Komunikaty PR

Warszawski finał Brave Kids już w tym tygodniu!

2020-07-27  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Na Bemowie trwają kreatywne warsztaty artystyczne w ramach unikatowego w skali kraju projektu Brave Kids. Mieszkańcy Warszawy mający wielokulturowe pochodzenie przygotowują niecodzienny spektakl, który zaprezentują w najbliższy piątek w Warszawie. Później wystąpią na wielkim finale we Wrocławiu.

W lokalnej odsłonie wyjątkowego projektu artystyczno-edukacyjnego Brave Kids 2020 uczestniczy 25 osób w wieku od 7 do 16 lat. Na co dzień mieszkają w Warszawie i okolicach, ale mają korzenie w aż sześciu różnych krajach: Polsce, na Ukrainie, w Kazachstanie, Wietnamie, Chinach i Turcji. – Zebranie tak wielokulturowej grupy jest wielkim sukcesem tegorocznej edycji. Dzięki temu nie odczuwamy braku gości z zagranicy. Idea projektu, zakładająca integrację dzieci i młodzieży różnego pochodzenia, została zachowana – cieszy się Malika Murzagali, menedżerka programowa Brave Kids odpowiedzialna za rekrutację.

Od 20 lipca uczestnicy spotykają się w Bemowskim Centrum Kultury na warsztatach w formie bezpłatnych półkolonii. Są to głównie zajęcia z pogranicza performance i śpiewu, podczas których Brave Kids przygotowują m.in. etiudy teatralne. – Wielką zaletą warsztatów jest to, że dzieci uczą się od siebie rozmaitych umiejętności, oswajając się przy tym z różnorodnością etniczną i poznając inne języki. To sprawia, że rozwijają się w wielu kierunkach – podkreśla Alicja Staniszewska, koordynatorka Brave Kids w Warszawie.

Wszystko zaczęło się od obserwacji dzieci: ich potencjału oraz tego, co sprawia im przyjemność. To wyłoniło punkt wyjścia do stworzenia spektaklu będącego efektem prawie dwutygodniowej pracy. Nad wszystkim czuwali doświadczeni instruktorzy artystyczni Brave Kids: Jolanta Sikorska (aktorka teatralna), Mateusz Godlewski (tancerz breakdance), Alicja Brudło (aktorka i śpiewaczka) oraz Anna Maria Sadowska (aktorka i reżyserka teatralna). Pokaz premierowy już 31 lipca o godz. 18.00 w Bemowskim Centrum Kultury przy ul. Górczewskiej 201. Wstęp wolny. Obowiązują zapisy – TUTAJ.

Ważną częścią tegorocznej edycji Brave Kids jest spotkanie wszystkich uczestników, w tym warszawskich, we Wrocławiu na festiwalu „Brave Kids pod wrocławskim niebem” 28 sierpnia.

Chcemy, żeby było to wielkie i niecodzienne święto dzieci. Wspólnie z kilkunastoma wrocławskimi instytucjami organizujemy ponowny Dzień Dziecka – podsumowuje Iwona Frydryszak, producent wykonawczy projektu Brave Kids.

Uznanie na całym świecie

Brave Kids to niezwykły projekt, łączący źródłowe kultury i tradycje muzyczne, taneczne i teatralne odległe od siebie nieraz o tysiące kilometrów. To również autorski model pracy twórczej, umożliwiający dzieciom swobodne rozwijanie talentów i artystyczną współpracę. Takie podejście doskonale się sprawdziło, czego dowodem jest 10 dotychczasowych edycji projektu. Wzięło w nich udział łącznie 1500 dzieci ze 180 grup artystycznych z kilkudziesięciu krajów z pięciu kontynentów, a w swoich domach gościło je 500 polskich rodzin z 13 miast. Wspólne spektakle młodych artystów przypominały wulkany energii, zawsze były niepowtarzalne i zaskakiwały pomysłowością. Brave Kids to jedyny tego rodzaju międzynarodowy projekt. Zyskał uznanie na całym świecie.

Projekt powstał w 2009 roku przy wrocławskim Brave Festival, jednym z najbardziej uznanych i prestiżowych wydarzeń kulturalnych Wrocławia i Polski. Głównym organizatorem i pomysłodawcą Brave Kids jest wrocławskie Stowarzyszenie Kultury Teatralnej Pieśń Kozła. Edycje odbywające się w każdym z miast organizowane są w partnerstwie z lokalnymi organizacjami pozarządowymi i instytucjami kultury. W Warszawie organizatorem jest Bemowski Dom Kultury.

Więcej informacji: www.bravekids.eu oraz www.facebook.com/BraveKids

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Teatr ŚWIAT, W KTÓRYM WSZYSTKO JEST MOŻLIWE PIASKOWY WILK W TEATRZE PINOKIO W ŁODZI Biuro prasowe
2024-12-20 | 12:00

ŚWIAT, W KTÓRYM WSZYSTKO JEST MOŻLIWE PIASKOWY WILK W TEATRZE PINOKIO W ŁODZI

Już w styczniu młodzi widzowie Teatru Pinokio w Łodzi wyruszą w niezwykłą podróż do świata dziecięcej wyobraźni i przyjaźni. Właśnie rozpoczęły się próby do spektaklu
Teatr SIŁA OSOBOWOŚCI! ZNAMY OBSADĘ ŁÓDZKIEJ ODSŁONY „MAMMA MIA!”
2024-12-18 | 16:00

SIŁA OSOBOWOŚCI! ZNAMY OBSADĘ ŁÓDZKIEJ ODSŁONY „MAMMA MIA!”

– To oczywiste, że szukaliśmy umiejętności, aktorskich i wokalnych. Ale chcieliśmy też czegoś więcej: takiej nieopisywalnej iskry i różnorodności osobowości – tak
Teatr TEATR PINOKIO W ŁODZI SŁUCHA GŁOSU WIDZÓW.
2024-12-16 | 14:00

TEATR PINOKIO W ŁODZI SŁUCHA GŁOSU WIDZÓW.

TEATR PINOKIO W ŁODZI SŁUCHA GŁOSU WIDZÓW.   KOMFORTKI, SKRZYNECZKI I POMIESZCZENIE PIELĘGNACYJNE DLA MALUCHÓW     Teatr Pinokio w Łodzi po raz

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.