Wielka Giełda Płytowa w Atrium Plejada
Tysiące czarnych krążków z najrozmaitszymi gatunkami muzycznymi w jednym miejscu! Po raz kolejny w Atrium Plejada kolekcjonerzy i wystawcy płyt analogowych z całej Polski zaprezentują winyle z muzycznymi hitami – od jazzu, bluesa, poprzez rock, pop, po muzykę polską czy filmową. Wielka Giełda Płytowa zagości w bytomskim centrum już w sobotę, 6 listopada br.
Od kilku lat panuje moda na winyle, które przebojem wkraczają do naszych czterech ścian, zajmując honorowe miejsce na regale. Kolekcjonowanie czarnych krążków i odtwarzanie ich na wiekowych bądź nowoczesnych gramofonach staje się nowym hobby. Pasjonatów starych płyt co roku przybywa, a spotkać ich można na kiermaszach winylowych, cieszących się coraz większą popularnością.
Wielka Giełda Płytowa to kolejna edycja wydarzenia organizowanego w Atrium Plejada i cieszącego się coraz większym zainteresowaniem. Najbliższe spotkanie miłośników muzyki spod igły i czarnych krążków odbędzie się już w sobotę 6 listopada br., w godzinach 10.00-21.00 w pasażu centrum handlowego.
Podczas giełdy winyli na odwiedzających czekać będą tysiące nowych i używanych płyt, które zjadą do Bytomia z różnych stron kraju. Wystawcy zaprezentują albumy z muzycznymi hitami – od jazzu, bluesa, poprzez rock, disco, punk, folk, pop, po muzykę polską, filmową czy klasyczną. Wśród nich znajdą się wielkie hity, bestsellery i perełki kolekcjonerskie. Przez cały dzień każdy będzie mógł zakupić, sprzedać lub wymienić się swoimi zbiorami. Wydarzenie odbędzie się z zachowaniem zasad reżimu sanitarnego.
- Miłośników czarnych krążków zapraszamy już w najbliższą sobotę na jesienną edycję giełdy winylowej, podczas której będzie można uzupełnić swoją kolekcję – mówi Joanna Plata, Dyrektor Centrum Handlowego Atrium Plejada. - Giełda winyli to miejsce, gdzie można znaleźć ulubionego wykonawcę, zobaczyć zbiory innych wystawców i zaopatrzyć się w muzykę przyjemną dla ucha. Płyta winylowa może stać się także wspaniałym prezentem dla bliskiej osoby- dodaje Joanna Plata.
Więcej szczegółów na temat aktualności oraz oferty centrum handlowego można znaleźć na stronie: https://atrium-plejada.plhttps://www.facebook.com/AtriumPlejada.
Giełda winyli w Plejadzie! Każdy meloman znajdzie coś dla siebie!
Remedium na jesienną chandrę - podróż do Miami..
Jesień pełna muzycznych klimatów czyli Giełda Winyli w Galerii Turzyn
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.