Komunikaty PR

WielkaMOC słodyczy od Goplany i Solidarności

2020-03-23  |  01:00
Biuro prasowe

W tegorocznej wielkanocnej ofercie słodyczy Solidarności i Goplany dominują bestsellery ze standardowej oferty, rynkowe hity w edycji limitowanej oraz unikalna nowość. Do sprzedaży wracają figurki świąteczne Goplany i praliny Solidarności w puszkach w kształcie ozdobnych pisanek. Wyjątkową nowością jest zestaw do zabawy w poszukiwanie słodyczy „od zajączka”. Ofertę uzupełniają najbardziej lubiane słodycze firmy Colian w standardowej szacie graficznej.

Wielkanoc Polacy spędzają rodzinnie, przeważnie we własnym domu z najbliższymi. Coraz chętniej obdarowują się słodkimi upominkami „na zajączka” (słodycze w tym celu kupuje już 4 na 10 Polaków), wybierając najczęściej produkty z oferty standardowej. Zaledwie 6% sprzedaży w tym okresie generują słodycze okolicznościowe, dlatego warto postawić przede wszystkim na bestsellery z edycji limitowanych. Rośnie znaczenie trendu aktywnego spędzania czasu z rodziną oraz popularność produktów typu convenient – na wynikające z nich potrzeby doskonale odpowiada nowy produkt od Goplany.

 

Goplana – ZABAWY WielkaMOC

NOWOŚĆ! Goplana ZABAWY WielkaMOC 1,2,3.. szukasz Ty! to kompletny zestaw do zabawy w poszukiwanie słodyczy „od zajączka”. Pudełeczko w formie koszyczka zawiera 6 figurek o smaku karmelowym w czekoladzie Goplana, 14 jajeczek z mlecznej czekolady Goplana oraz 18 drogowskazów z rewersem do pokolorowania. Każdy może ustalić swoje zasady gry lub skorzystać z instrukcji na opakowaniu. Doskonały pomysł na aktywną i kreatywną zabawę w domu lub na zewnątrz.

 

Figurki świąteczne Goplana o smaku karmelowym w czekoladzie to coroczny hit sprzedażowy marki i numer 1 pod względem wartości sprzedaży w swojej kategorii. Kolekcja bestsellerowych 9 figurek z wizerunkami zajączka, baranka i kurczaczka wraca w edycji limitowanej. Idealny słodki drobiazg na niezobowiązujący prezent i element dekoracji wielkanocnego stołu.

 

Tradycyjnie słodkich świąt od Solidarności

W ofercie marki Solidarność  w tym roku królują piękne puszki w kształcie wielkanocnych pisanek, wypełnione pralinami Złota Wiśnia i Złoty Adwokat, dostępne w edycji limitowanej z eleganckim bilecikiem do wpisania dedykacji dla obdarowywanej osoby. Dopełnienie oferty stanowi bestseller Solidarności - praliny Śliwka Nałęczowska w eleganckiej puszce z ozdobną kokardą. Słodkie upominki z klasą!  

 

Specjalną ofertę wielkanocną uzupełniają najchętniej wybierane słodycze obu marek: czekolady Goplana, ciastka Jeżyki,  batoniki Goplana Break, nowe bitesy Grześki Tyci oraz wyśmienite praliny marki Solidarność: Śliwka Nałęczowska, Złota Wiśnia w Likierze i Złoty Orzech oraz Czekoladki z Klasą.

 

Produkty z oferty wielkanocnej będą dostępne w tradycyjnym i nowoczesnym kanale dystrybucji od marca również na dedykowanych standach okazjonalnych.

 

Producent: Colian Sp. z o.o.

 

Goplana

Goplana Zabawy WielkaMOC 1,2,3…szukasz Ty!, zestaw (330 g), sugerowana cena det.: ok. 19,99 zł

Goplana Figurka Zajączek o smaku karmelowym oblana czekoladą (30 g), sugerowana cena det.:  ok. 1,29 zł

Goplana Figurka Baranek o smaku karmelowym oblana czekoladą (30 g), sugerowana cena det.: ok. 1,29 zł

Goplana Figurka Kurczaczek o smaku karmelowym oblana czekoladą (30 g), sugerowana cena det.:  ok. 1,29 zł

 

Solidarność

Śliwka Nałęczowska w czekoladzie (250 g), limitowana puszka, sugerowana cena det.: ok.24,99 zł

Złoty Adwokat (150 g), Pisanka, sugerowana cena det.: ok.14,99 zł

Złota Wiśnia w likierze (146 g), Pisanka, sugerowana cena det.: ok. 14,99 zł

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Konsument

Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.

Gwiazdy

Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.