Komunikaty PR

Wieczór pełen inspiracji z laureatami konkursu Samsung

2024-12-06  |  11:40
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

3 grudnia odbyła się niezwykła kolacja dla laureatów konkursu Samsung ,,Wystrój wnętrze z telewizorem The Frame i lodówką BESPOKE”. Wyjątkowe spotkanie miało miejsce w wysmakowanej i wyszukanej scenerii restauracji Qchnia Artystyczna. Wieczór upłynął gościom w niezobowiązującej atmosferze, na rozmowach i dyskusjach w otoczeniu pięknych wnętrz i świetnej kuchni.

10 października, podczas uroczystego webinaru OKK! design, poznaliśmy laureatów konkursu Samsung na projekt wnętrza. Uczestnicy mieli za zadanie przesłać swoje prace koncepcyjne z wykorzystaniem produktów marki Samsung: telewizora The Frame oraz lodówki Bespoke. Profesjonalne jury, złożone z profesjonalistów i ekspertów z branży aranżacji wnętrz, pod przewodnictwem arch. Jana Sikory, wyłoniło laureatów spośród niemal 150 nadesłanych prac.

W skład komisji eksperckiej, która zebrała się 9 października 2024 roku w biurze dewelopera Echo Investment, weszli: arch. Jan Sikora (Sikora Wnętrza, ASP Gdańsk), arch. wnętrz Ada Skwira (WZ Studio), arch. wnętrz Małgorzata Liebhart (WZ Studio), arch. Ida Mikołajska (MIKOŁAJSKAstudio), Anna Grużewska (red. naczelna Czas na Wnętrze), arch. Jacek Tryc (Jacek Tryc-wnętrza), arch. Szymon Hanczar (hanczar studio, ASP Wrocław), Oskar Zięta (Zięta Studio), arch. Anna Koszela (Pracownia architektury wnętrz Anna Koszela), Kamil Białas (red. nacz. WhiteMAD), Katarzyna Księżopolska (red. nacz. MAGAZIF), Wojciech Trzcionka (red. nacz. DesignAlive), arch. Julia Kilczewska (laureatka zeszłorocznej edycji konkursu na projekt wnętrza z telewizorem Samsung The Frame, autorka wizualizacji wnętrza na plakacie obecnej edycji) oraz z ramienia Organizatora Samsung Polska - Dorota Rek i Paweł Dąbrowa.

Profesjonalną sesję zdjęciową wykonaną przez samego Szymona Brodziaka oraz reklamową kampanię ambasadorską o ogólnopolskim zasięgu wygrała Agnieszka Kocoń z pracowni muro artisans. Artystka i designerka, na przestrzeni lat nieustannie eksplorowała różne dziedziny sztuki, od malarstwa sztalugowego, przez projektowanie dekoracji i product design, aż po wykorzystanie sztucznej inteligencji w kreacji oraz art directing. Jednak mimo szerokiego spektrum zainteresowań, to malarstwo i design od zawsze były jej największymi pasjami. Teraz w swoich projektach wykorzystuje tradycyjne, nierzadko zapomniane techniki dekoracyjne tj. intarsja, fresk mokry, sgraffito, techniki pozłotnicze, relief czy malarstwo olejno-żywiczne i temperowe na złocie, nadając im współczesną formę.

Jury przyznało również trzy równorzędne wyróżnienia. Dwa wyróżnienia otrzymały projekty przygotowane przez Annę Muchę, architektkę wnętrz, która doświadczenia zawodowe zdobywa pracując zarówno w biurze projektowania wnętrz, jak i jako samodzielny projektant.

Natomiast trzecie zostało przyznane Karolinie Paduch z pracowni LP Design, absolwentce Wydziału Architektury i Budownictwa i Sztuk Stosowanych Akademii Śląskiej w Katowicach oraz Uniwersytetu Śląskiego, posiadającej wieloletnie doświadczenie w Visual Merchandisingu, specjalizującej się w projektowaniu wnętrz prywatnych oraz usługowo-handlowych.

W uroczystej kolacji, która odbyła się 3 grudnia, wzięli udział laureaci, członkowie jury konkursu oraz przedstawiciele marki Samsung. Spotkanie stało się nie tylko podsumowaniem kreatywnego przedsięwzięcia, ale również doskonałą okazją do integracji środowiska pasjonatów designu. W nastrojowej scenerii restauracji Qchnia Artystyczna, przy blasku świec i wyśmienitym menu, toczyły się ożywione rozmowy pełne inspiracji i wymiany doświadczeń. Dyskusje koncentrowały się zarówno na tematach związanych z codziennością i kulinariami, jak i na głębszych refleksjach dotyczących wyzwań i trendów w projektowaniu wnętrz. Szczególną uwagę poświęcono zwycięskim projektom – ich wyjątkowości, innowacyjności oraz historii stojących za ich powstaniem. Kameralna atmosfera spotkania sprzyjała nieformalnym rozmowom i zacieśnianiu relacji między laureatami a członkami jury.

Patronat medialny nad konkursem objęli: Forbes, MAGAZIF, WhiteMAD, Czas na Wnętrze, Design Alive, Label Magazine, Designteka, OKK! design

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli Biuro prasowe
2025-02-04 | 15:00

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli

Pod lupę bierzemy łóżka kontynentalne, które najczęściej zamawiają ludzie w naszym regionie, a także w całym kraju. Przyglądamy się im z uwagą. Wymieniamy
Dom Proste przyjemności na zimowe wieczory
2024-12-30 | 15:40

Proste przyjemności na zimowe wieczory

Zima to idealna pora na spędzanie długich wieczorów w domu w „przytulny” sposób. Wygodne ubranie, pyszny rozgrzewający napój, nieskomplikowana rozrywka - to
Dom Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie
2024-12-27 | 01:00

Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie

Zbliża się Sylwester – czas zabawy, podróży i odpoczynku. Jednak podczas naszej nieobecności dom i posesja mogą stać się łatwym celem dla złodziei. Jak skutecznie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.