Wielka loteria BLACK Energy! Zostań „King of the Night” i sięgnij po królewskie
Niekwestionowany lider napojów energetycznych w Polsce, marka BLACK Energy, rozpoczyna wielką loterię, celebrującą kampanię „King of the Night”. Główną nagrodą w zabawie jest luksusowy samochód BMW X1! Na szczęśliwców czeka również codzienny zastrzyk energii i gotówki w 100-złotowych banknotach.
Nocą, gdy miasto budzi się do życia, zawsze pod ręką jest BLACK. Dostępny dla każdego, kto chce zostać Królem bądź Królową Nocy. Bo „Jak noc to BLACK”, czyli eksplozja energii potrzebnej, by królować na każdym polu.
„King of the Night” ma jednak coś więcej do zaoferowania dla swojego dworu. W poniedziałek, 29 kwietnia, startuje wielka loteria BLACK, która potrwa do 29 września 2024 roku. Codziennie, przez 154 dni, będzie w niej można wygrać nagrodę pieniężną w wysokości 100 zł. Zaś na głównego laureata czeka luksusowe BMW X1!
Jak wziąć udział w losowaniu?
Aby wejść do zabawy, należy kupić dowolny napój marki BLACK Energy, zachować dowód zakupu, a następnie zarejestrować się oraz wypełnić zgłoszenie za pośrednictwem strony internetowej: www.blackenergydrink.dobreaktywacje.pl
Wraz z rozpoczęciem loterii wystartowała dedykowana akcji kampania 360. W sprzedaży pojawiły się już produkty z komunikacją loteryjną BLACK. Ponadto lider sektora napojów energetycznych zaplanował szerokie działania reklamowe na terenie całego kraju, obejmujące zarówno OOH, digital, social media, jak i emisję spotów w telewizji.
Producentem napojów BLACK i właścicielem marki jest FoodCare Sp. z o. o. Regulamin loterii jest dostępny na stronie: www.blackenergydrink.dobreaktywacje.pl

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta
Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.
Moda
Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.