Więcej niż produkt. Relacje i otoczenie marki mają moc
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Budowanie silnej marki to nie tylko dbałość o najwyższą jakość produktów i zróżnicowanej oferty dostosowanej do potrzeb klienta. To także budowanie relacji, które pozwalają tworzyć zupełnie nową wartość na rynku i wyróżnić się wśród konkurencji.
Dlaczego cały świat oszalał na punkcie laptopa z nadgryzionym jabłkiem? Co kieruje nas w stronę półek, na których stoją puszki z Coca-Colą? Dlaczego niektóre marki są bardziej rozpoznawalne od innych? Odpowiedź tkwi w relacjach i wartościach, które przekazują otoczeniu. Silna więź z odbiorcami to klucz do budowania trwałych fundamentów firmy, niezależnie od tego czy jesteśmy światowym gigantem, czy działamy lokalnie. Przykładem tego, że nie trzeba wywodzić się z Doliny Krzemowej, aby wcielić tę zasadę w życie jest marka 9design z wyposażeniem wnętrz, która właśnie wystartowała z nowym cyklem: Przyjaciele 9design.
Zostańmy przyjaciółmi!
Przyjaciele 9design to cykl, w którym marka przedstawia wspierających ją ludzi, dzięki którym w dużej mierze osiągnęła sukces i rozpoznawalność. W social mediach prezentowane są autorskie grafiki w formie moodboardów z ich autorskimi selekcjami produktów oraz krótkie komentarze dotyczące marki. Takie działania mają realny wpływ na budowanie zaangażowanej społeczności, ale stają się także drogowskazem dla klientów, którzy szukają inspiracji. Dotychczas udział w cyklu wzięła Ewa Mierzejewska, autorka bloga ewaiwnetrze.pl, ekspert z dziedziny sztuki i designu, prowadząca autorską audycję w Dzień Dobry TVN, współorganizatorka Targów Sztuki Dostępnej oraz projektantka wnętrz Magdalena Miśkiewicz z Miśkiewicz Design. W zacnym gronie entuzjastów marki pojawił się także Łukasz Siwiec, fotograf i stylista wnętrz, związany z jednym z najbardziej prestiżowych magazynów kobiecych.
-W 9design najbardziej lubię różnorodność. Niezależnie jaki styl jest Ci bliski, zawsze znajdziesz tam coś, co dopełni Twoje wymarzone wnętrze: od produktów uznanych, luksusowych marek, po perełki z ofert niszowych producentów. Wiele pięknych przedmiotów w jednym miejscu! – podkreśla Łukasz.
Niebawem w social mediach 9design pojawią się kolejne selekcje zaprzyjaźnionych redaktorów i gwiazd, w tym m.in. wybór Doroty Szelągowskiej, lubianej i rozpoznawalnej prowadzącej kilku popularnych programów telewizyjnych o tematyce wnętrzarskiej. A to dopiero początek!
Dream team
Marka to przede wszystkim ludzie: kompetentny zespół, który potrafi stworzyć doskonałą atmosferę, to skarb. A takim właśnie może pochwalić się 9design. Dzięki właściwemu podejściu do klientów, doradcy budują z nimi ciepłe relacje, pomagając odnaleźć się w gąszczu trendów i potrzeb, dając szansę na chwilę relaksu w ciągu dnia i sprawiając, że zakupy stają się bardzo przyjemnym doświadczeniem.
-Showroom 9design to miejsce, gdzie zawsze dobiorę piękne meble, lampy i dodatki do moich projektów. Cenię sobie szeroki wybór produktów i selekcję najlepszego wzornictwa, ale przede wszystkim ich profesjonalną obsługę. Wiem, że gdy odwiedzę showroom z moim Klientem, dostaniemy pyszną kawę i wyjdziemy pewni, że to był dobrze i produktywnie spędzony czas. 9design to więcej niż sklep - to jakość, elastyczne podejście, najwyższe standardy obsługi i ludzie z pozytywną energią – wyjaśnia Magdalena Miśkiewicz.
Wizytówką showroomu jest także dobrze zaprojektowana ekspozycja, która nie stroni od kontrastowych połączeń. Dzięki różnorodności stylów, każdy znajdzie tu coś dla siebie.
-Uwielbiam buszować wśród przedmiotów w różnych stylach, kolorach, kształtach. Ten eklektyzm uważam za największą zaletę 9design. Różnorodność pozwala stworzyć dom "żywy", oryginalny, niepodobny do innych - ocenia Ewa Mierzejewska.
W czasach coraz niższego zaufania do marek, które deklarują pewne wartości i obiecują sprostać potrzebom konsumentów 9design odwołuje się do swoich największych atutów: autentyczności, różnorodnej selekcji produktów i marek oraz ludzi. Zwłaszcza ten ostatni element reprezentowany przez zgrany zespół, zaangażowanych klientów i wspierających ją Przyjaciół sprawia, że 9design może pochwalić się przyjaznym wizerunkiem i „ludzką twarzą”, które zachęcają do interakcji i dołączenia do świata marki.
Więcej na: https://9design.pl
Wirtualny spacer: https://9design.pl/Salon-9design-cabout-pol-13.html
***Od początku istnienia 9design, czyli od 2009r., przyświeca idea stworzenia miejsca, które jest czymś więcej niż tylko sklepem internetowym. Miejsca pełnego przytulnego ciepła, w którym każdy czuje się dobrze… jak w domu! Wizytówką sklepu jest szeroki wybór oryginalnych mebli i dodatków uznanych światowych marek – m.in. Artemide, Le Klint, Flos, LZF, Zuiver czy HK Living. 9design śmiało wychodzi poza ramy standardowego sklepu i z dumą prezentuje kolekcje foteli, sof i tapicerowanych krzeseł wyprodukowanych wyłącznie na własne zamówienie.
9design to ponad 6 000 designerskich, wyselekcjonowanych mebli, lamp i dodatków i niezawodna obsługa klienta, która pomoże w zrealizowaniu każdej wizji.
![Delektuj się latem z Fiskars Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1606986133,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Delektuj się latem z Fiskars
![LETNIA WYPRZEDAŻ W BOCONCEPT](/files/_uploaded/glownekonf_1075773718,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
LETNIA WYPRZEDAŻ W BOCONCEPT
![Lodówki Candy o pojemności XXL – w sam raz na upały](/files/_uploaded/glownekonf_558307035,w_239,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Lodówki Candy o pojemności XXL – w sam raz na upały
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Psychologia
![](/files/1922771799/wojciechowska-pokolenie-z-foto-ramka,w_274,_small.jpg)
Martyna Wojciechowska: Pokolenie Z jest bardzo samotne i nie radzi sobie z codziennymi problemami. Jako mama nauczyłam się bardziej słuchać i więcej pytać, niż mówić
Dziennikarka podkreśla, że martwi się o pokolenie Z, bo z jej obserwacji i rozmów z młodymi ludźmi wynika, że czują się oni bardzo samotni i wręcz przerastają ich codzienne problemy. Sami nie potrafią sobie z nimi poradzić, a niestety często też nie mogą liczyć na wysłuchanie, wsparcie i pomoc ze strony dorosłych. Martyna Wojciechowska nie ukrywa, że ona również popełniła wiele błędów wychowawczych, bo wydawało jej się, że sama najlepiej wie, czego potrzebuje jej córka, bez pytania dziewczynki o zdanie. W porę jednak dostrzegła swój błąd i teraz już wie, że dzieci najbardziej oczekują od rodziców poświęcenia im uwagi i czasu, a także zrozumienia ich emocji.
Edukacja
Co 6,5 minuty ktoś w Polsce doznaje udaru mózgu. Edukacja dzieci może zapobiec katastrofalnym skutkom i uratować życie dorosłym
![](/files/1922771799/fastheroes-112-dzieci-foto-1,w_133,r_png,_small.png)
Udar mózgu to druga najczęstsza przyczyna śmierci i trzecia najczęstsza przyczyna niepełnosprawności. Niewystarczająca wiedza i brak umiejętności rozpoznawania objawów udaru mózgu sprawiają, że większość pacjentów zgłasza się do szpitali zbyt późno. W odpowiedzi na ten problem powstał program FAST Heroes skierowany do przedszkolaków i uczniów klas 1–3. – Chcemy wykorzystać entuzjazm dzieci, aby to one stały się nauczycielami dla swoich dziadków – mówi Jan van der Merwe, międzynarodowy koordynator programu FAST Heroes, lider Inicjatywy Angels.
Teatr
Mateusz Banasiuk: Żałuję, że dzisiaj tak rzadko pisze się sztuki wierszem. Dla aktora to prawdziwy sprawdzian umiejętności
![](/files/1922771799/banasiuk-wypior-foto,w_133,r_png,_small.png)
Aktor gra jedną z głównych ról w spektaklu „Wypiór” w Teatrze IMKA. Zaznacza, że wielkim atutem spektaklu jest tekst napisany klasycznym trzynastozgłoskowcem z zachowaną średniówką po siódmej sylabie, ale traktujący o bieżących problemach młodych ludzi i w niebanalny sposób komentujący otaczającą rzeczywistość. Mateusz Banasiuk zapewnia, że on sam bardzo lubi grać w sztukach napisanych wierszem i żałuje, że twórcy teatralni odchodzą już od tej formy. Przyznaje też, że w tym przypadku nie ma mowy o improwizacji. Trzeba się wykazać niezwykłą dokładnością, by nie zgubić żadnego słowa, bo wtedy zostanie zaburzony cały rytm.