Komunikaty PR

Więcej niż produkt. Relacje i otoczenie marki mają moc

2020-07-21  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Budowanie silnej marki to nie tylko dbałość o najwyższą jakość produktów i zróżnicowanej oferty dostosowanej do potrzeb klienta. To także budowanie relacji, które pozwalają tworzyć zupełnie nową wartość na rynku i wyróżnić się wśród konkurencji.

Dlaczego cały świat oszalał na punkcie laptopa z nadgryzionym jabłkiem? Co kieruje nas w stronę półek, na których stoją puszki z Coca-Colą? Dlaczego niektóre marki są bardziej rozpoznawalne od innych? Odpowiedź tkwi w relacjach i wartościach, które przekazują otoczeniu. Silna więź z odbiorcami to klucz do budowania trwałych fundamentów firmy, niezależnie od tego czy jesteśmy światowym gigantem, czy działamy lokalnie. Przykładem tego, że nie trzeba wywodzić się z Doliny Krzemowej, aby wcielić tę zasadę w życie jest marka 9design z wyposażeniem wnętrz, która właśnie wystartowała z nowym cyklem: Przyjaciele 9design.

Zostańmy przyjaciółmi!

Przyjaciele 9design to cykl, w którym marka przedstawia wspierających ją ludzi, dzięki którym w dużej mierze osiągnęła sukces i rozpoznawalność. W social mediach prezentowane są autorskie grafiki w formie moodboardów z ich autorskimi selekcjami produktów oraz krótkie komentarze dotyczące marki. Takie działania mają realny wpływ na budowanie zaangażowanej społeczności, ale stają się także drogowskazem dla klientów, którzy szukają inspiracji. Dotychczas udział w cyklu wzięła Ewa Mierzejewska, autorka bloga ewaiwnetrze.pl, ekspert z dziedziny sztuki i designu, prowadząca autorską audycję w Dzień Dobry TVN, współorganizatorka Targów Sztuki Dostępnej oraz projektantka wnętrz Magdalena Miśkiewicz z Miśkiewicz Design. W zacnym gronie entuzjastów marki pojawił się także Łukasz Siwiec, fotograf i stylista wnętrz, związany z jednym z najbardziej prestiżowych magazynów kobiecych.

 -W 9design najbardziej lubię różnorodność. Niezależnie jaki styl jest Ci bliski, zawsze znajdziesz tam coś, co dopełni Twoje wymarzone wnętrze: od produktów uznanych, luksusowych marek, po perełki z ofert niszowych producentów.  Wiele pięknych przedmiotów w jednym miejscu! – podkreśla Łukasz.

Niebawem w social mediach 9design pojawią się kolejne selekcje zaprzyjaźnionych redaktorów i gwiazd, w tym m.in. wybór Doroty Szelągowskiej, lubianej i rozpoznawalnej prowadzącej kilku popularnych programów telewizyjnych o tematyce wnętrzarskiej. A to dopiero początek!

Dream team

Marka to przede wszystkim ludzie: kompetentny zespół, który potrafi stworzyć doskonałą atmosferę, to skarb. A takim właśnie może pochwalić się 9design. Dzięki właściwemu podejściu do klientów, doradcy budują z nimi ciepłe relacje, pomagając odnaleźć się w gąszczu trendów i potrzeb, dając szansę na chwilę relaksu w ciągu dnia i sprawiając, że zakupy stają się bardzo przyjemnym doświadczeniem.

-Showroom 9design to miejsce, gdzie zawsze dobiorę piękne meble, lampy i dodatki do moich projektów. Cenię sobie szeroki wybór produktów i selekcję najlepszego wzornictwa, ale przede wszystkim ich profesjonalną obsługę. Wiem, że gdy odwiedzę showroom z moim Klientem, dostaniemy pyszną kawę i wyjdziemy pewni, że to był dobrze i produktywnie spędzony czas. 9design to więcej niż sklep - to jakość, elastyczne podejście, najwyższe standardy obsługi i ludzie z pozytywną energią – wyjaśnia Magdalena Miśkiewicz.

Wizytówką showroomu jest także dobrze zaprojektowana ekspozycja, która nie stroni od kontrastowych połączeń. Dzięki różnorodności stylów, każdy znajdzie tu coś dla siebie.

-Uwielbiam buszować wśród przedmiotów w różnych stylach, kolorach, kształtach. Ten eklektyzm uważam za największą zaletę 9design. Różnorodność pozwala stworzyć dom "żywy", oryginalny, niepodobny do innych - ocenia Ewa Mierzejewska.

W czasach coraz niższego zaufania do marek, które deklarują pewne wartości i obiecują sprostać potrzebom konsumentów 9design odwołuje się do swoich największych atutów: autentyczności, różnorodnej selekcji produktów i marek oraz ludzi. Zwłaszcza ten ostatni element reprezentowany przez zgrany zespół, zaangażowanych klientów i wspierających ją Przyjaciół sprawia, że 9design może pochwalić się przyjaznym wizerunkiem i „ludzką twarzą”, które zachęcają do interakcji i dołączenia do świata marki.

Więcej na: https://9design.pl

Wirtualny spacer: https://9design.pl/Salon-9design-cabout-pol-13.html

***Od początku istnienia 9design, czyli od 2009r., przyświeca idea stworzenia miejsca, które jest czymś więcej niż tylko sklepem internetowym. Miejsca pełnego przytulnego ciepła, w którym każdy czuje się dobrze… jak w domu! Wizytówką sklepu jest szeroki wybór oryginalnych mebli i dodatków uznanych światowych marek – m.in. Artemide, Le Klint, Flos, LZF, Zuiver czy HK Living. 9design śmiało wychodzi poza ramy standardowego sklepu i z dumą prezentuje kolekcje foteli, sof i tapicerowanych krzeseł wyprodukowanych wyłącznie na własne zamówienie.

9design to ponad 6 000 designerskich, wyselekcjonowanych mebli, lamp i dodatków i niezawodna obsługa klienta, która pomoże w zrealizowaniu każdej wizji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia? Biuro prasowe
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
2025-04-24 | 14:00

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.

Ochrona środowiska

Wokół utylizacji odpadów medycznych narosło wiele mitów. Nowoczesne instalacje pozwalają wykorzystać ten proces do produkcji ciepła i energii

Według różnych szacunków w Polsce powstaje od 60 do nawet 200 tys. t odpadów medycznych. Wymagają one specjalnego trybu postępowania, innego niż dla odpadów komunalnych – jedyną dopuszczalną i obowiązującą w świetle polskiego prawa metodą jest ich spalanie. Obecnie zakłady przetwarzania odpadów to nowoczesne instalacje połączone z odzyskiem energii. Termiczne przekształcenie odpadów może też być elementem gospodarki o obiegu zamkniętym.

Moda

Piotr Zelt: Nie latam po sklepach i nie zawalam sobie szafy jakimiś niepotrzebnymi ciuchami. Mam sporo ubrań, które mają po 20 lat, i cały czas je noszę

Aktor zaznacza, że jego garderoba jest skromna, ale zawiera dobre jakościowo ubrania, które choć były kupione nawet dwie dekady temu, wciąż wyglądają jak nowe. Jego zdaniem nie warto ulegać sezonowym trendom i gromadzić w szafie wielu rzeczy, które modne są zaledwie kilka miesięcy. Zamiast tego lepiej zainwestować w ponadczasowe kurtki, marynarki czy buty z dobrych materiałów i dbać o nie tak, by posłużyły jak najdłużej.