Komunikaty PR

Wielkanocne inspiracje od Annie Sloan

2022-04-13  |  08:00
Biuro prasowe

Tuż przed Wielkanocą świat wokół nas rozkwita na żółto spragnionymi słońca pąkami forsycji, tulipanów i żonkili. Ten pogodny, żywy kolor to niezawodny sposób, aby dodać energii sobie oraz wnętrzom i wyjść obronną ręką z zimowego marazmu. Annie Sloan proponuje zacząć już od progu. Uchyl drzwi, zobacz: wiosna jest blisko!

Annie Sloan, twórczyni kultowych farb Chalk Paint™ i niekwestionowany autorytet w dziedzinie koloru, nieustannie inspiruje i zachęca do wprowadzania kreatywnych zmian w najbliższym otoczeniu. Tej wiosny brytyjska artystka proponuje sięgnąć po kolor Tilton z palety farb kredowych Chalk Paint™. Głęboki, intensywny odcień żółtego będzie symbolem nadchodzącej wiosny, zwłaszcza gdy pomalujemy farbą w tym kolorze drzwi wejściowe do domu. – Uwielbiam to, że ludzie często wybierają intensywne, żywe kolory drzwi wejściowych. Takie, których nie wybraliby do swoich wnętrz - mówi Annie. – To jest dokonały sposób, aby zbudować emocje dla całego domu i stworzyć wejście, które wywołuje uśmiech na twarzy za każdym razem, gdy wracasz do domu.

Drzwi wejściowe w odcieniu Tilton będą prezentowały się szczególnie efektownie, gdy w ogrodzie zaczną rozkwitać pierwsze wiosenne kwiaty w żółtych kolorach. Na czas Wielkanocy możemy w prosty sposób nadać im szykowny wygląd zawieszając kwiatowy wieniec w odcieniach, które uzupełnią kolor drzwi.

Pomalowane farbą kredową drzwi należy wykończyć lakierem zewnętrznym Chalk Paint™ Lacquer. To wytrzymały lakier poliakrylowy na bazie wody z wbudowaną ochroną przed promieniowaniem UV, idealny do miejsc o dużym natężeniu ruchu. Dostępny jest w błyszczącym lub matowym wykończeniu. Transparenty, szybko schnie i nie żółknie z czasem, dzięki czemu pomalowanych drzwi nie zniszczy deszcz ani słońce.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.