Komunikaty PR

Weź udział w darmowych szkoleniach dla Dyrektorów przedszkoli i żłobków!

2024-12-19  |  12:00

Codziennej pracy Dyrektora towarzyszy wiele wyzwań związanych z pracownikami, współpracą z rodzicami, opieką nad dziećmi, czy prowadzeniem własnego biznesu. KDPN czyli Klub Dyrektora Placówki Niepublicznej to społeczność Dyrektorów oraz właścicieli przedszkoli i żłobków, którzy wspierają się wzajemnie. Stworzony został z myślą o osobach, które chcą się rozwijać, czerpać inspiracje i dzielić się swoją wiedzą z innymi.

 

KDPN to comiesięczne spotkania w kameralnym i zaufanym gronie Dyrektorów, którzy rozmawiają o swoich obowiązkach i pomagają sobie w pokonywaniu wyzwań. To przestrzeń do przyjaznych rozmów przy pizzy. Towarzyszy im szkolenie przeprowadzone przez ekspertów. Odbywa się ono w luźnej atmosferze, bo w końcu przy kawce i ciasteczku wiedza lepiej wchodzi do głowy. A to wszystko zupełnie bezpłatnie! 

 

Chcesz się rozwijąc i zaangażować w organizację spotkań klubu? Zostań ambasadorem i rozbuduj KDPN również w innych miastach! Zaangażuj się w tę inicjatywę i stwórz wyjątkową społeczność Dyrektorów w mieście, w którym zapragniesz! 

 

Spotkania klubu odbywają się raz w miesiącu w WarszawieKrakowie oraz Bytomiu

Harmonogram spotkań

  • KDPN w Warszawie: 9 stycznia, 6 lutego, 6 marca, 3 kwietnia, 8 maja, 5 czerwca.
  • KDPN w Bytomiu: 8 stycznia, 12 lutego, 12 marca, 9 kwietnia, 14 maja, 11 czerwca. 
  • KDPN w Krakowie: 16 stycznia, 27 lutego, 27 marca, 24 kwietnia, 22 maja, 12 czerwca.  

 

Wszystkie informacje o klubie wraz z formularzem zgłoszeniowym znajdują się na stronie: https://kdpn.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Kariera Jak uczyć o ekologii? Ogólnopolski Klub EkoEdukatora zaprasza na nieodpłatne szkolenia dla nauczycieli Biuro prasowe
2025-05-22 | 10:00

Jak uczyć o ekologii? Ogólnopolski Klub EkoEdukatora zaprasza na nieodpłatne szkolenia dla nauczycieli

Sprawdzone źródła wiedzy, nowoczesne narzędzia edukacyjne i nieodpłatny wstęp na spektakle w teatrze ekologicznym. Powraca program dla wyróżniających się
Kariera Nie ma wakacji od prac sezonowych – trwają cały rok. Jacy pracownicy są najbardziej poszukiwani?
2025-05-21 | 08:00

Nie ma wakacji od prac sezonowych – trwają cały rok. Jacy pracownicy są najbardziej poszukiwani?

Aż 67% pracowników sezonowych to kobiety – wbrew stereotypom o „męskiej pracy fizycznej”. Drugą największą grupę stanowią osoby w wieku 18-24 lata –
Kariera Fundusz Amazon: Milion złotych na wsparcie edukacji Polaków
2025-04-14 | 06:00

Fundusz Amazon: Milion złotych na wsparcie edukacji Polaków

Według danych World Economic Forum [1] do 2030 roku aż 39 proc. obecnych kompetencji zawodowych będzie wymagało aktualizacji lub stanie się zbędne. Przyszłość rynku pracy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć

Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.

Konsument

Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.

Gwiazdy

Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.