Warszawa: 100 bezpłatnych badań CA 15-3 czeka na kobiety

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations
ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Bezpłatne badania krwi na antygen nowotworowy CA 15-3 oraz porady zdrowotne będą dostępne dla kobiet, które 12 października odwiedzą Galerię Północną. Odbędzie się tam akcja profilaktyczna, której celem jest zwiększenie świadomości na temat profilaktyki raka szyjki macicy i raka piersi.
Zdrowie jest najważniejsze i trzeba o nie dbać. Przypomni o tym specjalna akcja skierowana do kobiet, zwracająca uwagę na rolę profilaktyki w skutecznej walce z nowotworami, m.in. piersi i szyjki macicy.
Wydarzenie, będące częścią kolejnej odsłony kampanii społecznej „Różowy Październik”, odbędzie się już w najbliższą sobotę (12.10) w Galerii Północnej w Warszawie. To wspólny projekt takich marek jak Olaplex, Oribe, Kevin Murphy i Eleven Australia. Jego celem jest podkreślenie znaczenia regularnych badań oraz zdrowego stylu życia.
W ramach wydarzenia, kobiety, które 12 października przyjdą do Północnej, będą miały możliwość skorzystania z bezpłatnych badań w BADABUSIE, czyli w mobilnym gabinecie medycznym. Zaplanowano 100 bezpłatnych badań krwi na antygen nowotworowy CA 15-3. To marker, którego podwyższony poziom może pomóc we wczesnej diagnostyce m.in. raka piersi, a także płuc, jajników, trzustki czy wątroby.
Na tym jednak nie koniec. Istotnym elementem akcji jest także edukacja prozdrowotna. Organizatorzy zaplanowali spotkania z ekspertami, którzy opowiedzą, jak dbać o zdrowie i kiedy warto się badać. Ponadto uczestniczki wydarzenia dowiedzą się m.in. o najnowocześniejszych metodach wykrywania oraz leczenia raka piersi i raka szyjki macicy.
– W wydarzeniu powinna wziąć udział każda kobieta, niezależnie od wieku. Dla siebie, dla swojej córki, wnuczki, kuzynki. Daje ono wgląd w to, jak ważne w leczeniu poważnych chorób są dziś świadomość i wczesna diagnostyka – mówi Barbara Andrzejewska, marketing manager Galerii Północnej i dodaje: – Biorąc udział w akcji można się przebadać i to bezpłatnie. Kilka minut, które poświęcimy na badanie krwi lub nawet rozmowę o diagnostyce, może dosłownie uratować życie.
Badabus czekać będzie przed wejściem do Północnej od strony ul. Trakt Nadwiślański, w godzinach od 10.00 do 16.00.

Szyna CPM – nowoczesne wsparcie w rehabilitacji po przebytej operacji kolana i biodra

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.