Komunikaty PR

WielkaMOC słodyczy od Goplany i Solidarności

2020-03-23  |  01:00
Biuro prasowe

W tegorocznej wielkanocnej ofercie słodyczy Solidarności i Goplany dominują bestsellery ze standardowej oferty, rynkowe hity w edycji limitowanej oraz unikalna nowość. Do sprzedaży wracają figurki świąteczne Goplany i praliny Solidarności w puszkach w kształcie ozdobnych pisanek. Wyjątkową nowością jest zestaw do zabawy w poszukiwanie słodyczy „od zajączka”. Ofertę uzupełniają najbardziej lubiane słodycze firmy Colian w standardowej szacie graficznej.

Wielkanoc Polacy spędzają rodzinnie, przeważnie we własnym domu z najbliższymi. Coraz chętniej obdarowują się słodkimi upominkami „na zajączka” (słodycze w tym celu kupuje już 4 na 10 Polaków), wybierając najczęściej produkty z oferty standardowej. Zaledwie 6% sprzedaży w tym okresie generują słodycze okolicznościowe, dlatego warto postawić przede wszystkim na bestsellery z edycji limitowanych. Rośnie znaczenie trendu aktywnego spędzania czasu z rodziną oraz popularność produktów typu convenient – na wynikające z nich potrzeby doskonale odpowiada nowy produkt od Goplany.

 

Goplana – ZABAWY WielkaMOC

NOWOŚĆ! Goplana ZABAWY WielkaMOC 1,2,3.. szukasz Ty! to kompletny zestaw do zabawy w poszukiwanie słodyczy „od zajączka”. Pudełeczko w formie koszyczka zawiera 6 figurek o smaku karmelowym w czekoladzie Goplana, 14 jajeczek z mlecznej czekolady Goplana oraz 18 drogowskazów z rewersem do pokolorowania. Każdy może ustalić swoje zasady gry lub skorzystać z instrukcji na opakowaniu. Doskonały pomysł na aktywną i kreatywną zabawę w domu lub na zewnątrz.

 

Figurki świąteczne Goplana o smaku karmelowym w czekoladzie to coroczny hit sprzedażowy marki i numer 1 pod względem wartości sprzedaży w swojej kategorii. Kolekcja bestsellerowych 9 figurek z wizerunkami zajączka, baranka i kurczaczka wraca w edycji limitowanej. Idealny słodki drobiazg na niezobowiązujący prezent i element dekoracji wielkanocnego stołu.

 

Tradycyjnie słodkich świąt od Solidarności

W ofercie marki Solidarność  w tym roku królują piękne puszki w kształcie wielkanocnych pisanek, wypełnione pralinami Złota Wiśnia i Złoty Adwokat, dostępne w edycji limitowanej z eleganckim bilecikiem do wpisania dedykacji dla obdarowywanej osoby. Dopełnienie oferty stanowi bestseller Solidarności - praliny Śliwka Nałęczowska w eleganckiej puszce z ozdobną kokardą. Słodkie upominki z klasą!  

 

Specjalną ofertę wielkanocną uzupełniają najchętniej wybierane słodycze obu marek: czekolady Goplana, ciastka Jeżyki,  batoniki Goplana Break, nowe bitesy Grześki Tyci oraz wyśmienite praliny marki Solidarność: Śliwka Nałęczowska, Złota Wiśnia w Likierze i Złoty Orzech oraz Czekoladki z Klasą.

 

Produkty z oferty wielkanocnej będą dostępne w tradycyjnym i nowoczesnym kanale dystrybucji od marca również na dedykowanych standach okazjonalnych.

 

Producent: Colian Sp. z o.o.

 

Goplana

Goplana Zabawy WielkaMOC 1,2,3…szukasz Ty!, zestaw (330 g), sugerowana cena det.: ok. 19,99 zł

Goplana Figurka Zajączek o smaku karmelowym oblana czekoladą (30 g), sugerowana cena det.:  ok. 1,29 zł

Goplana Figurka Baranek o smaku karmelowym oblana czekoladą (30 g), sugerowana cena det.: ok. 1,29 zł

Goplana Figurka Kurczaczek o smaku karmelowym oblana czekoladą (30 g), sugerowana cena det.:  ok. 1,29 zł

 

Solidarność

Śliwka Nałęczowska w czekoladzie (250 g), limitowana puszka, sugerowana cena det.: ok.24,99 zł

Złoty Adwokat (150 g), Pisanka, sugerowana cena det.: ok.14,99 zł

Złota Wiśnia w likierze (146 g), Pisanka, sugerowana cena det.: ok. 14,99 zł

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.

Konsument

Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.

Dom i ogród

Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.