Weber Shandwick z działaniami dla łotewskiej Rygi
Agencja Weber Shandwick rozpoczęła współpracę z Agencją Inwestycji i Turystyki Rygi, która ma na celu promocję stolicy Łotwy - Rygi jako atrakcyjnego celu turystycznego dla Polaków.
Agencja Weber Shandwick Poland została wybrana przez Agencję Inwestycji i Turystyki Rygi (RITA) do przeprowadzenia szeroko zakrojonej kampanii promującej Rygę jako idealne miejsca na kilkudniowy wypad dla polskich turystów.
Umowa obejmuje szereg aktywności, w tym przeprowadzenie badań społecznych weryfikujących kluczowe dla polskiego turysty potrzeby i oczekiwania podczas wyjazdu na city break do innego kraju, ale też wiedzę Polaków na temat samej Rygi. Weber Shandwick odpowiada ze kompleksowe prowadzenie biura prasowego, relacje mediowe, współprace influencerskie oraz rekomendację dodatkowych, niestandardowych aktywności. Z ramienia agencji projekt prowadzą Irena Sękal, Director, Healthcare & Consumer PR oraz Oliwia Gissel, Senior Account Executive. Umowa została podpisana do końca 2024 roku.
Kampania dla łotewskiej Rygi ma na celu nie tylko zwiększenie liczby turystów odwiedzających to miasto, ale także budowanie świadomości na temat unikalnych atrakcji, które oferuje Ryga.
Weber Shandwick Poland jest częścią globalnej sieci agencji PR, znanej z innowacyjnych kampanii i strategicznego podejścia do komunikacji. W Polsce działa od 2006 roku specjalizując się w doradztwie strategicznym, opracowywaniu strategii komunikacji, a także w zarządzaniu reputacją, media relations oraz komunikacji kryzysowej. Specjalizacja branżowa agencji obejmuje takie sektory jak technologia, ochrona zdrowia, energetyka, telekomunikacja, motoryzacja, transport i logistyka, FMCG, przemysł, branża spożywcza i e-commerce.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta
Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.
Moda
Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.