Weber Shandwick z działaniami dla łotewskiej Rygi
Agencja Weber Shandwick rozpoczęła współpracę z Agencją Inwestycji i Turystyki Rygi, która ma na celu promocję stolicy Łotwy - Rygi jako atrakcyjnego celu turystycznego dla Polaków.
Agencja Weber Shandwick Poland została wybrana przez Agencję Inwestycji i Turystyki Rygi (RITA) do przeprowadzenia szeroko zakrojonej kampanii promującej Rygę jako idealne miejsca na kilkudniowy wypad dla polskich turystów.
Umowa obejmuje szereg aktywności, w tym przeprowadzenie badań społecznych weryfikujących kluczowe dla polskiego turysty potrzeby i oczekiwania podczas wyjazdu na city break do innego kraju, ale też wiedzę Polaków na temat samej Rygi. Weber Shandwick odpowiada ze kompleksowe prowadzenie biura prasowego, relacje mediowe, współprace influencerskie oraz rekomendację dodatkowych, niestandardowych aktywności. Z ramienia agencji projekt prowadzą Irena Sękal, Director, Healthcare & Consumer PR oraz Oliwia Gissel, Senior Account Executive. Umowa została podpisana do końca 2024 roku.
Kampania dla łotewskiej Rygi ma na celu nie tylko zwiększenie liczby turystów odwiedzających to miasto, ale także budowanie świadomości na temat unikalnych atrakcji, które oferuje Ryga.
Weber Shandwick Poland jest częścią globalnej sieci agencji PR, znanej z innowacyjnych kampanii i strategicznego podejścia do komunikacji. W Polsce działa od 2006 roku specjalizując się w doradztwie strategicznym, opracowywaniu strategii komunikacji, a także w zarządzaniu reputacją, media relations oraz komunikacji kryzysowej. Specjalizacja branżowa agencji obejmuje takie sektory jak technologia, ochrona zdrowia, energetyka, telekomunikacja, motoryzacja, transport i logistyka, FMCG, przemysł, branża spożywcza i e-commerce.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Qczaj: Moja siostra przeszła załamanie psychiczne. Dźwigamy na swoich barkach bardzo dużo i czasami po prostu nie mamy już siły
Trener przeżył niedawno prawdziwe chwile grozy po tym, gdy jego siostra trafiła do szpitala. Mimo że jest już dorosła, to nadal czuje się za nią odpowiedzialny, tak samo jak wtedy, kiedy opiekował się nią po wyjeździe mamy do USA. Jednocześnie Qczaj apeluje do tych, którzy zmagają się z jakimś kryzysem psychicznym, by nie wstydzili się mówić o swoich problemach i mieli odwagę prosić o pomoc. Dzięki temu można zapobiec tragedii.
Konsument
Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.
Gwiazdy
Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.