Komunikaty PR

Weź udział w konkursie i zgarnij kultowe klapki Kubota x KFC

2022-08-19  |  09:30
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 2.33 MB )

KFC konsekwentnie celebruje kolejne tygodnie wakacji, zachęcając do tego także swoich fanów. Aby ten letni i beztroski czas upłynął w jak najlepszej atmosferze, marka KFC zaprasza wszystkich do udziału w konkursie „Idealny Duet KFC”, w którym do wygrania będą wyjątkowe gadżety! Zadania konkursowe pojawią się na profilach na Instagramie i TikToku popularnych influencerów, a pierwsze z nich można znaleźć już u Milkart. Do zgarnięcia są… kultowe klapki Kubota z limitowanej serii stworzonej z marką KFC!

W KFC wakacje trwają w najlepsze. Sieć restauracji postanowiła obdarować swoich fanów wyjątkowym, letnim gadżetem – jedynymi w swoim rodzaju klapkami Kubota, które powstały w ramach współpracy obydwu marek.

Pyszny, chrupiący kurczak doskonale pasuje do sosu Kentucky Gold, a KFC Deluxe Shakes to idealne ochłodzenie w upalne, wakacyjne dni. KFC postawiło na kolejne super połączenie i stworzyło wraz z marką Kubota perfekcyjny letni gadżet. Efektem tej współpracy są legendarne klapki z rzepem w wersji zaprojektowanej specjalnie dla fanów chrrrupiącego kurczaka!

Klapki Kubota x KFC nie trafią jednak do regularnej sprzedaży. To letnie obuwie, wyprodukowane w limitowanej liczbie zaledwie 400 par, będzie można wygrać biorąc udział w wakacyjnym konkursie „Idealny Duet KFC”.

W ramach tej letniej aktywacji pojawiło się już zadanie konkursowe na profilu Milkart, super zabawnej i utalentowanej cosplayerki. Kolejne będą pojawiać się sukcesywnie także u innych twórców, między innymi u Mr.Kryha, miłośnika jedzenia słynącego z powiedzonka „a ja mam takie nietypowe zamówienie”. Warto śledzić swoich ulubionych influencerów i sprawdzać, który z nich dołączył do akcji „Idealny Duet KFC”.

Zadanie konkursowe dla wszystkich fanów KFC będzie pysznie proste. Spośród influencerów wspierających konkurs wystarczy wybrać swojego ulubionego twórcę i w komentarzu pod jego postem z opisem konkursu kreatywnie odpowiedzieć na pytanie: jakie połączenie w KFC jest Twoim ulubionym i dlaczego? Na koniec trzeba jeszcze oznaczyć znajomego, z którym tworzy się duet idealny i czekać już tylko na wyniki. A te pojawią się pod koniec sierpnia.

Przesyłka od KFC z pewnością zachwyci każdego fana chrupiącego kurczaka, bo klapki Kubota to zdecydowanie bestsellerowy gadżet. Już w latach 90. to piankowe obuwie podbiło serca Polaków, którzy kupowali klapki Kubota głównie na lokalnych bazarkach. Po małym rebrandingu i modyfikacjach w 2018 roku, kiedy to powstała wersja Kubota 2.0, podbija te serca na nowo. Wpisując się w trendy mody na streetwear i ekstrawagancję, nowe modele wróciły jako wspomnienie końcówki XX wieku i sentyment do ówczesnego, dość specyficznego stylu.

***

Na skróty:

KFC na Instagramie: https://www.instagram.com/kfc_polska/

KFC na Facebooku: https://www.facebook.com/kfcpolska/

Biuro prasowe: https://amrestnews.eu/presskits/kfc 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Nowość w stałej ofercie marki Grześki! Biuro prasowe
2024-08-14 | 13:45

Nowość w stałej ofercie marki Grześki!

Idealnie kruche wafelki przełożone pysznym kremem o smaku kakao lub masła orzechowego, oblane po bokach mleczną czekoladą Goplana. Mowa oczywiście o dwóch nowych wariantach wafli
Żywienie Colian rozszerza podniebną ekspansję!
2024-08-14 | 13:45

Colian rozszerza podniebną ekspansję!

Wafle Grześki w formacie Mega, należące do polskiego producenta Colian, są dostępne w ofercie sprzedażowej linii WizzAir. Kultowy produkt, doskonale znany na rynku krajowym, można zakupić
Żywienie Oranżada Hellena partnerem Sopot Festiwal Top of the Top!
2024-08-14 | 13:45

Oranżada Hellena partnerem Sopot Festiwal Top of the Top!

Muzyczną ucztę sopockiego festiwalu uświetni w tym roku kultowa, wybitna i jedyna w swoim rodzaju Oranżada Hellena. Bilbordy sponsorskie, zapowiadające Sopot Festiwal Top of the Top pojawią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Media

Media

Tomasz Jacyków: Bardzo modny tego lata jest nurt bieliźniany. Hitem są spodenki udające męskie bokserki

Zdaniem Tomasza Jacykowa w letnich stylizacjach możemy sobie pozwolić na więcej, ale trzeba pamiętać, że szorty, koszulki bez ramiączek, mocno wycięte topy i zwiewne spódniczki zamiast podkreślać atuty sylwetki, mogą tylko uwypuklić jej mankamenty i niedoskonałości. W konsekwencji źle dobrane wakacyjne zestawienia zamiast zachwycać, budzą niesmak. Poza tym coś, co idealnie pasuje na plażę, niekoniecznie musi dobrze wyglądać na ulicy. Stylista z uwagą śledzi bieżące trendy i jak przyznaje, bardzo podoba mu się chociażby eksponowanie bielizny i czynienie jej ważnym elementem codziennych stylizacji.

Prawo

Ostatni moment na przyjęcie standardów ochrony małoletnich w placówkach pracujących z dziećmi. Przepisy mają pomóc walczyć ze zjawiskiem przemocy wobec najmłodszych

15 sierpnia mija termin wprowadzenia standardów ochrony małoletnich (SOM) we wszystkich instytucjach pracujących z dziećmi. Poza oczywistymi placówkami, takimi jak szkoły, przedszkola czy kluby sportowe, obowiązek ten dotyczy także np. hoteli czy szpitali. Wdrożenie przez te instytucje odpowiednich procedur zapobiegawczych i interwencyjnych ma doprowadzić docelowo do zmniejszenia skali przemocy i nadużyć wobec najmłodszych. – Standardy ochrony małoletnich przez to, że są obowiązkowe i dotyczą tak wielu organizacji i instytucji, będą prawdziwą zmianą społeczną, o ile świadomie podejdziemy do ich przygotowania i wdrażania – podkreśla Agata Sotomska z Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.