Komunikaty PR

WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA

2024-07-25  |  10:00
Biuro prasowe

WEEKEND W OFFIE:

TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA
I NIEDZIELNY LUNCH BEZ DZIECIAKÓW

 

Kiedy inne teatry wakacyjnie śpią – ten gra. W najbliższy weekend Teatr Komedii Impro zaprasza na dynamiczny „IMPRO Atak!”, komediowy wgląd w związki w „IMPRO Swing!, czyli para na parze” oraz na niedzielne rodzinne popołudnie z improwizowanymi bajkami. Poszukiwacze muzyczno-tanecznych wrażeń mogą się wybrać w piątek do klubu DOM na kolejną bikiniarską potańcówkę. 

– Teatr Komedii Impro w Łodzi gra przez całe wakacje. W każdy piątek i sobotę o godzinie 20.00, zapraszamy na nasze niepowtarzalne, komediowe i w pełni improwizowane spektakle. W wakacyjnym repertuarze mamy m.in. nasz hitowy „Kryminał improwizowany” oraz „IMPRO      Atak!”, czyli najbardziej dynamiczny spektakl złożony z krótkich gier impro, w którym widownia rzuca improwizatorom coraz to nowe wyzwania – opowiada Maria Gudejko, dyrektor artystyczna Teatru Komedii Impro.

Już jutro, 26 lipca o godzinie 20:00, Teatr Komedii Impro zaprasza na „IMPRO Atak!” – dynamiczne przedstawienie, w którym aktorzy mierzą się z wyzwaniami rzucanymi przez publiczność. Widzowie decydują o miejscach akcji i rolach, jakie przyjmują aktorzy, tworząc niepowtarzalne i zabawne scenki.

Natomiast w sobotę, 27 lipca o tej samej godzinie, będzie można zobaczyć      „IMPRO Swing!, czyli para na parze” – komediowy spektakl o związkach. Widzowie dowiedzą się, jak kobiety i mężczyźni postrzegają swoje relacje i co wpływa na ich codzienne życie. Improwizatorzy zajrzą do damskiej toalety, w której będą rozmawiać o relacjach i partnerach, tworząc zabawne i refleksyjne scenki.

Niedziela to czas rodzinny, więc 28 lipca o godzinie 16:00, teatr zaprasza na „Wymyślankę” – interaktywną bajkę improwizowaną dla dzieci w wieku od 3 do 10 lat. Mali widzowie będą mieli wpływ na przebieg akcji, wybierając postacie, kostiumy i kierunek fabuły.

Cena biletów na „IMPRO Atak!” to 60 złotych, „IMPRO Swing!, czyli para na parze” – 80 złotych, a „Wymyślankę” – 40 złotych. – Na niedzielne „Wymyślanki” można zdobyć bilety w bardzo promocyjnej cenie, już od złotówki. Po szczegółowe informacje odsyłam do naszych mediów społecznościowych i na stronę internetową www.teatrkomediiimpro.pl – zachęca Maria Gudejko.

Ale to nie wszystkie atrakcje OFFa na ten weekend. W piątek o godzinie 22.00 klub DOM zaprasza na kolejną z cyklu Bikiniarską Potańcówkę, czyli imprezę z rock'n'rollowym zacięciem, stworzoną przez trzech fanów gitarowej muzyki i dobrej zabawy. O muzyczne brzmienia zadbają Sasza i Rebel.

Zaś w niedzielę na spragnionych chwili wytchnienia rodziców czekać będzie restauracja Drukarnia. Podczas gdy rodzice i opiekunowie będą cieszyć się czasem dla siebie, maluchami zajmą się animatorki, które zadbają o doskonałą zabawę dzieci w godzinach od 11:00 do 15:00. Udział w akcji Sunday Funday jest darmowy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć

Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.

Konsument

Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.

Gwiazdy

Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.