach – Scenie Głównej (zlokalizowanej przy Magic Mind Museum), Open Stage (przy kominie) oraz na placu Konesera pojawią się nie tylko najlepsi iluzjoniści, akrobaci, performerzy i wszelkiej maści sztukmistrze, ale też muzycy czy grupy teatralne.

W piątek, 19 sierpnia na Scenie Głównej zaplanowano trzy występy. O godz. 16.00 zaprezentuje się iluzjonista Warszawski Magik, a po nim wszystkich przechodniów i uczestników zabawiać będą BCE SWOI (godz. 18.00) i Wojtek Rotowski (godz. 20.00), który na co dzień zajmuje się iluzją, aktorstwem oraz pirotechniką. Sobota i niedziela to z kolei aż pięć pokazów każdego dnia na największej arenie Warsaw Magic Festival 2022. Wśród nich między innymi: Teatr Tadaaam!, Maciek Pęda, Franek Jodłowski czy Kacper Misiorek (szczegóły w afiszu - link).

Ważnym punktem Warsaw Magic Festival 2022 są również warsztaty. Codziennie, przez trzy dni, organizowane będą:

  • magiczne warsztaty Magic Mind Museum,
  • zajęcia z Przerób-My, podczas których stare rzeczy otrzymają nowe życie,
  • warsztaty projektowania graficznego Galerii Ilustracji i Komiksu Polish Comic Art.

Na najmłodszych przygotowane zostały również takie atrakcje jak malowanie twarzy, brokatowe tatuaże, animacje czy warsztaty plastyczne.

Podczas wydarzenia będzie można też wziąć udział w loterii fantowej, z której zysk zostanie przekazany Związkowi Ukraińców w Polsce. W puli – nagrody rzeczowe czy vouchery na interesujące warsztaty.

Więcej informacji o Warsaw Magic Festival 2022 i pozostałych wydarzeniach Festiwalowego Lata Konesera można znaleźć na stronie internetowej koneser.eu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Teatr Warszawska premiera „Intruza” w Teatrze Druga Strefa Biuro prasowe
2022-11-17 | 11:12

Warszawska premiera „Intruza” w Teatrze Druga Strefa

Remi Rachuba, polski aktor i twórca, 19 i 20 listopada zaprezentuje swój monodram na scenie Teatru Druga Strefa w Warszawie. Sztuka miała swoją premierę na prestiżowym szkockim
Teatr Kampania społeczna „Jestem artystą!”
2022-11-14 | 15:41

Kampania społeczna „Jestem artystą!”

Wychodzą na scenę. Mrok rozjaśnia światło reflektorów. Na twarzach widzów widać zaciekawienie, ale i obawę. Czy osoby występujące dadzą radę? Oni wiedzą, co robią. Nie
Teatr Topowi komicy w warszawskim Koneserze. Polski Festiwal Stand-upu już niebawem
2022-08-09 | 12:48

Topowi komicy w warszawskim Koneserze. Polski Festiwal Stand-upu już niebawem

Daniel Midas, Antoni Syrek-Dąbrowski czy Mieszko Minkiewicz – w dniach 11-14 sierpnia do Centrum Praskiego Koneser zawitają największe gwiazdy rodzimej sceny stand-upowej. Podczas

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Roche

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Moda

Natalia Jakuła: Uwielbiam połączenie stylu sportowego i eleganckiego. Jest to bardzo kobiece, wygodne i nareszcie modne

Trenerka cieszy się, że zakładając teraz adidasy do sukienki czy też szpilki do legginsów, nie jest postrzegana jako ktoś, kto nie zna trendów i nie potrafi się dobrze ubrać. Wręcz przeciwnie – styl sportowy ma coraz więcej zwolenniczek i zwolenników. Ona czuje się w nim doskonale, ale to nie oznacza, że stroni od eleganckich, dopasowanych sukienek, które podkreślają jej sylwetkę. Natalia Jakuła przekonuje, że nienaganną figurę zawdzięcza regularnym ćwiczeniom i zdrowemu odżywianiu, choć jak przekonuje, nie potrafi też odmówić sobie bezy czy brownie.

Konsument

Ostatnie lata przyniosły wysyp start-upów sektora foodtech. Rozwój rynku napędza rosnąca świadomość konsumentów

Rynek foodtech może zanotować w najbliższych kilku latach ponad 50-proc. wzrost przychodów – przewidują analitycy. Innowacje w sektorze żywności kreują dziś przede wszystkim start-upy, których nie ma może na rynku dużo, ale w szybkim tempie ich przybywa. Zajmują się dziś m.in. wytwarzaniem roślinnych zamienników mięsa, po które konsumenci sięgają coraz chętniej, ale też upcyklingiem żywności i ograniczaniem marnotrawstwa. Są też obszary bardziej zaawansowane, takie jak mięso hodowane w laboratoriach czy druk 3D jedzenia. – Wiele osób myśli, że to może jakaś przemijająca moda, ja myślę, że to już zmiana, której nie da się zatrzymać – mówi Piotr Grabowski z foodtech.ac. Co istotne, podobnie podchodzą do tego inwestorzy, którzy chcą wspierać ten biznes.

IT i technologie

Znani muzycy stworzyli utwór oparty na dźwiękach natury. Specjalne urządzenia zebrały „muzykę” z Puszczy Białowieskiej

Fale elektromagnetyczne wytwarzane przez rośliny mogą stanowić akompaniament muzyczny. Dzięki specjalnemu urządzeniu impulsy zarejestrowane w Puszczy Białowieskiej zostały zamienione na dźwięki i dostarczone do studia produkcyjnego. Tam z udziałem wokalistki Pauliny Przybysz i znanego producenta muzycznego Baascha powstała piosenka, stanowiąca efekt czwartej edycji projektu Czarna Polana. – Sporym wyzwaniem było zbieranie autentycznych dźwięków, bo dużo łatwiej jednak jest te dźwięki wyprodukować w zaciszu studia czy kupić, ale dzięki temu w „Pulsie” natura faktycznie wybrzmiewa – podkreślają realizatorzy kampanii.