Wieczór pełen inspiracji z laureatami konkursu Samsung
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
3 grudnia odbyła się niezwykła kolacja dla laureatów konkursu Samsung ,,Wystrój wnętrze z telewizorem The Frame i lodówką BESPOKE”. Wyjątkowe spotkanie miało miejsce w wysmakowanej i wyszukanej scenerii restauracji Qchnia Artystyczna. Wieczór upłynął gościom w niezobowiązującej atmosferze, na rozmowach i dyskusjach w otoczeniu pięknych wnętrz i świetnej kuchni.
10 października, podczas uroczystego webinaru OKK! design, poznaliśmy laureatów konkursu Samsung na projekt wnętrza. Uczestnicy mieli za zadanie przesłać swoje prace koncepcyjne z wykorzystaniem produktów marki Samsung: telewizora The Frame oraz lodówki Bespoke. Profesjonalne jury, złożone z profesjonalistów i ekspertów z branży aranżacji wnętrz, pod przewodnictwem arch. Jana Sikory, wyłoniło laureatów spośród niemal 150 nadesłanych prac.
W skład komisji eksperckiej, która zebrała się 9 października 2024 roku w biurze dewelopera Echo Investment, weszli: arch. Jan Sikora (Sikora Wnętrza, ASP Gdańsk), arch. wnętrz Ada Skwira (WZ Studio), arch. wnętrz Małgorzata Liebhart (WZ Studio), arch. Ida Mikołajska (MIKOŁAJSKAstudio), Anna Grużewska (red. naczelna Czas na Wnętrze), arch. Jacek Tryc (Jacek Tryc-wnętrza), arch. Szymon Hanczar (hanczar studio, ASP Wrocław), Oskar Zięta (Zięta Studio), arch. Anna Koszela (Pracownia architektury wnętrz Anna Koszela), Kamil Białas (red. nacz. WhiteMAD), Katarzyna Księżopolska (red. nacz. MAGAZIF), Wojciech Trzcionka (red. nacz. DesignAlive), arch. Julia Kilczewska (laureatka zeszłorocznej edycji konkursu na projekt wnętrza z telewizorem Samsung The Frame, autorka wizualizacji wnętrza na plakacie obecnej edycji) oraz z ramienia Organizatora Samsung Polska - Dorota Rek i Paweł Dąbrowa.
Profesjonalną sesję zdjęciową wykonaną przez samego Szymona Brodziaka oraz reklamową kampanię ambasadorską o ogólnopolskim zasięgu wygrała Agnieszka Kocoń z pracowni muro artisans. Artystka i designerka, na przestrzeni lat nieustannie eksplorowała różne dziedziny sztuki, od malarstwa sztalugowego, przez projektowanie dekoracji i product design, aż po wykorzystanie sztucznej inteligencji w kreacji oraz art directing. Jednak mimo szerokiego spektrum zainteresowań, to malarstwo i design od zawsze były jej największymi pasjami. Teraz w swoich projektach wykorzystuje tradycyjne, nierzadko zapomniane techniki dekoracyjne tj. intarsja, fresk mokry, sgraffito, techniki pozłotnicze, relief czy malarstwo olejno-żywiczne i temperowe na złocie, nadając im współczesną formę.
Jury przyznało również trzy równorzędne wyróżnienia. Dwa wyróżnienia otrzymały projekty przygotowane przez Annę Muchę, architektkę wnętrz, która doświadczenia zawodowe zdobywa pracując zarówno w biurze projektowania wnętrz, jak i jako samodzielny projektant.
Natomiast trzecie zostało przyznane Karolinie Paduch z pracowni LP Design, absolwentce Wydziału Architektury i Budownictwa i Sztuk Stosowanych Akademii Śląskiej w Katowicach oraz Uniwersytetu Śląskiego, posiadającej wieloletnie doświadczenie w Visual Merchandisingu, specjalizującej się w projektowaniu wnętrz prywatnych oraz usługowo-handlowych.
W uroczystej kolacji, która odbyła się 3 grudnia, wzięli udział laureaci, członkowie jury konkursu oraz przedstawiciele marki Samsung. Spotkanie stało się nie tylko podsumowaniem kreatywnego przedsięwzięcia, ale również doskonałą okazją do integracji środowiska pasjonatów designu. W nastrojowej scenerii restauracji Qchnia Artystyczna, przy blasku świec i wyśmienitym menu, toczyły się ożywione rozmowy pełne inspiracji i wymiany doświadczeń. Dyskusje koncentrowały się zarówno na tematach związanych z codziennością i kulinariami, jak i na głębszych refleksjach dotyczących wyzwań i trendów w projektowaniu wnętrz. Szczególną uwagę poświęcono zwycięskim projektom – ich wyjątkowości, innowacyjności oraz historii stojących za ich powstaniem. Kameralna atmosfera spotkania sprzyjała nieformalnym rozmowom i zacieśnianiu relacji między laureatami a członkami jury.
Patronat medialny nad konkursem objęli: Forbes, MAGAZIF, WhiteMAD, Czas na Wnętrze, Design Alive, Label Magazine, Designteka, OKK! design

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.