Warstwowa sałatka od marki Eisberg
Orchidea Creative Group
ul. Ruska 51B
50-079 Wrocław
s.makowska|grupaorchidea.pl| |s.makowska|grupaorchidea.pl
517 412 466
https://grupaorchidea.pl/
Warstwowa sałatka to idealne rozwiązanie dla wszystkich zapracowanych, którzy przy natłoku obowiązków, często zapominają o systematycznym spożywaniu posiłków. Zamknięta w słoiczku świetnie sprawdzi się na drugi dzień jako np. lunch w pracy. Przyda się również w podróży, w szkole czy po treningu. Musimy jedynie pamiętać by odpowiednio ułożyć warstwy – zaczynając od dressingu, po cięższe składniki, kończąc na świeżej i chrupiącej mieszance sałat z buraczkiem.
Składniki:
1 woreczek mieszanki sałat Bolero mix firmy Eisberg
pół awokado
2 ogórki kiszone
50 g zielonej soczewicy
pół jabłka
pół czerwonej papryki
garść pestek dyni
3 łyżki oliwy z oliwek
sok z połówki cytryny
pół szklanki natki pietruszki
papryczka chilli
sól
Przygotowanie:
Soczewicę wrzucić do osolonej, wrzącej wody i gotować 25 min. Odcedzić i zostawić do ostudzenia. Oliwę, drobno posiekaną pietruszkę i papryczkę chilli wymieszać z sokiem z cytryny, następnie doprawić do smaku solą. Paprykę pokroić w krótkie paski, ogórek, jabłko i awokado w kostkę. Na dno słoika wlać dressing, następnie wsypać soczewicę i układać warstwowo: jabłko, ogórek, awokado, paprykę oraz mieszankę sałat Bolero mix. Posypać prażonymi pestkami dyni. Przed spożyciem wymieszać wszystkie warstwy bądź wyłożyć do miseczki.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.